Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71
Posts
- Category: Твори на задані теми (continued)
- "День Перемоги"
- "Держава - це ми"
- "Державний гімн України"
- "Деталі у оповіданнях А. Чехова"
- "Детективні історії Артура Конан-Дойля"
- "Джим Хокінс - головний герой роману Р. Стівенсона "Острів скарбів"
- "Джованні Боккаччо "Декамерон"
- "Дивних багато у світі див, а найдивніша з них - людина"
- "Дивосвіт материнської любові" за творчістю А. Малишко
- "Дивосвіт поезії Богдана-Ігоря Антонича"
- "Дивосвіт творчості Дмитра Павличка"
- "Дистанційна освіта. За та проти"
- "Дисципліна - це свобода чи необхідність?"
- "Дитинство - дивується, молодість - обурюється і тільки літа дають нам рівновагу"
- "Дитинство - найкраща пора"
- "Диявольська спокуса розуму за романом М. Булгакова "Майстер і Майгарита"
- "Діалектика душі в романні Льва Толстого "Анна Кареніна"
- "Діалектика душі" в романі Л. Толстого "Анна Кареніна"
- "Дійсність у шатах казки"
- "Дійсність у шатах казки" за казкою Е. Гофмана "Крихітка Цахес"
- "Діти війни"
- "Для мене ж той край найкращий, де виросли крила мої"
- "Для чого Гренуй жив у цьому світі?" за романом Зюскінда "Запахи"
- "Для чого Гренуй приходив у цей світ? За романом Зюскінда "Запахи"
- "Для чого люди створюють сім'ї?"
- "Для чого людині каятись?"
- "Для чого людині потрібне серце?"
- "Для чого людині потрібні знання"
- "Для чого людині сім'я?"
- "До майбутнього ми йдемо, озираючись на минуле"
- "До чистої мети, треба йти чистою дорогою"
- "Добре жити, коли можна подорожувати"
- "Добро зберігає людство на Землі"
- "Добро і зло в житті Климка. За твором Григіра Тютюнника "Климко"
- "Добро і зло в житті Климка" за повістю Г. Тютюнника "Климко"
- "Добро і зло героїв роману Ч. Діккенса "Пригоди Олівера Твіста"
- "Добро і зло телебачення"
- "Добро існує там, де його творять"
- "Добро має завжди перемагати - ми це знаємо з дитинств"
- "Добро повертається добром"
- "Довгий шлях починається із першого кроку"
- "Доведення талановитості Гофмана"
- "Дозволь мені, мій вечоровий світе, упасти зерном в рідній стороні..." (за мотивами творчості Василя Стуса)
- "Документ про закінчення середньої школи нині важливіший за знання, які дає школа"
- "Доля жінки-покритки у творах Шевченка"
- "Доля людини в Другій світовій війні"
- "Доля людини у Другій світовій війні" за оповіданням М. Шолохова "Доля людини"
- "Доля селянина у новелі Василя Стефаника "Камінний хрест"
- "Доробок Миколи Куліша як видатне явище української літератури"
- "Дорогами Дон Кіхота"
- "Дорогами Дон Кіхота" за романом Сервантеса
- "Дороги, які ми обираємо"
- "Дотримання обіцянки - репутація людини"
- "Дощ"
- "Дощик у лісі"
- "Друга пізнають у біді"
- "Друга світова війна"
- "Дружба - велика сила"
- "Дружба - найцінніший скарб" за творами "Тореадори з Васюівки", "Звук павутинки", "Митькозавр із Юрківки"
- "Дружба як послуга"
- "Дружба"
- "Думка сімейна" в образах Наташі Ростової і Марії Булонської
- "Думка сімейна" у романі Л. М. Толстого "Анна Кареніна"
- "Думка сімейна" у романі Л. М. Толстого "Війна і мир"
- "Думки та переживання за Україну"
