Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71
Posts
- Category: Твори на задані теми (continued)
- "Моє улюблене заняття"
- "Моє уявлення про море і його багатство"
- "Моє хобі - біг"
- "Мої враження від "Слова о полку Ігоревім"
- "Мої враження від новели І. Франка "Сойчине крило"
- "Мої враження від пережитого лиха України, від Майдану, від Героїв небесної сотні"
- "Мої враження від поезій Олександра Олеся"
- "Мої враження від поеми Джорджа Байрона "Прометей"
- "Мої враження від прочитаного оповідання "Жага до життя"
- "Мої враження від прочитаного твору М. Булгаков Майстер и Маргарита"
- "Мої враження від роману "П'ятнадцятирічний капітан" Жуля Верна"
- "Мої враження від роману Льва Толстого "Анна Кареніна"
- "Мої враження від твору "Остання надія" Євгена Гуцала
- "Мої думки и почуття під час читання роману "Анна Кареніна"
- "Мої думки про Тома з оповідання Бредбері "Усмішка"
- "Мої думки щодо незалежності України у світлі подій сьогодення"
- "Мої життєві орієнтири"
- "Мої мрії збудуться"
- "Мої орієнтири"
- "Мої поради панові Журдену" за твором Мольєра "Міщанин-шляхтич"
- "Мої поради Печоріну, як змінити його життя"
- "Мої роздуми над повістю "Тіні забутих предків"
- "Мої роздуми над повістю М. Гоголя "Шинель"
- "Мої роздуми над повістю Миколи Гоголя "Шинель"
- "Мої роздуми над прочитаним твором. І. Карпенко-Карий. "Мартин Боруля"
- "Мої роздуми над прочитаним твором. М. Старицький. "Оборона Буші"
- "Мої роздуми над романом "Місто"
- "Мої роздуми над романом О. Уайльда "Портрет Доріана Грея"
- "Мої роздуми над романом П. Куліша "Чорна Рада"
- "Мої роздуми над твором О. Назарука "Роксоляна"
- "Мої роздуми після ознайомлення з романом "Злочин і кара"
- "Мої роздуми про уяву, фантазію, романтичність у житті сучасної людини"
- "Мої роздуми, викликані поезією В. Симоненка "Лебеді материнства"
- "Мої схотінки"
- "Мої улюблені образи в поетичній творчості Тараса Шевченка"
- "Мораль в житті сучасної людини"
- "Мораль оповідання Р. Бредбері "Усмішка"
- "Моральна краса і велич людини в кіноповісті О. П. Довженко "Зачарована Десна"
- "Моральна краса і духовна велич людини в кіноповісті О. Довженка "Зачарована Десна"
- "Моральна краса і духовна велич людини в кіноповісті Олександра Довженка "Зачарована Десна"
- "Моральна краса й духовна велич людини в кіноповісті Олександра Довженка "Зачарована Десна"
- "Моральна красота дівчини-українки. За твором Івана Котляревського "Наталка Полтавка"
- "Моральна чи аморальна книга О. Уайльда "Портрет Доріана Грея"
- "Моральні принципи сучасної молоді"
- "Моральні уроки роману О. С. Пушкіна "Євгеній Онєгін"
- "Моральні цінності людини"
- "Моральні чесноти, які я ціную в людях. За твором "Дорогою ціною"
- "Моральні чесноти, які я ціную в людях" за віршем В. Самійленка "Патріоти"
- "Моральні чесноти, які я ціную в людях" за повістю В. Дрозда "Ирій"
- "Моральність, ідеали і заповіти Стародавньої Русі"
- "Морально-естетичні цінності в сучасному житті"
- "Морально-етичні проблеми людських стосунків, порушених у творі А. Дімарова "Блакитна дитина"
- "Морально-етичні проблеми сучасності, які мене хвилюють"
- "Морально-етичні проблеми у п'єсах Карпенка-Карого і Старицького"
- "Мотив лірики О. Олеся"
- "Моя бібліотека"
- "Моя версія подальших подій у творі Є. Гуцала "Сім'я дикої качки"
- "Моя думка про твір Осипа Турянського "Поза межами болю"
- "Моя душа - це храм чи купа цегли?" (за романом Олеся Гончара "Собор")
- "Моя країна - Україна"
- "Моя люба мати, калиновий цвіт"
- "Моя майбутня професія - рятувальник"
- "Моя майбутня професія, або Чому я хочу бути письменником"
- "Моя майбутня робота - кухар"
- "Моя мрія"
- "Моя перша вчителька - шановна та літня людина"
- "Моя поведінка у незнайомому товаристві"
- "Моя подорож з батьком до Червоного моря" (розповідь від імені Деві)
- "Моя професія, моє майбутнє. Перукар"
- "Моя улюблена історія Шерлока Холмса"
- "Моя улюблена квітка - троянда"
- "Моя улюблена пора року - літо"
- "Моя філософія: роби людям добро"
- "Моя хата з краю - нічого не знаю"
- "Мудра жінка будує свій дім, а безумна своєю рукою руйнує його"
- "Мудрість - окраса людини"
- "Мужність Лесі Українки"
- "Музика в нашому житті"
- "На дворі осінь"
- "На життєвому шляху ми набуваємо друзів, і ворогів. Часто можна почути :"Удаваний друг гірший за підступного ворога".Як маємо чинити, щоб, зустрічаючись у житті з різними людьми, безпомилково визначити, хто твій справжній друг, а хто лише зветься таким, а насправді байдужий до твоєї долі, а то й приховує свою ворожість?"
