Як і в чому різні добутки російської класики перегукуються з гоголівським “Ревізором”? (На прикладі “Ревізора” Н. В. Гоголя й “Горя від розуму” А. С. Грибоєдова)
“Порушник любові до ближнього першим з людей віддає самого себе…..(Б. Л. Пастернак). По “Колимским оповіданнях” В. Шаламова
Роль монологів Чацкого в комедії А. С. Грибоєдова “Горе від розуму”. Монолог як засіб розкриття характеру персонажа
“Художність полягає в тому, щоб кожне слово було не тільки в місця, – щоб воно було необхідно, неминуче й щоб як можна було менше слів” Н. Г. Чернишевський (По творчості Н. С. Гумилева)
Ідеал людського достоїнства й цивільного служіння батьківщині (На прикладі роману А. Н. Радищева “Подорож з Петербурга в Москву”)
А. А. Блок писав: “Пушкін так легко й весело вмів нести свій творчий тягар, незважаючи на те що роль поета – не легка й весела; вона трагічна”
Як ви розумієте слова И. А. Гончарова: “Чацкие живуть і не переводяться в суспільстві”? (по комедії А. С. Грибоєдова “Горе від розуму”)
Згубний вплив процесу денаціоналізації на людську особистість (за романом “Хіба ревуть воли як ясла повні?”)
Долі російського села в літературі 1950-1980 років (В. Распутін. “Прощання із Запеклої”, В. Биків. “Облава”, А. Солженицин. “Матренин двір”)
“У Пушкіна всяке почуття ще прекрасно як почуття витончене. Це не просте почуття людини, але почуття людини-художника, людини-артиста” (В. Г. Бєлінський)
“Я в ньому хотів зобразити цю байдужість до життя й до її насолод, цю передчасну старість душі, які зробилися відмітними рисами молоді 19-го століття” А. С. Пушкін (На прикладі поеми “Кавказький бранець”)