- "Думки та почуття при прочитанні твору "Поза межами болю"
- "Духовна краса людини як умова гармонії світу. За новелою Ю. Яновського "Дитинство"
- "Духовне життя нації через призму нещасливого кохання в романі Ліни Костенко "Маруся Чурай"
- "Душа болить за Україну"
- "Душевна мудрість"
- "Душевна роздвоєність людини у романі-притчі Валерія Шевчука "Дім на горі"
- "Душевна щедрість"
- "Душевний стан аскета в поемі Івана Франка "Іван Вишенський"
- "Еволюція образу Раскольнiкова i розвінчання теорії сильної особистостi-"надлюдини"
- "Екологічні проблеми Нової Одеси (Новоодеський р-н, Миколаївская обл., Україна)"
- "Екологія - основа життя сучасної людини"
- "Екскурсія шкільним музеєм"
- "Еміль Золя як теоретик французького натуралізму"
- "Енеїда Котляревського - відтворення сердечного тепла, тонкого гумору і живих барв батьківщини"
- "Етикет Українців"
- "Є тисячі доріг, мільйон вузьких стежинок" за творчістю В. Симоненка
- "Є цінності, які за все дорожчі"
- "Єдина справжня розкіш - це розкіш спілкування"
- "Єдине, що важливо, це бути людиною ("Чума" А. Камю)"
- "Жити гідно - що це значить?"
- "Життєве покликання людини" за творчістю І. Франка
- "Життєвий вибір людини"
- "Життєвий вибір Марії Лучицької" за драмою М. Старицького "Талан"
- "Життєвий вибір сучасної людини та її можливість зберегти свою індивідуальність"
- "Життєві цінності в поезії В. Симоненко та А. Малишка"
- "Життєві цінності: вічні чи минущі?"
- "Життя - найвища цінність"
- "Життя - постійна боротьба, людина в ньому - борець"
- "Життя - така велика ковзаниця. Кому вдалось, не падавши, пройти? За твором Ліни Костенко "Маруся Чурай"
- "Життя - це і усмішка, і сльози ці солоні. І кров, і барикади, і музика Бізе"
- "Життя - це найтрудніше із мистецтв" за творчістю Богдана-Ігоря Антонича
- "Життя - це не тільки шлях до смерті, а й шлях до безсмертя"
- "Життя без любові не життя, а існування за творами "Енеїда", "Наталка Полтавка", "Маруся" та "Конотопська відьма"
- "Життя без любові не життя" за твором "Наталка Полтавка"
- "Життя і творчість Г. Г. Маркеса"
- "Життя людини - неоціненний скарб"
- "Життя не в красі, а краса в житті, в любові - ось в чому"
- "Життя та діяльність Яна Гуса"
- "Життя та творчість М. Заньковецької"
- "Життя та творчість Маркіяна Шашкевича"
- "Життя та творчість Миколи Хвильового"
- "Життя таке коротке - поспішайте творити добро"
- "Жінка в пореволюційному суспільстві" за творами М. Хвильового
- "Жіноча доля в творчості Т. Г. Шевченка"
- "Жіноча тематика у творчості Т. Г. Шевченка"
- "Жорстокий моральний урок в поезії Бодлера"
- "Журавлі, яких людина шукає усе життя" за твором Я. Кавабата "Тисяча журавлів"
- "З глибин моря дістають перлини, а з глибин книги знання"
- "З джерела народної творчості"
- "З минулого ми повинні брати вогонь, а не попіл"
- "З усіх відомих природі глибин, мабуть, найбільша - глибина людської душі. За творами Михайла Коцюбинського"
- "За сміхом Сервантеса криються сльози"
- "За сміхом Сервантеса криються сльози" за романом "Хитромудрий ідальго Дон Кіхот з Ламанчі"
- "За що стільки мук, горя та сліз додають людям люди, коли й так життя таке коротке і таке сумне?"