- "На кого я хотiв би бути схожим?"
- "На річці" або опис річки
- "На що здатна людина й що вона може витримати? За повістю Е. Хемінгуея "Старий і море"
- "На які негативні явища сучасного Гофману суспільства спрямована сатира повісті-казки "Крихітка Цахес"?"
- "Наближається останній дюйм і все в руках хлопчика. За твором Джеймса Олдріджа "Останній дюйм"
- "Наближається останній дюйм і все в руках хлопчика" за оповіданням Дж. Олдріджа "Останній дюйм"
- "Навіщо людині вчитися" ("Проблема виховання в комедії Мольєра "Міщанин-шляхтич")
- "Навіщо людині розум? За твором Жуль Верна "П'ятнадцятирічний капітан"
- "Навіщо людям читати книжки?"
- "Навіщо мені планшет"
- "Навіщо нам шкільні психологи?"
- "Навіщо потрібна орфографія?"
- "Навчися спочатку доброти, а потім мудрості, бо без першої важко навчитися останньої"
- "Над чим змусив мене задуматися роман "Червоне і чорне"?
- "Над чим змусила замислитись мене героїня твору "Роксоляна"
- "Над чим мене змушує задуматись оповідання "Сім'я дикої качки"
- "Над чим мене примусив задуматися роман "Червоне і чорне"
- "Над чим нас змусив задуматися твір "Чарлі і шоколадна фабрика"
- "Над чим я задумався під впливом життєпису Івана Франка і його творів"
- "Над якими проблемами життя спонукала мене задуматись повість-казка "Крихітка Цахес"
- "Над якими проблемами пропонує задуматися Антон Чехов у своїх оповіданнях?"
- "Найбільш брутальні порушення прав людини в минулому і в наш час"
- "Найбільше щастя - бути добрим"
- "Найважча з 10 заповідей Божих"
- "Найважче творити самого себе, але повністю"
- "Найважче творити самого себе"
- "Найважче у житті - перемогти самого себе"
- "Найвища цінність людини"
- "Найвищі духовні цінності поета у його ж творах"
- "Найвищі духовні цінності поета у творах А. Малишко"
- "Найганебніша справа - це зрада"
- "Найгірша хвороба - хворіти духом"
- "Найпряміше найблагородніше моє прагнення показати від чого у нас зло" за твором Г. Квітки-Основ'яненки "Конотопська відьма"
- "Найпряміше найблагородніше моє прагнення-показати від чого у нас зло"( за твором "Конотопська відьма")
- "Найскладніша заповідь"
- "Найсучасніша професія"
- "Найцікавіша пригода героя із повісті Анатолія Дімарова "Блакитна дитина"
- "Найцікавіша пригода героя повісті А. Дімарова "Блакитна дитина"
- "Найцікавіша професія"
- "Найщасливіший випадок із життя"
- "Нам не потрібна війна"
- "Нам пора для України жити"
- "Наполеон-невдаха чи страждалець за людство?"
- "Нарис про українського географа П. В. Ковальова"
- "Наркотики - це добре чи погано?"
- "Народження букета"
- "Народна поетика - живлюще джерело інтимної лірики І. Франка"
- "Народні думи та пісні як засіб відображення героїчної боротьби народу"
- "Народність художньої прози Бориса Грінченка"
- "Наскільки людині варто дослухатися до думки оточення про неї?"
