Адам Міцкевич (1798-1855) “Альпухара” (з поеми “Конрад Валленрод”). Мужність і нескореність перед ворогом як провідна думка балади. Контрольна робота

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 7 КЛАС I семестр ГЕРОЇЧНІ ПІСНІ й БАЛАДИ У СВІТОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ УРОК 13 Тема. Адам Міцкевич (1798-1855) “Альпухара” (з поеми “Конрад Валленрод”). Мужність і нескореність перед ворогом як провідна думка

УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ. “А ВЖЕ ВЕСНА, А ВЖЕ КРАСНА…”

II семестр З ЛІТЕРАТУРНОЇ СКАРБНИЦІ (продовження) ПОЕТИЧНА ЗБІРКА 4 Урок 80. УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ. “А ВЖЕ ВЕСНА, А ВЖЕ КРАСНА…” Мета: розширити знання учнів про весну; збагатити їхнє уявлення про красу природи, життя тварин

Уроки жизни в сказке К. Г. Паустовского “Теплый хлеб”

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 6 КЛАС ІІ семестр ЛЮДИНА ТА ЇЇ СВІТ УРОК № 68 Тема. Уроки жизни в сказке К. Г. Паустовского “Теплый хлеб” Цель: заинтересовать биографией и творчеством К. Г. Паустовского, проверить

Григір Тютюнник. “Климко”. Зміст повісті

УРОК 32 Тема. Гр. Тютюнник “Климко”. Зміст повісті. Мета. Знати зміст повісті, вміти переказувати, проводити паралелі між особистим життям автора і сюжетом твору. Виховувати повагу до ветеранів Другої світової війни, здатність співпереживати. Обладнання: виставка

МРІЯ ПРО ПРИЄМНУ ПОДОРОЖ – ЦЕ ВІТРИЛЬНИК ІЗ ЗІПСОВАНИМ КОМПАСОМ – Образ Геркулеса в романі. Засудження рабства

Уроки зарубіжної літератури 6 клас Урок 41 МРІЯ ПРО ПРИЄМНУ ПОДОРОЖ – ЦЕ ВІТРИЛЬНИК ІЗ ЗІПСОВАНИМ КОМПАСОМ Тема: Образ Геркулеса в романі. Засудження рабства. Геній не має віку. Капітан Немо Мета: дослідити особливості сюжету

Урок позакласного читання. Новели О. Генрі

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 7 КЛАС II семестр КРАСА ЧИСТИХ ЛЮДСЬКИХ ВЗАЄМИН УРОК 52 Тема. Урок позакласного читання. Новели О. Генрі Мета: розширити коло читання учнів, познайомити з гуманістичними творами про життя звичайних людей;

Ідея віротерпимості. Ровена та Ребека – дві різні долі

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 7 КЛАС I семестр ГЕРОЇЧНЕ МИНУЛЕ В ЛІТЕРАТУРІ УРОК 21 Тема. Ідея віротерпимості. Ровена та Ребека – дві різні долі Мета: продовження роботи над образами роману; складання планів розповідей про

Артур Конан Дойл. Всесвітня популярність творів про Шерлока Холмса. Урок позакласного читання

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 7 КЛАС II семестр ПРИГОДИ ТА ФАНТАСТИКА УРОК 47 Тема. Артур Конан Дойл. Всесвітня популярність творів про Шерлока Холмса. Урок позакласного читання Мета: розширити коло читацьких інтересів учнів; працювати над

МІФИ. ЄГИПЕТСЬКІ МІФИ. БОГ СОНЦЯ РА

Мета: розширити знання учнів про міф, міфологію; ознайомити з давньоєгипетським міфом “Бог сонця Ра”; вдосконалювати навички свідомого виразного читання; розвивати зв’язне мовлення учнів, творчу уяву; виховувати повагу до культури інших народів. Хід уроку ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ

Розвиток мовлення. Написання творчої роботи на тему “Біблійні сюжети у віршах російських поетів”

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 8 КЛАС І семестр ВСТУП УРОК № 5 Тема. Розвиток мовлення. Написання творчої роботи на тему “Біблійні сюжети у віршах російських поетів” Мета: ознайомити з шедеврами живопису та поезії, присвяченими

Філософсько-моральний конфлікт драми Кальдерона “Життя – це сон”

Урок зарубіжної літератури 9 клас УРОК № 4 Тема. Філософсько-моральний конфлікт драми Кальдерона “Життя – це сон” Мета: Поглиблювати знання про бароко як художній напрям; ознайомлювати з творчістю Педро Кальдерона; навчати працювати в групі,

Таємниці золотого жука (за повістю Е. По “Золотий жук”)

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 6 КЛАС ІІ семестр ЛЮДИНА В ЖИТТЄВИХ ВИПРОБУВАННЯХ УРОК № 57 Тема. Таємниці золотого жука (за повістю Е. По “Золотий жук”) Мета: викликати інтерес до твору-детективу, перевірити знання тексту повісті