- "За яких обставин Д. Галицькому вдалось би перемогти монголо-татарів"
- "За яких умов ЗМІ може стати четвертою владою"
- "Забруднення природи нашого села"
- "Завдяки яким рисам людина стає першопрохідцем"
- "Загальна характеристика драматургії І. Карпенка-Карого"
- "Загальнолюдські цінності"
- "Загинув Поет! - Невільник честі"
- "Заговори зі мною, щоб я тебе побачив"
- "Заговори, щоб я тебе побачив"
- "Закінчення до повісті "Климко"
- "Закінчення повісті "Кайдашева сім'я"
- "Заклик до єдності слов'янських народів у поемі Т. Г. Шевченка "Єретик"
- "Закон суворий, але він закон"
- "Закони моралі - найкращі життєві орієнтири"
- "Залишайся людиною"
- "Занепад духовностi" за оповіданням М. Коцюбинського "Подарунок на іменини"
- "Запорізькі козаки - славні лицарі України"
- "Запорука правильного вибору професії"
- "Засудження війни у кіноповісті О. Довженка "Україна в огні""
- "Засудження жаги до наживи, холодного розрахунку та бездушності" за романом Ч. Діккенса "ОліверТвіст"
- "Захист тварин"
- "Заходи щодо мотивації навчання учнів 10-го класу"
- "Збалансована їжа та фастфуд"
- "Збалансована їжа чи фаст-фуд"
- "Збірка "Зів'яле листя" Івана Франка завжди знаходитиме відгук у серцях читачів"
- "Зв'язок літератури як мистецтва слова з провідними тенденціями свого часу"
- "Зв'язок поколінь у романі О. Гончара "Собор"
- "Звеличення подвигу гайдамаків за однойменною поемою Т. Шевченка "Гайдамаки"
- "Звернення до матері"
- "Звинуватити легко, зрозуміти важко"
- "Звичаї і традиції в моїй сім'ї"
- "Звуки осені"
- "Згаяний час - то втрачений скарб"
- "Згаяний час - це втрачений скарб"
- "Здоров'я нашої душі"
- "Здоровий спосіб життя"
- "Земля - мірило духовності людини. За повістю Ольги Кобилянської "Земля"
- "Земля багата - народ багатий"
- "Земля в долі людини"
- "Зима в нашім дворі"
- "Зима, що нас змінила"
- "Зимовий етюд"
- "Зимовий ліс"
- "Зимовий ранок"
- "Зимові свята у моїй сім'ї"
- "Зіткнення краси й моралi в романi "Портрет Дорiана Грея"
- "Зліт людського духу в епоху відродження"
- "Зміна переконань - ознака слабкості?"
- "Зміни - найцікавіше в житті"
- "Знайомтесь, справжня людина"
- "Знання - це сила"
- "Знання багато місця не займає"
- "Значення "Кобзаря" для українців"
- "Значення "празької школи" для української літератури"
- "Значення гумору у творі Олександра Довженка "Зачарована Десна"
- "Значення давньої культурної спадщини народу в наш час"
- "Значення кольору в житті людини, тварин і рослин"
- "Значення лісу"
- "Значення освіти в житті людини" за повістю Вольтера "Простак"
- "Значення п'єси М. Куліша "Мина Мазайло" вчора і сьогодні"
- "Значення педагогічної творчості для становлення особистості вчителя"
- "Значення праці у творчості українських письменників"
- "Значення рідної мови в житті й розвитку суспільства"
- "Значення Різдва в житті людини"
- "Значення роману "Анна Кареніна" для літератури і сьогодення"
- "Значення слова у житті людини"
- "Значення творчості Дені Дідро для світового суспільства"
- "Зникає все, а рідне слово вічне"
- "Знищивши байдужість, можна змінити все" ( за мотивами творами А. Камю "Чума")
- "Зображення жахів війни в оповіданні Шолохова "Доля людини"
- "Зображення життєвих ідеалів героїв роману О. Пушкіна "Євгеній Онєгін"
- "Зображення життя людини в середньовічній поезії" за творчістю Лі Бо и Ду Фу
- "Зображення загальнолюдських цінностей у повісті О. Турянського "Поза межами болю"
- "Зображення покріпачення України в романі Панаса Мирного "Хіба ревуть воли, як ясла повні?"