- "Наскільки цікаві сучасному читачеві думки і почуття Достоєвського?" за романом "Білі ночі"
- "Наталка - ідеал для сучасної дівчини?"
- "Наташа Ростова - один із центральних образів роману "Війна і мир"
- "Наука, що вивчає живі організми"
- "Нації вмирають не від інфаркту, спочатку їм відбирають мову"
- "Національна проблематика у творчості Тараса Шевченка періоду трьох літ"
- "Національна символіка України"
- "Національні проблеми у творчості Т. Шевченка "періоду трьох років"
- "Наші рідні потребують нашої уваги"
- "Не бійтесь заглядати у словник"
- "Не вижити, і зберегти живою душу, підтримувати в собі здатність відгукуватися на біду"
- "Не все те отрута, що неприємне на смак"
- "Не встеляй лиходійством стежку у рай - зведе у пекло"
- "Не за обличчя судіть, а за серце. За афоризмом Григорія Сковороди"
- "Не за обличчя судіть, а за серце"
- "Не зривайте первоцвіт"
- "Не ім'я красить людину, а її справи"
- "Не кваптеся критикувати"
- "Не кидай слова на вітер"
- "Не має на світі нічого страшнішого за не людяних людей"
- "Не можна любити народів других коли ти не любиш Вкраїну"
- "Не можна щось побудувати словом, якщо те ж саме руйнувати ділом"
- "Не та мати що народила, а та що виховала"
- "Невичерпне джерело фольклору"
- "Невмируще слово кобзаря"
- "Невмирущість духовної краси" за драмою-феєрією Лесі Українки "Лісова пісня"
- "Невмирущість слова Кобзаря"
- "Негативний вплив чинників природного середовища на репродуктивне здоров'я людини (екологічні проблеми, катастрофи)"
- "Нелегкий життєвий вибір жінки за повістю О. Кобилянської "Людина"
- "Нелюди і люди у романі Ліни Костенко "Маруся Чурай"
- "Немає істини там, де немає правди"
- "Немає на світі таких речей, заради яких варто було відвернутися від того, кого любиш" за романом А. Камю "Чума"
- "Немає нічого сильнішого за материнську любов"
- "Немає честі більше, ніж любити і не шукати навзаєм нічого"
- "Неможливо завжди бути героєм, та можна завжди залишатися людиною"
- "Необхідність боротьби до "Останнього дюйма"
- "Необхідність додержання мовного режиму в школі"
- "Необхідність особистої свободи для гармонійного розвитку людини за повістю "Дорогою ціною"
- "Необхідність особистої свободи для гармонійного розвитку людини" за повістю М. Коцюбинського "Дорогою ціною"
- "Неосяжний, вічний світ творчості Андрія Малишка"
- "Неперевершена комедійність творів Івана Карпенка-Карого"
- "Непоборна сила кохання за твором Івана Франка "Украдене щастя"
- "Непоборна сила кохання" за драмою І. Франка "Украдене щастя"
- "Непоборна сила кохання" за повістю І. Франка "Перехресні стежки"
- "Неповторна краса рідного краю"
- "Неповторність особистості, індивідуальності у творах В. Дрозда"
- "Нерiвня душ - це гірше, нiж нерiвня майна?"