МИ ВІДПОВІДАЛЬНІ ЗА ТИХ, КОГО ПРИРУЧИЛИ – Головні життєві цінності у казці “Маленький принц”

Уроки зарубіжної літератури 6 клас Урок 67 МИ ВІДПОВІДАЛЬНІ ЗА ТИХ, КОГО ПРИРУЧИЛИ Тема: Головні життєві цінності у казці “Маленький принц”. Сказка ложь, да в ней намек Добрым молодцам урок! A. C. Пушкін Мета:

Особливості байки як літературного жанру. Легендарний Езоп – основоположник жанру байки

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 6 КЛАС І семестр БАЙКИ У СВІТОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ УРОК № 15 Тема. Особливості байки як літературного жанру. Легендарний Езоп – основоположник жанру байки Мета: повідомити про особливості байки як літературного

Онєгін як утілення типу “зайвої людини”; суперечливість його почуттів та вчинків

Урок зарубіжної літератури 9 клас УРОК №51 Тема. Онєгін як утілення типу “зайвої людини”; суперечливість його почуттів та вчинків Мета: формувати вміння працювати з текстом та логічно систематизувати опрацьований матеріал; формувати читацькі навички дослідницького

МИКОЛА ОЛІЙНИК. ЛЕСЯ (Уривок із повісті)

Мета: розширити знання учнів про життєвий і творчий шлях видатної української поетеси Лесі Українки; вдосконалювати навички свідомого виразного читання; розвивати пам’ять, увагу, образне мислення; виховувати любов до рідної мови. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Сильний людський характер в екстремальній ситуації (за оповіданням Д. Лондона “Жага до життя”)

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 6 КЛАС ІІ семестр ЛЮДИНА В ЖИТТЄВИХ ВИПРОБУВАННЯХ УРОК № 48 Тема. Сильний людський характер в екстремальній ситуації (за оповіданням Д. Лондона “Жага до життя”) Мета: вчитися стисло переказувати зміст

БЕРИСЬ ДРУЖНО, НЕ БУДЕ СУТУЖНО. ЮРІЙ ЯРМИШ “ТА САМА МИШКА”

II семестр ЛІТЕРАТУРНІ КАЗКИ СКРИНЬКА КАЗОК УКРАЇНСЬКИХ ПИСЬМЕННИКІВ Урок 115. БЕРИСЬ ДРУЖНО, НЕ БУДЕ СУТУЖНО. ЮРІЙ ЯРМИШ “ТА САМА МИШКА” II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА Для синків-молодців Мати напекла млинців. І хвалили молодці Ті млинці на

Де рідний край, там і рай

Матеріал уроку. Ліна Костенко “Усе моє. все зветься Україна”. Мета. Розширити та узагальнити знання учнів про Україну та її рослину-символ – калину; розвивати зв’язне мовлення; вдосконалювати навички виразного читання; прищеплювати любов та повагу до

Творче наслідування Вергілієм поем Гомера “Іліада” та “Одіссея”

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 8 КЛАС І семестр ЛЮДИНА ТА ЇЇ СВІТ У ДАВНІХ ЛІТЕРАТУРАХ УРОК № 25 Тема. Творче наслідування Вергілієм поем Гомера “Іліада” та “Одіссея” Мета: продовжити роботу над виразним читанням уривків

ЗВУК, ПОЗНАЧЕННЯ ЙОГО БУКВОЮ Фф (“еф”). ЧИТАННЯ СЛІВ. ОПРАЦЮВАННЯ ВІРША І. МАКОТИ І ТЕКСТУ “ТЕЛЕФОН”. СКЛАДАННЯ ПРАВИЛ РОЗМОВИ ПО ТЕЛЕФОНУ

Мета: ознайомити учнів з новою буквою Фф та її звуковим значенням; відпрацювати з учнями артикуляцію звука ; вдосконалювати навички звуко-буквеного аналізу слів; навчати “друкувати” букву Фф (велику і малу), складати слова з нею; розвивати

УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ. З ЧИСТОГО ДЖЕРЕЛА НАРОДНОЇ МУДРОСТІ

І семестр З НАРОДНОГО ДЖЕРЕЛА АВТОРСЬКІ ВІРШІ ТА МАЛІ ЖАНРИ ДЛЯ ДІТЕЙ Урок 18. УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ. Мета: продовжувати ознайомлювати учнів з різновидами народної творчості (колисковими піснями, забавлянками, скоромовками); розширювати уявлення про влучність, точність,

Твір – опис зовнішності людини на основі сюжету роману

Уроки зарубіжної літератури 6 клас Урок 44 Тема: Твір – опис зовнішності людини на основі сюжету роману. Мета: пояснювати особливості портретної характеристики героїв; формувати вміння створювати власний текст на основі спостережень за авторськими засобами

Леонід Кисельов. Доля молодого поета. Гуманістичний пафос віршів. “Стати б хоч на менти лічені…”, “Земля така гаряча”