- "Зображення українського побуту і звичаїв у повісті Івана Нечуя-Левицького "Кайдашева сім'я"
- "Зовнішність для людини важлива, але внутрішня краса важливіша"
- "Золотий гомін" Павла Тичини"
- "Зрадливе кохання"
- "Зустріч з вовками"
- "І свічки мирної не варта та країна, що в боротьбі її не засвітила!" (за драмою Івана Кочерги "Свіччине весілля")
- "Іван Франко і музика"
- "Ідеальна людина"
- "Ідейна спрямованість байок Григорія Сковороди"
- "Ідейний зміст і проблематика твору "Простак" Вольтера"
- "Ідейно-тематичний зміст трагікомедії І. Карпенко-Карого "Мартин Боруля"
- "Ідейно-художній аналіз вірша В. Стуса "Господи гніву пречистого..."
- "Ідейно-художній аналіз вірша Дмитра Павличка "Це ти створив мене таким"
- "Ідея мужності, відданості Вітчизні у повісті М. Старицького "Облога Буші"
- "Ідея перемоги духа над матерією"
- "Ідея свободи у творчості Фрідріха Шиллера"
- "Іконопис литовсько-польської доби"
- "Іконопис польсько-литовської доби"
- "Ілюзорні и істинні цінності в повісті О. Бальзака "Гобсек"
- "Ім'я Ірина"
- "Інтелігент сьогодні - який він?"
- "Інтерв'ю у відомої особи"
- "Інтернет - ворог чи друг?"
- "Інтернет"
- "Істинні і фальшиві цінності у житті людини"
- "Істинні й хибні мотиви злочину Раскольнікова за романом Федіра Достоєвського "Злочин і кара"
- "Історична основа літописної повісті "Похід князя Ігоря Святославича на половців""
- "Історична правда і художній вимисел у романі О. Назарука "Роксоляна"
- "Історичне значення Київської Русі"
- "Історичне значення творчості Шевченка"
- "Історичні обставини розвитку української літератури на межі ХІХ та ХХ століть"
- "Історія життя Молчаліна"
- "Історія кохання. 132 сонет Ф. Петрарки"
- "Історія написання оповідання "Подорожнiй, коли ти прийдеш у Спа..."
- "Історія трагічного кохання Анни Кареніної за романом Льва Толстого "Анна Кареніна"
- "Історія трагічного кохання Анни Кареніної" за романом Л. Толстого "Анна Кареніна"
- "Історія, яка повторюється знову"
- "Їм обом потрібен час. За твором "Останній дюйм"
- "Його ворогом була вульгарність" (по розповідях А. П. Чехова "Людина у футлярі", "Агрус", "Про любов")
- "Каа з Книги джунглів Р. Кіплінга"
- "Казка в моєму житті"
- "Казка життя людства - вимисел чи реальність?"
- "Казка життя людства - вимисел чи реальність" за твором О. Олеся "По дорозі в Казку"
- "Казкова країна нашого майбутнього"
- "Казкові та міфологічні істоти у драмі-феєрії Л. Українки "Лісова пісня"
- "Кайдашева сім'я: 20 років потому"
- "Кайдешева сiм'я - 120 рокiв потому"
- "Каменярі нашого часу. За віршем Івана Франка "Каменярі"
- "Карпатські Ромео і Джульєтта - вічна тайна кохання" за повістю М. Коцюбинського "Тіні забутих предків"
- "Карпатські Ромео і Джульєтта, або вічна тайна кохання у повісті "Тіні забутих предків"
- "Квітни, моя Україно"
- "Київські каштани"
- "Ким Дон Кіхот є для вас: мрійником, божевільним, диваком, шляхетною людиною?"