- "Нерівня душ - це гірше, ніж майна" за романом у віршах Л. Костенко "Маруся Чурай"
- "Несе сива чорнобильська мати Цю планету... Це хворе дитя"
- "Нецензурна лексика"
- "Нечиста сила в сучасному житті"
- "Нечиста сила у повісті М. Гоголя "Вечір проти Іванна Купала"
- "Нечиста сила у сучасному житті за повістю Миколи Гоголя "Вечір проти Івана Купала"
- "Ні - війні!" в творах письменників"
- "Ні курінню"
- "Ні про що не турбуватись - значить не жити"
- "Німеччина у 18 столітті"
- "Німого в лісі нічого немає. За твором Лесі Українки "Лісова пісня"
- "Німого в лісі нічого немає" за драмою Л. Українки "Лісова пісня"
- "Ніхто не забутий, ніщо не забуто" за творами О. Твардовського
- "Ніщо не звеселяє душу людини так, як споріднена праця"
- "Новаторство Стендаля"
- "Новаторство у творах Миколи Куліша"
- "Новела "Момент" В. Винниченка
- "Новела Ф. Кафки "Перевтілення"
- "Новий рік", "Як ми святкуємо Новий рік"
- "О. Пушкін i Одеса"
- "Об'єкт сатиричного змалювання в оповіданні Антона Чехова "Людина у футлярі"
- "Об'єкти сатиричного змалювання в оповіданні А. Чехова "Людина у футлярі"
- "Образ "маленької людини" в повісті М. Гоголя "Шинель"
- "Образ Акакія Акакійовича" за повістю М. Гоголя "Шинель"
- "Образ Андрія Болконського в романі Л. М. Толстого "Війна і мир"
- "Образ Богдана Хмельницького у творчості Тараса Шевченка"
- "Образ Гамлета" за трагедією В. Шекспіра "Гамлет"
- "Образ Енея у поемі І. Котляревського "Енеїда"
- "Образ Євгенія Онєгіна в однойменному творі О. Пушкіна"
- "Образ жінки-матері у поемі "Наймичка" Тараса Шевченка"
- "Образ Жульєна Сореля у романі Стендаля "Червоне та чорне"
- "Образ Жульєна Сореля як приклад боротьби щирих пристрастей та егоїстичного розрахунку"
- "Образ Івана Бездомного" за романом М. Булгакова "Майстер і Маргарита"
- "Образ Івана Гонти та Максима Залізняка" за поемою Т. Шевченко "Гайдамаки"
- "Образ Климка в оповіданні Г. Тютюнника "Климко"
- "Образ контрабандиста Коттара з твору "Чума" Альбер Камю
- "Образ леді Ровени" за романом В. Скотта "Айвенго"
- "Образ літературного героя в комедії "Горі від розуму""
- "Образ мадам де Реналь" за романом Стендаля "Червоне і чорне"
- "Образ Мазепи в творі О. С. Пушкіна "Полтава"
- "Образ Мазепи у світовій літературі"
- "Образ Маргарити" за романом М. Булгакова "Майстер і Маргарита"
- "Образ Маріо в новелі "Маріо і Чарівник" Т. Манна"
- "Образ матері в творчості Тараса Шевченка"
- "Образ матері у творчості Т. Г. Шевченка"
- "Образ Олі Мещерської у новелі Івана Буніна "Легке дихання"
- "Образ Остапа за твором Михайла Коцюбинського "Дорогою ціною"
- "Образ Петербурга в гоголівській прозі: традиції і новаторство "
- "Образ Петербурга в романі Ф. Достоєвського "Злочин i кара"
- "Образ рідної землі у творах В. Симоненка та А. Малишка"
- "Образ романтичного героя Максима Гримача"
- "Образ Соні Мармеладової у романі Ф. Достоєвського "Злочин і кара"
- "Образ Софії Київської - символ духовного надбання українського народу"(за романом Павла Загребельного "Диво")
- "Образ Тирлика з однойменного оповідання А. Дімарова"
- "Образ Тирлика"
- "Образ України в творах В. Стуса"
- "Образ України в творчості Т. Г. Шевченка"
- "Образ України у творчості Т. Шевченка"
- "Образ Яреми як захисника рідної землі"
- "Образи борців за національне визволення народу у творах письменників кінця ХІХ - початку ХХ століття"
- "Образи в повісті Григорія Квітки-Основ'яненка "Маруся"
- "Образи Івоніки і Марічки за повістю Ольги Кобилянської "Земля"
- "Образи панів i чиновників у поемі І. Котляревського "Енеїда"
- "Образи троянців у поемі І. Котляревського "Енеїда"
- "Образи у творах Євгена Маланюка"
- "Образи-символи твору "Звук Павутинки" Віктора Близнеця"
- "Обряди та звичаї у п'єсі "Назарі Стодоля" Т. Шевченка
- "Обряди та звичаї у п'єсі Тараса Шевченка "Назар Стодоля"
- "Одвічна проблема кохання у творчості Франка"
- "Одна голова добре, а дві краще"
- "Одна порада добре, а дві краще"
- "Одного друга зрадиш - сотню втратиш"
- "Одного разу я прокинувся і відчув, що..."