УРОК 70 Тема. Леонід Кисельов. Доля молодого поета. Гуманістичний пафос віршів. “Стати б хоч на менти лічені…”, “Земля така гаряча”. Мета. Переказувати історію трагічного життя молодого поета; розвивати вміння виразно, вдумливо читати вірші; визначати

ПОЕТИЧНА МАЙСТЕРНЯ. ОКСАНА СЕНАТОВИЧ. ВЕСЕЛИЙ СМІХ

І семестр З ЛІТЕРАТУРНОЇ СКАРБНИЦІ Урок 49. ПОЕТИЧНА МАЙСТЕРНЯ. ОКСАНА СЕНАТОВИЧ. ВЕСЕЛИЙ СМІХ Мета: активізувати читацькі інтереси учнів; удосконалювати навички виразного і свідомого читання віршованих творів; розвивати образну уяву, здатність розрізняти реальність і вигадку;

ПОЕТИЧНА СКРИНЬКА. НАТАЛЯ ЗАБІЛА. ЗАБАВЛЯНКИ

І семестр З НАРОДНОГО ДЖЕРЕЛА АВТОРСЬКІ ВІРШІ ТА МАЛІ ЖАНРИ ДЛЯ ДІТЕЙ Урок 21. ПОЕТИЧНА СКРИНЬКА. НАТАЛЯ ЗАБІЛА. ЗАБАВЛЯНКИ Мета: продовжити ознайомлення учнів з творчістю Наталі Забіли; учити правильно, виразно читати поетичні твори, аналізувати

Агнія Барто “Весняна прогулянка”, “Митько-лінько”

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 2-4 класи ПОЕТИЧНА МОЗАЇКА Урок 26 Тема. Агнія Барто “Весняна прогулянка”, “Митько-лінько” Мета: ознайомити учнів з життєвим і творчим шляхом російської поетеси; формувати вміння аналізувати віршовані твори; вчити учнів захоплюватися красою природи;

Юрій Коваль “Метелик”, “Чорні вушка”

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 2-4 класи ЛІСОВІ КАЗКИ Урок 33 Тема. Юрій Коваль “Метелик”, “Чорні вушка” Мета: ознайомити учнів з творчістю Юрія Коваля; розвивати навички виразного читання, вміння висловлювати свою думку й аргументувати її; пробуджувати інтерес

Григір Тютюнник. Життя і творчість письменника

УРОК 54 Тема. Григір Тютюнник. Життя і творчість письменника. Мета: Ознайомити одинадцятикласників із життєвим та творчим шляхом письменника, переконати, що правдиве і тривожне слово митця будило совість і милосердя читачів; дати уявлення про індивідуальний

УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ. “ШЕВЧЕНКОВЕ СЛОВО В ВІКАХ НЕ СТАРІЄ…”

Мета: глибше ознайомити учнів із життям і творчістю Т. Г. Шевченка; вчити сприймати зміст поезії, відображати його у малюнках; розвивати пам’ять, мислення, увагу, вміння робити самостійні висновки; виховувати любов і повагу до світлого образу

Г. К. Андерсен. “Снігова королева”. Велич краси людського серця. Антитеза

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 5 КЛАС I семестр ЛІТЕРАТУРНА КАЗКА (17 годин) УРОК № 24 Тема. Г. К. Андерсен. “Снігова королева”. Велич краси людського серця. Антитеза Мета: допомогти учням осягнути велич краси та сили

Осип Назарук. “Роксоляна”. Незалежна вдача, щирість у стосунках з людьми, природний розум і врода Роксоляни

УРОК 57 Тема. Осип Назарук. “Роксоляна”. Незалежна вдача, щирість у стосунках з людьми, природний розум і врода Роксоляни. Мета: допомогти учням розкрити в образі Роксоляни незалежну вдачу, щирість у стосунках з людьми, природний розум,

Р. Бернс. “Чесна бідність”

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 5 КЛАС ІІ семестр СВІТ ДИТИНСТВА Й МОРАЛЬНІ ЦІННОСТІ В ЛІТЕРАТУРІ (9 годин) УРОК № 47 Тема. Р. Бернс. “Чесна бідність” Мета: ознайомити з життям і творчістю шотландського письменника, підготувати

А. Чайковський “За сестрою” (скорочено). Коротко про митця. Відтворення історичних подій. Напружений динамічний сюжет героїко-романтичної повісті

УРОКИ 21-22 Тема. А. Чайковський “За сестрою” (скорочено). Коротко про митця. Відтворення історичних подій. Напружений динамічний сюжет героїко-романтичної повісті. Мета. Ознайомити учнів з біографією письменника; вчити аналізувати твір, переказувати зміст фрагментів повісті, визначати її

ЦИВІЛІЗАЦІЯ, ПО КРИХТІ СКЛАДЕНА ОДНІЄЮ ЛЮДИНОЮ – Гімн цивілізованій прагматичній людині та її праці