- "Ким і яким бути?"
- "Клімат України" на англійській мові
- "Книга, яку б я узяв у дорогу життя"
- "Книжка здатна змінити життя людини"
- "Кого з однокласників я поважаю і чому?"
- "Кого з своїх друзів я поважаю і чому?"
- "Кого з сучасників я вважаю успішною людиною"
- "Кого я вважаю головним героєм повісті І. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім'я"
- "Код нації"
- "Кодекс лицарської честі" за романом В. Скотта "Айвенго"
- "Кожен - коваль своєї долі"
- "Кожен звук промовляє до мене"
- "Кожен носить чуму у собі" за романом А. Камю "Чума"
- "Кожен повинен бути патріотом" за віршами В. Самійленка "Патріоти" і "На печі"
- "Кожна людина - носій власної філософії, цілий світ. За мотивом роману Федіра Достоєвського "Злочин і кара"
- "Кожна людина - носій власної філософії, цілий світ" за мотивами роману "Злочин і кара"
- "Кожна людина є трішки Дон Кіхотом"
- "Кожна людина несе особисту відповідальність за зло, що панує у світі. За творчістю Федіра Достоєвського"
- "Кожна смерть на війні - вбивство, за яке хтось має відповідати"
- "Кожне життя є особистим поглядом на Всесвіт за Хосе Ортега-і-Гассетом"
- "Козаки - оборонці нашої землі"
- "Коли хочеш ти добро зробити, поспішай його зробити швидше"
- "Комічні епізоди у творі "Міщанин-шляхтич"
- "Комп'ютер - це необхідна річ сьогодення"
- "Комп'ютер у нашому житті"
- "Комплекс неповноцінності"
- "Композиція оповідання М. Шолохова "Доля людини"
- "Кому дозволена мета, дозволені і засоби"
- "Кому з персонажів і чому симпатизує автор комедії "Міщанин-шляхтич"?
- "Кому, коли не нам, свій рятувати дім?"
- "Конфлікт краси й моралі у творі Оскара Уайльда "Портрет Доріана Грея"
- "Копай всередині себе криницю для тієї води, яка зросить твою оселю, i сусідську"
- "Космічні гості"
- "Кохання - найбільше чудо серед усіх чудес світу. За твором Олеся Гончара "За мить щастя"
- "Кохання в романі "Майстер і Маргарита"
- "Кохання, яке змушує людей страждати" за творами поетів-романтиків
- "Країна Казка - реальність чи мрія? По драматичному етюду О. Олеся "По дорозі в Казку"
- "Країна Казка - реальність чи мрія?" за драматичним етюдом О. Олеся "По дорозі в Казку"
- "Краса i велич Ярославни" за "Словом о полку Ігоревім"
- "Краса в природі і в моїй душі"
- "Краса духовного світу героїв О. Олеся"
- "Краса кохання у творах О. Гончара"
- "Краса людських взаємин за творами Джеймса Олдріджа "Останній дюйм" та О. Генрі "Останній листок"
- "Краса людської душі. За оповіданням Володимира Винниченка "Федько-халамидник"
- "Краса материнства"
- "Краса природи і краса нашої душі"
- "Краса природи і нашої душі"
- "Краса природи моєї Волині"
- "Краса природи у трилогії В. Нестайка "Тореадори з Васюківки"
- "Краса рідної землі" за творами "Тореадори з Васюківки", "Звук павутинки" і "Химера лісового озера"
- "Краса стосунків Остапа та Соломії (повість М. Коцюбинського "Дорогою ціною")"
- "Краса українського рушника"
- "Краса чистих людських взаємин"
- "Краса чистих людських взаємин" за оповіданням Дж. Олдріджа "Останній дюйм"
- "Красою душу напої..."
- "Красою душу напої..." (роздум про роль природи в житті людини за творчістю Г. Гейне та А. Міцкевича )
- "Красою душу напої" за творчістю Гейне та Міцкевича
- "Красою душу напою (за творчістю Адама Міцкевича та Генріха Гейне)"
- "Краще вибирати фах престижний чи за покликанням?"