- "Опис Андріївської церкви"
- "Опис головної героїні оповідання "Каторжна"
- "Опис дзвіночка, ромашки, фіалки і мальви"
- "Опис картини "Кінець зими. Полудень" К. Юона"
- "Опис картини "Козак Мамай"
- "Опис картини В. І. Хабарова "Портрет Міли"
- "Опис квітів. Дзвіночок, ромашка, фіалка і мальва"
- "Опис квітки ромашки"
- "Опис квітки. Лілія"
- "Опис клена"
- "Опис місцевості на основі особистих спостережень"
- "Опис природи в романі "П'ятнадцятирічний капітан"
- "Опис процесу праці за власним спостереженням"
- "Оптичні прилади"
- "Організація одноразової допомоги сирітському будинкові"
- "Осінній пейзаж"
- "Осінь"
- "Осмислення історичної долі козацтва в творчості Тараса Шевченка"
- "Основи щасливого буття на землі (за творчістю Г. Сковороди)"
- "Основні мотиви лірики М. Лермонтова"
- "Основні напрямки розвитку світової літератури ХІХ століття"
- "Основні риси характеру Гамлета та засоби їх розкриття"
- "Основні цінності епохи Просвітництва"
- "Особливості гротеску в повістях М. Хвильового "Санаторійна зона" та "Сентиментальна історія"
- "Особливості долі Тараса Шевченка"
- "Особливості драми Володимира Винниченка "Гріх"
- "Особливості натури корнелівського героя"
- "Особливості п'єси Миколи Куліша "Мина Мазайло
- "Особливості розвитку драматургії і театру в 1920-х роках"
- "Особливості творчості Євгена Маланюка"
- "Особливості французької трагедії XVII століття"
- "Оспівування кохання і дружби в сонетах Шекспіра"
- "Оцінка вчинку Андрія з точки зору козаків і з точки зору сучасності за твором Миколи Гоголя "Тарас Бульба"
- "Пам'ятний день із шкільного життя"
- "Пам'ятник моєму улюбленому письменнику"
- "Пам'ять про загиблих в Афганістані"
- "Пам'ять серця про грізну війну. На основі твору Шолохова "Доля людини"
- "Парадоксальність характеру Доріана Грея"
- "Патріотизм, відповідальність за долю Батьківщини" за повістю М. Старицького "Оборона Буші"
- "Патріотичні мотиви в творі "Слово о полку Ігоревім"
- "Перед портретом Кобзаря"
- "Перемагають лише сильні ( за твором Джека Лондона "Жага до життя")
- "Перемагають лише сильні"
- "Перемагають тільки сильніші" за оповіданням Д. Лондона "Жага до життя"
- "Перемогти в собі звіра - це особиста проблема героя чи вічна проблема кожної людини?"
- "Перечитуючи сторінки улюблених творів"
- "Перо генія мудріше за самого генія і сягає набагато далі, ніж було передбачено в його задумах"
- "Персонаж, схожий на Планетника" за повістю Б. Харчука "Планетник"
- "Петербург Ф. Достоєвського" за романом "Злочин і кара"
- "Питання до героя повісті "Звук павутинки" В. Близнеця"
- "Підгрунтя поезії Артюра Рембо"
- "Пісне, чому чаруєш так мене?"
- "Пісня - душа народу"
- "Пісня - душа народу" за твором Р. М. Рілька "Пісня про правду"
- "Пісня - невмируще джерело"
- "Піч - це тепле суспільне місце, де полюбляють перебувати "оборонці" рідної землі й вірні сини Вітчизни" за віршем В. Самійленка "На печі"
- "Планета - наш спільний дім"
- "Плюси і мінуси вступу України в ЄС"
- "Плюси і мінуси вступу України до ЄС"
- "Побудова конфліктів у трагедії "97"
- "Поважаю і захоплююсь комедією "Міщанин-шляхтич" за комедією Мольєра
- "Поведінка - дзеркало, в якому кожен показує своє обличчя"
- "Поведінка - це дзеркало, в якому кожен доводить свій образ"
- "Поганий вчинок мого друга"
- "Погані слова псують добрі звичаї"
- "Подальше життя батька й сина. За твором Джеймса Олдріджа "Останній дюйм"