Уроки зарубіжної літератури 6 клас Урок 37 ЦИВІЛІЗАЦІЯ, ПО КРИХТІ СКЛАДЕНА ОДНІЄЮ ЛЮДИНОЮ Тема: Гімн цивілізованій прагматичній людині та її праці. Найвищий ступінь людської мудрості – це вміння пристосуватися до обставин та зберігати спокій

ЯК ПОБАЧИТИ ДИВА? ГАННА ЧУБАЧ “У ЛІСОЧКУ НА ПЕНЬОЧКУ”

II семестр З ЛІТЕРАТУРНОЇ СКАРБНИЦІ (продовження) ПОЕТИЧНА ЗБІРКА 4 Урок 83. ЯК ПОБАЧИТИ ДИВА? ГАННА ЧУБАЧ “У ЛІСОЧКУ НА ПЕНЬОЧКУ” Мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання віршованих творів; розвивати вміння оцінювати вчинки дійових осіб;

МИЛУЄМОСЬ ВЕЧОРОМ. МАРІЙКА ПІДГІРЯНКА ВЕЧІР ІДЕ

Мета: розкрити учням красу і своєрідність поезії Марійки Підгірянки; вчити заглиблюватися в поетичні образи, аналізувати ліричні поезії; розвивати образне мислення, творчу уяву, вміння усвідомлювати особливу красу, виразність, емоційність поетичного слова; виховувати любов до природи.

РУКИ МАЛІ, ТА ДО РОБОТИ ВДАЛІ. Є. ПЕРМЯК “ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБНІ РУКИ?”. П. РЕБРО “НЕМАЄ ЛЕДАРІВ У НАС”

Мета: вдосконалювати читацькі навички учнів; вчити усвідомлювати прочитаний текст; розвивати мовлення, мислення; виховувати працьовитість, прагнення до корисних самостійних дій. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ 1. Мовленнєва розминка 1) Робота над

ЛІСОВІ ДИВА. ЛІНА КОСТЕНКО “БІЛОЧКА ВОСЕНИ”

II семестр З ЛІТЕРАТУРНОЇ СКАРБНИЦІ (продовження) ПОЕТИЧНА ЗБІРКА 4 Урок 76. ЛІСОВІ ДИВА. ЛІНА КОСТЕНКО “БІЛОЧКА ВОСЕНИ” Мета: ознайомити учнів з творчістю Ліни Костенко; навчати учнів виразно читати віршовані твори; розвивати вміння аналізувати прочитане,

Любовна лірика Сапфо

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 8 КЛАС І семестр ЛЮДИНА ТА ЇЇ СВІТ У ДАВНІХ ЛІТЕРАТУРАХ УРОК № 19 Тема. Любовна лірика Сапфо Мета: зацікавити особистістю Сапфо; ознайомити із творчістю поетеси; вдосконалювати навички роботи з

Едуард Шим “Скільки живе бджола”, “Смужки і плямки”

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 2-4 класи ЛІСОВІ КАЗКИ Урок 31 Тема. Едуард Шим “Скільки живе бджола”, “Смужки і плямки” Мета: формувати в учнів уявлення про особистість видатного російського письменника Едуарда Шима; вдосконалювати вміння виділяти у творі

Декламування поезій Т. Шевченка

УРОК 21 Тема. ВЧ № 2. Декламування поезій Т. Шевченка. Мета: повторити та узагальнити основні правила виразного читання поезій; поглибити знання учнів про художню цінність творів Т. Шевченка через декламування поезій напам’ять; розвивати пам’ять,

Лічилки. Ігри. Урок-гра

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 2-4 класи ІГРОВИЙ ДИТЯЧИЙ ПІСЕННИЙ ФОЛЬКЛОР Урок 3 Тема. Лічилки. Ігри. Урок-гра Мета: активізувати та закріпити знання учнів про усну народну мудрість світу; ознайомити з лічилками та іграми народів світу; розвивати уяву,

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ – ПЕРЕДНЄ СЛОВО

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 8 КЛАС ПЕРЕДНЄ СЛОВО “Дорогу здолає той, хто йде…” Саме ці слова спадають на думку, коли тримаєш у руках програму із зарубіжної літератури для 8-го класу 12-річної школи. Адже цей

ПІДСУМКОВИЙ УРОК ЗА РОЗДІЛОМ “АВТОРСЬКІ ВІРШІ ТА МАЛІ ЖАНРИ ДЛЯ ДІТЕЙ”

І семестр З НАРОДНОГО ДЖЕРЕЛА АВТОРСЬКІ ВІРШІ ТА МАЛІ ЖАНРИ ДЛЯ ДІТЕЙ Урок 29. ПІДСУМКОВИЙ УРОК ЗА РОЗДІЛОМ “АВТОРСЬКІ ВІРШІ ТА МАЛІ ЖАНРИ ДЛЯ ДІТЕЙ” II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА А-а-а – котика нема. Е-е-е –

СОНЕЧКО. А. М’ЯСТКІВСЬКИй “КОМУ СВІТИТЬ СОНЕЧКО?”. Г. МАНІВ “СОНЕЧКОВА ДОНЕЧКА”. Л. НОВІКОВА “КОТИКИ”

Мета: вдосконалювати навички виразного читання; вчити учнів ставити питання до тексту; збагачувати словниковий запас; виховувати любов до природи. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ 1. Мовленнєва розминка 1) Робота над скоромовкою.