- "Кращий спосіб зв'язку для мене"
- "Кримські сонети Міцкевича - чисте золото поезії"
- "Крокувати в майбутнє потрібно з мудрими висновками про минуле"
- "Кто владеет моим серцем?! Прекрасная Маргарита" ( замальовка до твору "Бородіно")
- "Культура думки, мови, почуттів"
- "Культура і цивілізація"
- "Культура майбутнього"
- "Культура мовлення - показник людської вихованості"
- "Культура у нашому житті"
- "Культурна людина. Якою я її бачу?"
- "Куля на новорічну ялинку"
- "Лист ветерану"
- "Лист Вольтеру"
- "Лист герою драми Шиллера "Вільгельм Телль"
- "Лист Григорію Сковороді"
- "Лист Гулівера до родини"
- "Лист Д. Байрону"
- "Лист Джорджу Байрону"
- "Лист до Беккі Тетчер з роману М. Твена "Пригоди Тома Сойєра"
- "Лист до героя повісті Я. Стельмаха "Митькозавр із Юрківки або Химера лісового озера"
- "Лист до Дон Кіхота"
- "Лист до Дон Кіхоту" за романом М. Д. Сервантеса "Хитрий ідальго Дон Кіхот Ламанчський"
- "Лист до Лесі Українки"
- "Лист до Льоньки" за повістю В. Близнеця "Звук павутинки"
- "Лист до Мавки" за драмою-феєрією Лесі Українки "Лісова пісня"
- "Лист до Марусі Чурай" за романом Л. Костенко "Маруся Чурай"
- "Лист до Марусі" за повістю Г. Квітки-Основ'яненки "Маруся"
- "Лист до Мелашки Кайдашихи"
- "Лист до Оксани з поеми Т. Шевченка "Гайдамаки"
- "Лист до Сави Федорчука" за повістю О. Кобилянської "Земля"
- "Лист до улюбленого герою з поеми "Гайдамаки"
- "Лист до улюбленого героя"
- "Лист другу-однолітку "Як стати справжньою людиною"
- "Лист Івану Франкові"
- "Лист по пораненого військового в АТО"
- "Лист предкам"
- "Лист у 2061 рік"
- "Лист улюбленому герою" за оповіданням В. Нестайка "Тореадори з Васюківки"
- "Листопад у саду"
- "Лицар сумного образу" за романом М. Сервантеса "Хитрий ідальго Дон Кіхот Ламанчський"
- "Лі Бо - безсмертний, скинутий з небес"
- "Лінь"
- "Лірика Дмитра Павличка"
- "Лірика І. Франка"
- "Лірико-епічна творчість Бориса Грінченка"
- "Ліричний герой Гафіза"
- "Лісова дивина"
- "Література і історія. Пов'язані вони між собою та чому?"
- "Літній день"
- "Літній ліс"
- "Літо на дачі"
- "Любить людей мене навчила мати"( за мотивами творчості Андрія Малишка)
- "Любіть Україну"
- "Любов - це кара чи нагорода? За твором Григіра Тютюнника "Три зозулі з поклоном"
- "Любов - це кара чи нагорода? За твором Григора Тютюнника "Три зозулі з поклоном"
- "Любов - це насамперед відповідальність, а вже потім любов і насолода" (В. Сухомлинський)
- "Любов виникає з любові"
- "Любов до землі - це благо чи зло? За повістю "Земля" Ольги Кобилянської"
- "Любов і байдужість у творі Олекси Стороженко "Скарб"
- "Любов к Отчизні де героїть, там сива ворожа не устоїть"
- "Любов к отчизні де героїть, там сила вража не устоїть"
- "Любов перемагає все"
- "Любов як хвороба, - що старіша, то сильніша"
- "Любов"
- "Люди більше заслуговують на захоплення, ніж на зневагу?"