- "Подальший розвиток подій у творі "Дорогою ціною"
- "Подарунки ворогів - не подарунки"
- "Події на Рютлі" за драмою Шиллера "Вільгельм Телль"
- "Подорож у гори Карпати"
- "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..." Генріха Белля ( мій аналог завершення твору)
- "Поезія - музика душі. За творчістю Байрона"
- "Поезія Блока"
- "Поезія до душі"
- "Поезія Франсуа Війона. "Балада прикмет"
- "Поема Т. Г. Шевченка "Сон" як зразок політичної сатири"
- "Поетизація краси і любові у ліриці Сапфо і Анакреонта"
- "Поетична самостійність Гуцульщини в повісті Михайла Коцюбинського "Тіні забутих предків"
- "Поетична творчість Миколи Зерова"
- "Поетичне вираження одвічного прагнення українського народу до волі в поезії П. А. Грабовського"
- "Поетичне змалювання кохання і невмирущості почуттів Івана та Марічки в повісті Михайла Коцюбинського "Тіні забутих предків"
- "Поєднання особистого й народного у творі Ліни Костенко "Маруся Чурай"
- "Пожежний - професія героїчна"
- "Показ козацького лицарства та любові до Батьківщини в романі Пантелеймона Куліша "Чорна рада"
- "Помилки й прозріння Жюльєна Сореля" за романом Стендаля "Червоне і чорне"
- "Поразка - це наука, ніяка перемога так не вчить"
- "Порівняльна характеристика Вільгельма Телля і Геслера"
- "Порівняльна характеристика Гамлета і Дон Кіхота"
- "Порівняльна характеристика Гамлета і Лаерта" за трагедією В. Шекспіра "Гамлет"
- "Порівняльна характеристика Гектора і Ахілла"
- "Порівняльна характеристика героїв повісті В. Нестайко "Тореадори з Васюківки"
- "Порівняльна характеристика Графині Анастазі де Ресто і Фані Мальво" за повістю Бальзака "Гобсек"
- "Порівняльна характеристика Наталки Полтавки і Марусі"
- "Порівняльна характеристика новели Кафки "Перевтілення" і п'єси Йонеско "Носороги"
- "Порівняльна характеристика Сехисмундо і Гамлета"
- "Порівняльна характеристика української і французької кухні"
- "Порівняння висловів Черчилля та Чемберлена щодо миру та війни на Мюнхенській конференції"
- "Порівняння образів Катерини та Наймички за творами Тараса Шевченка"
- "Порівняння творів Тараса Шевченка "Катерина" і "Марія"
- "Портрет Доріана Грея за одноіменним романом О. Вайльда"
- "Портрет Доріана Грея" як знакове явище декадентської культури"
- "Портрет як головний художній засіб" за творчістю М. Булгакова
- "Портрет-нарис відомої історичної особи. Гай Юлій Цезар"
- "Посієш вчинок - виросте характер"
- "Посієш учинок - виросте характер"
- "Поспішайте робити добро - життя таке коротке"
- "Постмодернізм - одне з найяскравіших літературних явищ другої половини ХХ ст."
- "Потворність видима й невидима у повісті-казці Гофмана "Крихітка Цахес"
- "Потрібно цінувати те, що маєш, а не те, про що мрієш"
- "Похвала Мольєрові"
- "Пошук ідеалів і проблема морального вибору в романі Панаса Мирного "Хіба ревуть воли, як ясла повні?"
- "Пошуки Левіна в романі Льва Толстого "Анна Кареніна"
- "Пошуки сенсу життя П'єром Безуховим" за романом Л. М. Толстого "Війна і мир"
- "Праблематыка и тэматыка творау Пташникава"
- "Права і обов'язки людини в сучасному суспільстві"
- "Права людини"
- "Права та обов'язки учнів"
- "Правда дорожча за золото"
- "Правді в очі дивіться прямо"
- "Правді в очі треба дивитися прямо"
- "Правду говорить язик, а не душа"
- "Прагнення людини вивищуватися над оточенням через розрив родинних традицій варте осуду чи схвалення?"