Виступ на тему: “Моя улюблена книга”

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 6 КЛАС І семестр ВСТУП УРОК № 2 Тема. Виступ на тему: “Моя улюблена книга” Мета: з’ясувати коло читацьких інтересів учнів, прищепити любов і повагу до книги; розвивати зв’язне мовлення;

ПІДСУМКОВИЙ УРОК ЗА РІК. ІНСЦЕНІЗАЦІЯ КАЗКИ “КОЛОСОК”

Мета: розвивати творчі здібності учнів, артистизм; виховувати інтерес до творчості, читання, працелюбність. Хід уроку Ведучий Сядьте, діти, всі, будь ласка, Розпочнеться зараз казка. Вона, кажуть, дуже гарна, І цікава, і повчальна. Хто тихесенько сидить,

УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ. Т. Г. ШЕВЧЕНКО – ВЕЛИКИЙ СПІВЕЦЬ УКРАЇНИ

Мета: розширити знання учнів про національного поета – генія українського народу; викликати почуття симпатії до малого Тараса, до його природнього розуму, допитливості, хисту, співчуття до його нелегкого життя; зацікавити школярів прочитаним і почутим; розвивати

Гуронець і Гордон у Бастилії. Трагізм долі мадемуазель де Сент-Ів і гуронця. Поняття про філософську повість

Урок зарубіжної літератури 9 клас УРОК N° 16 Тема. Гуронець і Гордон у Бастилії. Трагізм долі мадемуазель де Сент-Ів і гуронця. Поняття про філософську повість. Мета: пояснити сутність полеміки Простака та Гордона в Бастилії;

Іван Малкович. “З янголом на плечі”, “Музика, що пішла”. Оптимістичний пафос поезій, віра в перемогу добра

УРОК 43 Тема. Іван Малкович. “З янголом на плечі”, “Музика, що пішла”. Оптимістичний пафос поезій, віра в перемогу добра. Мета: ознайомити учнів із творами І. Малковича, розкрити їх гуманістичний зміст; розвивати творчі здібності учнів,

Що таке байка і хто такий байкар? Вступ до теми “Розкажу вам байку”

Матеріал уроку. Акровірш “Байка”. Іван Франко “Байка про банку”. Мета. Ознайомити учнів із байкою як жанром твору; розвивати способи і види читання байки; збагачувати мовний запас учнів; викликати в учнів захоплення та зацікавленість мудрістю

Ернст Теодор Амадей Гофман (1776 – 1822) – багатогранний митець – романтик. “Крихітка Цахес” – шедевр романтичної казки – новели

Урок зарубіжної літератури 9 клас УРОК №30 Тема. Ернст Теодор Амадей Гофман (1776 – 1822) – багатогранний митець – романтик. “Крихітка Цахес” – шедевр романтичної казки – новели. Мета: Поглибити знання про романтизм як

Конспект статті “Мильон роздирань”

Поки буде існувати прагнення до почестей крім заслуги, поки будуть водитися майстри й мисливці догоджати й “награжденья брати й весело пожити”, поки плітки, неробство, порожнеча будуть панувати не як пороки, а як частини громадського

Ну й гарно все придумав Бог… Підсумок за темою “Світ народився для мене”

Матеріал уроку. Акровірш “Легенда”. Дмитро Павличко “Звернення”. Галина Кирпа “Ну й гарно все придумав Бог!”. Мета. Узагальнити знання учнів про різні форми усної народної творчості. Систематизувати знання учнів з розділу. Розвивати вміння ділитися своїми

Урок позакласного читання. Овідій “Метаморфози” (“Потоп”, “Філемон та Бавкіда”)

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 8 КЛАС І семестр ЛЮДИНА ТА ЇЇ СВІТ У ДАВНІХ ЛІТЕРАТУРАХ УРОК № 29 Тема. Урок позакласного читання. Овідій “Метаморфози” (“Потоп”, “Філемон та Бавкіда”) Мета: проаналізувати прочитані уривки з поеми

Народна казка. “Вишивальниця птахів” (грецька казка)

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 2-4 класи СТЕЖИНКАМИ КРАЇНИ КАЗОК НАРОДІВ СВІТУ Урок 6 Тема. Народна казка. “Вишивальниця птахів” (грецька казка) Мета: ознайомити учнів із грецькою казкою; розвивати вміння самостійно визначати головних і другорядних персонажів твору, встановлювати

До сучасного письма людство йшло поволі… Вступ до теми “Коли ще не було письма”