- "Людина - дитина неба і землі"
- "Людина - істота і духовна і матеріальна"
- "Людина - це..."
- "Людина без друзів - що дерево без коріння"
- "Людина варта стільки, на скільки себе оцінює"
- "Людина і земля в повісті Михайла Коцюбинського "Фата Моргана"
- "Людина і ліс"
- "Людина і природа в ліриці М. Лермонтова"
- "Людина і природа"
- "Людина і Світ. Ч. Ліксон: "Конфлікти - це норма життя. Якщо у вашому житті немає конфліктів, перевірте, чи є у вас пульс"
- "Людина нiбито не лiтає... А крила має. А крила має!"
- "Людино, збережи своє обличчя. За оповіданням "Перевтілення" Франца Кафки"
- "Людину в собі потрібно будувати"
- "Людська доля у творчості Андрія Малишка"
- "Людське самовдосконалення межі немає"
- "Людські крила за творчістю Ліни Костенко"
- "Людські цінності"
- "Людям потрібна пам'ять про пережите"
- "М. Рильський оцінив першу збірку Г. Косинки як початок "епохи революції". Чи виправдав новеліст ці сподівання?"
- "Майбутнє головного героя роману Жюль Верна "П'ятнадцятирічній капітан" Діка Сенда"
- "Майбутнє Івася за твором "Катерина" Тараса Шевченка"
- "Майбутнє лісу в твоїх руках"
- "Майбутнє моєї держави залежить і від мене"
- "Майбутнє треба не передбачати, а творити"
- "Майбутнє української мови"
- "Майбутня професія - будівельник"
- "Майбутня професія - інженер"
- "Майбутня професія - стиліст-перукар"
- "Мандрівка Дніпром разом з письменником В. Чемерисом"
- "Маруся - моя улюблена героїня з повісті Григорія Квітки-Основ'яненка"
- "Маруся та Василь в уособленні високих морально-етичних якостей простої людини ("Маруся" Г. Квітки-Основ'яненка)"
- "Материнська любов - найсвятіша"
- "Матері"
- "Матінка Кураж та її діти" Б. Брехта"
- "Мета - ніщо, рух до мети - все"
- "Мета виправдовує засоби. За мотивом роману Федіра Достоєвського "Злочин і кара"
- "Метаморфози" Публія Овідія Назона"
- "Ми - нащадки Шевченка"
- "Ми - не безліч стандартних "я", а безліч всесвітів різних"
- "Ми відповідальні за планету Земля"
- "Ми за єдину Україну"
- "Ми за мир"
- "Ми ростемо як колектив"
- "Микола Вороний - "ідеолог" модернізації української літератури"
- "Микола і Петро - герої і побратими, сироти без роду" за п'єсою І. Котляревського "Наталка Полтавка"
- "Микола Лисенко - сонце української культури"
- "Микола Лисенко - сонце української художньої культури"
- "Милосердя - це норма життя чи поодинокий випадок"
- "Милосердя починається в себе вдома"
- "Милосердя починається у себе вдома"
- "Милосердя: це норма життя чи поодинокий випадок?" за новелою О. Генрі "Останній листок"
- "Минуле варто пам'ятати заради майбутнього"
- "Мисливські усмішки" Остапа Вишні"
- "Митькозавр із Юрківки: моє ставлення до Сергія та Митька"
- "Михайлик - уособлення духовного багатства"
- "Михайлик і його сприйняття дорослого світу"
- "Міжнародні та міжконфесійні конфлікти в Україні та шляхи їх розв'язання"
- "Мій батько"
- "Мій голос проти війни"
- "Мій друг Дік Сенд" за твором Ж. Верна "П'ятнадцятирічний капітан"
- "Мій кумир Селена Гомес"
- "Мій моральний ідеал"
- "Мій найулюбленіший вид спорту"
- "Мій найулюбленіший твір - "Тигролови"
- "Мій обов'язок перед батьківщиною"