- "Прагнення людини вивищуватися над оточенням через розрив родових традицій, нехтування народною мораллю варте осуду чи схвалення" за твором І. Карпенка-Карого "Мартин Боруля"
- "Прагнення людини до самопізнання"
- "Преславний Київ"
- "Пригоди Олівера Твіста". Характеристика героїв роману"
- "Призначення митця у творах Євгена Маланюка"
- "Прийде час - всі дороги на світі повернуть у край наш крилатий"
- "Приклади колоритно-стильових різновидів мовлення в повісті І. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім'я"
- "Природа - мати, бережи її. За творчістю Бориса Харчука та Євгена Гуцала"
- "Природа - наш дім"
- "Пристрасна віра Івана Франка у високо історичну місію України"
- "Причини i сутність моральної деградацii Дорiана Грея"
- "Причини духовного падіння Доріана Грея" за романом О. Уайльда
- "Причини духовного падіння та деградації Доріана Грея. Мої роздуми над романом Оскара Уайльда "Портрет Доріана Грея"
- "Причини й наслідки конфлікту між батьками та дітьми в повісті "Кайдашева сім'я"
- "Причини самотності в сім'ї та суспільстві Грегора Замзи"
- "Причини та конфлікт між батьками та дітьми у повісті "Кайдашева сім'я"
- "Про державні пісні. Гімн України"
- "Про ім'я Ірина"
- "Про що Габріель Маркес попереджає людство у творі "Стариган з крилами"
- "Про що йдеться в пісні, яку виконує сліпий Остап?"
- "Про що мене примусив задуматися роман "Чума"?"
- "Про яку нову людину мріяв Данте? За поемою "Божественна комедія"
- "Проблема біженців в Україні"
- "Проблема вибору в трагедії Гете "Фауст"
- "Проблема влади в романі Григорія Тютюнника "Вир"
- "Проблема вождя і народу. Проекція Біблійного сюжету на українську історію (За поемою "Мойсей" Івана Франка)"
- "Проблема вождя і народу. Проекція Біблійного сюжету на українську історію" за поемою "Мойсей" І. Франка
- "Проблема волі та можливості її здобуття на основі творів "Роксоляна", "Дорогою ціною", "Білий кінь Шептало"
- "Проблема життєвого вибору в романі П. Мирного "Хіба ревуть воли, як ясла повні?"
- "Проблема життєвого вибору за романом П. Мирного "Хіба ревуть воли як ясла повні?"
- "Проблема кохання та сімейного щастя у творі "Кайдашева сім'я"
- "Проблема людини в суспільстві, її знеособлення. За твором В. Дрозда "Білий кінь Шептало"
- "Проблематика оповідання "Блакитна дитина"
- "Проблематика роману Е. Золя "Кар'єра Ругонів"
- "Проблематика роману П. Куліша "Чорна рада"
- "Проблеми екології. Забруднення природи"
- "Проблеми особистого щастя в романі Лермонтова "Герой нашого часу"
- "Проблеми сім'ї Федорчуків. За повістю Ольги Кобилянської "Земля"
- "Проблеми сім'ї Федорчуків" у повісті О. Кобилянської "Земля"
- "Проблеми стосунків між батьками та дітьми. За твором Анатолія Дімарова "Блакитна дитина"
- "Проблеми та ідеї творів Винниченка, які мене зацікавили"
- "Проблеми художньої та життєвої правди в романі Ліни Костенко "Маруся Чурай"
- "Проблеми, підняті в поезіях Василя Голобородька"
- "Проблеми, які розкриває у своїх оповіданнях А. Чехов"
- "Провідна ідея та проблематика драми Фрідріха Шиллера "Вільгельм Телль"
- "Провідні мотиви циклу віршів Т. Г. Шевченка "В казематі"
- "Продовження до оповідання В. Дрозда "Білий кінь Шептало"
- "Продовження історії героїв роману Льва Толстого "Анна Кареніна"
- "Продовження історії Олівера Твіста за умови, що таємниця його народження не відкрилася"
- "Продовження оповідання Л. Пономаренко "Гер Переможений"
- "Продовження твору "Сім'я дикої качки" Євгена Гуцало"
- "Прометей - символічний образ нескореного народу" (за поемою "Кавказ" Тараса Шевченка")
- "Простаки сьогодні - хто вони?" за повістю Вольтера "Простак"
- "Протилежні образи братів Андрія та Остапа за повістю М. Гоголя "Тарас Бульба"
- "Професія адміністратора в майбутньому"
- "Професія бухгалтер"
- "Психологічний стан Сехисмундо протягом усієї драми"
- "Птахи навесні"
- "Пушкін у моєму житті"
- "Радість різдва". Християнська етика. 7 клас
- "Ранок взимку"
- "Реалізація образів у кіноповісті Олександра Довженка "Україна в огні"