Матеріал уроку. Акровірш “Книга”. “Перші писемні знаки” (стаття а підручнику). Мета. Розкрити значення книги як найважливішого засобу людського пізнання, її роль у житті людини. Розповісти учням про перші писемні знаки. Ознайомити зі значенням слова

Тематична атестація № 4 – контроль знань за творчістю Е. Гофмана

Урок зарубіжної літератури 9 клас УРОК № 38 Тема. Тематична атестація № 4 Мета: Здійснити контроль знань за вивченою темою; перевірити засвоєння термінів із теорії літератури; виховувати прагнення досягти високого результату. Обладнання: картки із

Повість-казка. Джоель Чендлер Харріс “Братець Лис і братець Кролик”

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 2-4 класи ВЕСЕЛІ ПРИГОДИ ТА ДИВОВИЖНІ МАНДРІВКИ З КАЗКОВИМИ ГЕРОЯМИ Урок 18 Тема. Повість-казка. Джоель Чендлер Харріс “Братець Лис і братець Кролик” Мета: сформувати в учнів первинні уявлення про особистість видатного американського

УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ. КРАСА І МИЛОЗВУЧНІСТЬ ПОЕЗІЇ ДМИТРА ПАВЛИЧКА

Мета: поглибити знання учнів про творчість Дмитра Павличка; розкрити красу і своєрідність його поезії; навчати розуміти поетичну мову; розвивати творчу уяву здатність емоційно реагувати на художнє слово; виховувати емоцію читача. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ

Михайло Зощенко “Найголовніше”

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 2-4 класи БУТИ ПОРЯДНОЮ ЛЮДИНОЮ Урок 20 Тема. Михайло Зощенко “Найголовніше” Мета: вчити дітей аналізувати свою поведінку; вдосконалювати навички читання, вміння ділити текст на частини, добирати до них заголовки; розвивати пам’ять, увагу,

Без пригод не буває дитинства

Матеріал уроку. Всеволод Нестайко “Дід Мороз у підвалі” (уривок із повісті ” Чарівні окуляри”). Мета. Ознайомити учнів з життєвим та творчим шляхом Всеволода Нестайка. розповісти цікаві епізоди з його життя. Викликати інтерес до його

С. Маршак. П’єса-казка “Дванадцять місяців”

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 5 КЛАС I семестр ЛІТЕРАТУРНА КАЗКА (17 годин) УРОК № 25 Тема. С. Маршак. П’єса-казка “Дванадцять місяців” Мета: ознайомити з життям і творчістю письменника, зацікавити учнів і спонукати їх до

Володимир Підпалий. Щирість патріотичних почуттів ліричного героя у вірші “Тиха елегія”

УРОК 39 Тема. Володимир Підпалий. Щирість патріотичних почуттів ліричного героя у вірші “Тиха елегія”. Мета: ознайомити учнів із цікавими фактами життя В. Підпалого. змістом поезії “Тиха елегія”; розкрити щирість патріотичних почуттів ліричного героя у

ОЛЕКСАНДР ДОВЖЕНКО. ПУСТІТЬ КОЛЯДУВАТЬ

Мета: продовжити ознайомлення учнів із життєвим і творчим шляхом Олександра Довженка; вдосконалювати навички свідомого виразного читання; формувати уявлення про характерні ознаки зимових свят; збагачувати словниковий запас школярів; вчити відчувати образність художнього слова; розвивати зв’язне

ПІДСУМОК ЗА РОЗДІЛОМ “ЛІТЕРАТУРНІ КАЗКИ”

II семестр ЛІТЕРАТУРНІ КАЗКИ СКРИНЬКА КАЗОК ЗАРУБІЖНИХ ПИСЬМЕННИКІВ Урок 119. ПІДСУМОК ЗА РОЗДІЛОМ “ЛІТЕРАТУРНІ КАЗКИ” II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА Діти Мама вчить мене читати, вчить мене читати тато. Вчить дідусь і вчить бабуся, скоро-скоро я

СЛОВ’ЯНСЬКІ МІФИ

Мета: продовжити ознайомлення учнів з міфами; ознайомити школярів зі слов’янськими міфами, дати уявлення про їх витоки; вдосконалювати навички свідомого виразного читання; розвивати зв’язне мовлення учнів, образне мислення; виховувати бажання вивчати історію свого народу. Хід

Розвиток зв’язного мовлення (усно). Образ Климка

УРОК 35 Тема. Розвиток зв’язного мовлення (Усно). Образ Климка. Мета. Вчити характеризувати образ головного героя епічного твору, використовуючи ілюстрації до повісті, розвивати образне мислення. Виховувати здатність співпереживати, гуманізм. Обладнання: Тютюнник Г. Климко. – К.:

ПЕЙЗАЖ ВІДПОВІДАЄ НАСТРОЮ ПЕРСОНАЖІВ ТВОРУ (гарно на душі гарно навколо)

Мета: почати ознайомлення учнів з новим розділом “Пейзаж у прозових творах”; удосконалювати навички свідомого виразного читання; вчити аналізувати прочитане; розвивати зв’язне мовлення, образне мислення, творчу уяву; виховувати любов до художнього слова. Хід уроку I.