- "Мій опис образа Чацкого"
- "Мій рідний Київ - красень над Дніпром"
- "Мій романтичний герой"
- "Мій талант"
- "Мій улюблений вид спорту. Футбол"
- "Мій улюблений вид спорту"
- "Мій улюблений виконавець"
- "Мій улюблений герой роману Олександра Пушкіна "Євгеній Онєгін"
- "Мій улюблений герой у повісті "За сестрою"
- "Мій улюблений герой як справжня людина"
- "Мій улюблений герой" за романом Р. Стівенсона "Острів скарбів"
- "Мій улюблений дитячий письменник Сергій Міхалков"
- "Мій улюблений куточок природи"
- "Мій улюблений літературний герой"
- "Мій улюблений письменник - Михайло Шолохов"
- "Мій улюблений письменник Олександр Олесь"
- "Мій улюблений письменник"
- "Мій улюблений поет Аполлінер"
- "Мій улюблений співак - Володимир Гришко"
- "Мій улюблений твір - повість Я. Стельмаха "Митькозавр з Юрківки або Химера лісового озера"
- "Мій улюблений твір світової літератури"
- "Мій улюблений уривок з роману Р. Стівенсона "Острів скарбів"
- "Мій шлях до істини в розумінні. Молитва за душу Доріана Грея"
- "Місто, в якому я живу. Харків"
- "Місце і значення творчості М. Вовчка в українській літературі"
- "Місце України у світовій спільноті"
- "Місце, котре мене манить"
- "Міфи древніх народів"
- "Мобільний телефон - розкіш чи необхідність?"
- "Мова - першоелемент літератури"
- "Мовний етикет українців у транспорті"
- "Мовний портрет української нації у публіцистичному стилі"
- "Модернізм як літературний напрям"
- "Моє відкриття нової російської драматургії межі 19 століття"
- "Моє відношення до Базарова" за романом І. Тургенєва "Батьки і діти"
- "Моє враження вiд образу Максима Максимовича" за повістю М. Ю. Лермонтова "герой нашого часу"
- "Моє враження від до балади "Вересовий трунок" Роберта-Льюіса Стівенсона"
- "Моє враження від поеми Данте "Божественна комедія"
- "Моє враження від твору "Чума"
- "Моє враження після ознайомлення з творчістю Олександра Олеся"
- "Моє захоплення - квілінг"
- "Моє місто в майбутньому"
- "Моє місто"
- "Моє особисте ставлення до порушених проблем у творі П. Кальдерона "Життя - це сон"
- "Моє особисте ставлення до проблем у творі "Останній дюйм" Д. Олдріджа"
- "Моє рідне селище" (приклад)
- "Моє розуміння ідеального громадянського суспільства"
- "Моє розуміння слів Івана Франка: "Народна пісня - одне із найцінніших наших національних надбань і один із предметів оправданої нашої гордості"
- "Моє село в майбутньому"
- "Моє слово проти війни. За твором Михайла Шолохова "Доля людини"
- "Моє спілкування з Байроном"
- "Моє сприйняття поезії А. Ахматової"
- "Моє сприйняття поезій Г. Аполлінера"
- "Моє сприйняття степу"
- "Моє ставлення до Анни Кареніної із роману Льва Толстого"
- "Моє ставлення до героя твору "Патріоти" Володимира Самійленка"
- "Моє ставлення до головного герою твору "Тигролови"
- "Моє ставлення до засмічення мови"
- "Моє ставлення до Лобо"
- "Моє ставлення до Наполеона"
- "Моє ставлення до образу Роксоляни" за романом О. Назарука "Роксоляна"
- "Моє ставлення до оточуючого світу"
- "Моє ставлення до поезії Джорджа Байрона"
- "Моє ставлення до позиції Артюра Рембо як поета"
- "Моє ставлення до сучасних "Гобсеків" за повістю Бальзака "Гобсек"