- "Реалізм художньої прози Бориса Грінченка"
- "Революція виявляє й висоту людської природи, і винищування духовних цінностей" Н. А. Бердяєв {по одному або декількох добутках російської літератури XX століття)
- "Релігійний світогляд"
- "Риса характеру заздрість"
- "Риси романтичного героя у поемі "Мазепа" Джорджа Байрона"
- "Риси характеру балади "Вільшаний король" Йоганна Вольфганга Гете"
- "Рідна мова - не полова: її за вітром не розвієш"
- "Рідна мова - це не полова, її за вітром не розвієш"
- "Рідне місто"
- "Різдво у моїй родині" або "Різдвяне свято"
- "Різноманітність української кухні"
- "Різноманіття української кухні"
- "Робити щасливими інших - найважливіший спосіб стати щасливим"
- "Робити щасливими інших - найпевніший спосіб стати щасливими"
- "Робін Гуд - уособлення людської мрії про захисника бідних і знедолених"
- "Робіть людям добро"
- "Родинно-побутові пісні"
- "Родовідне дерево родини Маккарів" за циклом романів Е. Золя "Ругон-Маккари"
- "Розвиток Інтернету в найближчі роки докорінно змінить систему освіти"
- "Розвиток сучасного телебачення"
- "Роздуми Гобсека про гроші, про богатство" за повістю О. де Бальзака "Гобсек"
- "Роздуми над творчістю Івана Франка"
- "Роздуми про мистецтво"
- "Роздуми про роль природи у житті людини" за творчістю Генріха Гейне
- "Розкриття і розуміння образу Рафаловича у повісті "Перехресні стежки"
- "Розмова з Вольтером"
- "Розпізнання рослин за особливостями будови вегетативних органів"
- "Розповідь від імені Деві "Моя подорож з батьком на узбережжя моря" за твором Д. Олдріджа "Останній дюйм"
- "Розповідь від імені жителя Риму"
- "Розуміння понять честі, справедливості, людської гідності й можливі способи їхнього утворення"
- "Роль віри, релігії, церкви в житті народу, людини"
- "Роль вчителя у вихованні людей"
- "Роль держави, місцевої влади та людини у відродженні та реставрації національних історико-культурних заповідників"
- "Роль держави, місцевої влади, людини у відродженні і реставрації національних історико-культурних заповідників"
- "Роль жіночих образів у долі Жульєна Сореля та втілення авторського задуму у романі Стендаля "Червоне і Чорне"
- "Роль і значення книжки в добу бурхливого розвитку телебачення, кіно і комп'ютерної техніки"
- "Роль і місце балади в художній літературі" на прикладі російських поетів
- "Роль інакомовлення в літературі 20 століття"
- "Роль інакомовлення в літературі" за творами Г. Маркеса "Сто років самотності" і Я. Кавабата "Тисячі журавлів"
- "Роль інакомовлення у творі "Матінка Кураж та її діти" Бертольда Брехта"
- "Роль історії та сучасності за збіркою А. Міцкевича "Кримські сонети"
- "Роль класного керівника у вихованні підростаючого покоління"
- "Роль книги в добу стрімкого розвитку комп'ютерної техніки"
- "Роль книжки в еру комп'ютерних технологій"
- "Роль молоді в розвитку держави"
- "Роль персько-таджицької поезії у моєму житті"
- "Роль пісні в п'єсі Iвана Котляревського "Наталка Полтавка"
- "Роль пісні в творі І. П. Котляревського "Наталка Полтавка"
- "Роль права в житті людини"
- "Романтизм - поетичний стиль і світосприйняття поета"
- "Романтизм, поетичний стиль і світосприйняття Байрона"
- "Романтизм, поетичний стиль і світосприйняття Гейне"
- "Романтизм: вічне прагнення до ідеалу"
- "Романтизм: прагнення до ідеалу"
- "Романтичний ідеал національного визволення та свободи в ліриці Павла Тичини"
- "Романтичний образ Максима Гримача" за оповіданням М. Вовчка
- "Романтичний світ балад Т. Шевченка"
- "Самотність людини в абсурдному світі (за новелою Ф. Кафки "Перевтілення")"
- "Самотність у моєму житті" за повістю Ясунарі Кавабата "Тисяча журавлів"
- "Самсунг на зустріч знанням"
- "Світ добра, любові, взаємоповаги й турботи в оповіданні "Свекор"
- "Світ добра, любові, взаємоповаги й турботи" за оповіданням В. Васильченка "Свекор"
- "Світ очима Довженка"
- "Світ твору Михайла Коцюбинського "Тіні забутих предків"
- "Світова велич Тараса Шевченка"
- "Світогляд людини у творі "Зачарована Десна"