З казки слова не викинеш

Матеріал уроку. Українська народна казка “Яйце-райце”. Мета. Розширити й узагальнити знання учнів про види українських казок, які вони читали у початкових класах; ознайомити з ознаками чарівної казки; удосконалювати вміння читати діалоги; виховувати любов та

В. Симоненко – “лицар на білому коні” в українській літературі. “Лебеді материнства”. Громадянські, патріотичні мотиви, романтичний пафос його лірики

УРОК 54 Тема. В. Симоненко – “лицар на білому коні” в українській літературі. “Лебеді материнства”. Громадянські, патріотичні мотиви, романтичний пафос його лірики. Мета. Подати додаткові відомості про поета, удосконалювати вміння виразно читати поезію; прокоментувати

Хто Шевченка прочитав, той багатший серцем став

Матеріал уроку. Тарас Шевченко “Ой діброво, темний гаю”. Прислів’я. Мета. Закріпити знання учнів про дитячі роки поета: ознайомити учнів із поезією Т. Шевченка; розвивати пам’ять, навички виразного читання віршів напам’ять; розкрити красу поетичних образів:

ІДУТЬ ДО НАС СКАЗАННЯ ДАВНИНИ – З міфології Месопотамії та Індії

Уроки зарубіжної літератури 6 клас Урок 4 ІДУТЬ ДО НАС СКАЗАННЯ ДАВНИНИ Тема: З міфології Месопотамії та Індії. Покоління відходить, й покоління приходить, а земля віковічно стоїть! Старий Завіт (Екл. 1.4) Мета: закріпити знання

Дж. Р. Кіплінг. “Мауглі”. Образ головного героя Мауглі та засоби його художнього втілення

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 5 КЛАС ІІ семестр ЛІТЕРАТУРА І СВІТ ПРИРОДИ (11 годин) УРОК № 36 Тема. Дж. Р. Кіплінг. “Мауглі”. Образ головного героя Мауглі та засоби його художнього втілення Мета: узагальнити й

В. Симоненко. “Ти знаєш, що ти – людина?”. Загальнолюдські цінності та ідеї

УРОК 55 Тема. В. Симоненко. “Ти знаєш, що ти – людина?”. Загальнолюдські цінності та ідеї. Мета. Розкрити громадянські мотиви поезії, поглибити поняття “ліричний герой”; вчити висловлювати власні роздуми про сенс людського життя; виховувати почуття

Міфи Греції. “Повалений Фаетон”

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 2-4 класи СВІТЛО ДАЛЕКОЇ ЕЛЛАДИ Урок 2 Тема. Міфи Греції. “Повалений Фаетон” Мета: навчити учнів розуміти й розкривати зміст поняття “міф”, відрізняти міф від казки, знаходити у міфах фантастичні елементи, вигадки, самостійно

Подбаймо про Землю разом. Позакласне читання

Матеріал уроку. Антуан де Сент-Екзюпері “Маленький принц” (уривки з повісті). V частина. Мета. Продовжити роботу над уривками повісті “Маленький принц”. Вчити аналізувати художній твір, робити висновки. Розвивати вміння виразно читати, відповідати на питання за

ПРИГОДИ. МИКОЛА ТРУБЛАЇНІ ЯШКА I МАШКА

Мета: ознайомити учнів з творчістю Миколи Трублаїні; розкрити красу і своєрідність його оповідань; удосконалювати навички свідомого виразного читання прозових творів; розвивати спостережливість, творчу уяву, мовне чуття; виховувати любов до природи. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ

ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 2-4 класи ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ № з/п Тема уроку Дата Про чудеса читаймо 1 Легенди і міфи народів світу. “Походження вогню” (легенда індіанців ковичан) 2 Легенди і міфи народів світу. “Як з’явився

Творчість А. Рембо. Вірші “Відчуття”, “П’яний корабель”, “Голосівки”

СВІТОВА ЛІТЕРАТУРА 10 КЛАС РІВЕНЬ СТАНДАРТУ АВТОРСЬКІ УРОКИ ТРАДИЦІЇ І НОВАТОРСЬКІ ЗРУШЕННЯ В ПОЕЗІЇ СЕРЕДИНИ – ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XIX СТОЛІТТЯ УРОК № 27 Тема. Творчість А. Рембо. Вірші “Відчуття”, “П’яний корабель”, “Голосівки” Мета: поглибити

Ніколай Антонов “Казка про житнє зеренце”

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 2-4 класи ПОЕТИЧНА СКРИНЬКА Урок 29 Тема. Ніколай Антонов “Казка про житнє зеренце” Мета: ознайомити учнів з життям та творчістю відомого болгарського поета Ніколая Антонова; розвивати та удосконалювати навички виразного читання; вчити

Поезія Бертрана де Борна (1140-1215 рр.)

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 8 КЛАС II семестр ЖАНРОВО-ТЕМАТИЧНЕ РОЗМАЇТТЯ СЕРЕДНЬОВІЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ УРОК № 41 Тема. Поезія Бертрана де Борна (1140-1215 рр.) Мета: поглибити знання про творчість провансальських трубадурів; ознайомити із поезією Бертрана де

ЛИСИЧКА-СЕСТРИЧКА (ПРОДОВЖЕННЯ)

І семестр З НАРОДНОГО ДЖЕРЕЛА НАРОДНІ КАЗКИ Урок 35. ЛИСИЧКА-СЕСТРИЧКА (ПРОДОВЖЕННЯ) II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА Для контролю глибокого, але короткого дихання під час вимовляння коротких складів чи слів: секундний видих-вдих на “раз” – пауза, “два”

Повість-казка. Отфрід Пройслер “Мала Баба Яга”

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 2-4 класи ЦІКАВІ ПРИГОДИ НЕЗВИЧНИХ ГЕРОЇВ Урок 14 Тема. Повість-казка. Отфрід Пройслер “Мала Баба Яга” Мета: навчати учнів самостійно орієнтуватися в структурі художнього твору, називати основні ознаки казки-повісті як жанру; зацікавити змістом

УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ. БАЙКИ ЕЗОПА

Мета: розширити знання учнів про байки Езопа; вдосконалювати навички свідомого виразного читання; розвивати зв’язне мовлення учнів, вміння аналізувати, співставляти прочитане; виховувати любов до художнього слова. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА Робота

Марк Твен “Пригоди Тома Сойєра”. Сонячний, радісно-бешкетливий світ дитинства у повісті

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 5 КЛАС ІІ семестр СВІТ ДИТИНСТВА Й МОРАЛЬНІ ЦІННОСТІ В ЛІТЕРАТУРІ (9 годин) УРОК № 51 Тема. Марк Твен “Пригоди Тома Сойєра”. Сонячний, радісно-бешкетливий світ дитинства у повісті Мета: допомогти

КАЗКИ (соціально-побутові). УКРАЇНСЬКА НАРОДНА КАЗКА

Мета: розширити й узагальнити знання учнів про види народних казок, які вони читали у початкових класах; ознайомити з ознаками побутової казки; вдосконалювати вміння читати діалоги, знаходити в тексті зачин, основну частину і кінцівку; формувати

БОГДАН ЛЕПКИЙ. ПРО ЖИТТЯ І ТВОРИ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА

Мета: ознайомити учнів із життєвим і творчим шляхом Богдана Лепкого; розширити знання про життя Т. Г. Шевченка; вдосконалювати навички свідомого виразного читання, вміння аналізувати прочитане; розвивати зв’язне мовлення учнів, творчу уяву; виховувати любов до

“Портрет Доріана Грея” як осердя творчості О. Уайльда, філософсько-естетичні та моральні проблеми твору

СВІТОВА ЛІТЕРАТУРА 10 КЛАС РІВЕНЬ СТАНДАРТУ АВТОРСЬКІ УРОКИ РОМАН РАННЬОМОДЕРНІСТСЬКОЇ ДОБИ УРОК № 31 Тема. “Портрет Доріана Грея” як осердя творчості О. Уайльда, філософсько-естетичні та моральні проблеми твору Мета: поглибити знання учнів про творчість

УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ. СВІТ ПОЕЗІЇ У ТВОРАХ НАТАЛІ ЗАБІЛИ

Мета: поглибити знання учнів про творчість Наталі Забіли; вдосконалювати навички свідомого виразного читання поетичних творів; вчити заглиблюватися в поетичні образи; розвивати образне мислення, творчу уяву; виховувати любов до поетичного слова. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ

Умение Андрея Соколова оставаться настоящим человеком в сложнейших и драматических жизненных испытаниях (продолжение)

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 7 КЛАС II семестр ЛІТЕРАТУРА ПРОТИ ВІЙНИ УРОК 62 Тема. Умение Андрея Соколова оставаться настоящим человеком в сложнейших и драматических жизненных испытаниях (продолжение) Цель: показать характер настоящего человека, который сохранил

ЗІСТАВЛЕННЯ ЗВУКІВ – . ОПРАЦЮВАННЯ ОПОВІДАННЯ “ПОСПІШАЙ, СИНИЧКО!” (за Г. Демченко) І ВІРША П. ВОРОНЬКА “КОЖУШОК”. СКОРОМОВКА

Мета: продовжити роботу над засвоєнням учнями знань про букву Шш, звук ; формувати навички виразного і свідомого читання; виховувати дбайливе ставлення до тварин. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ ІІ. ПОВТОРЕННЯ ТА ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

Знай і шануй державні символи України!

Матеріал уроку. Дмитро Павличко “Наш прапор”. Мета. Збагачувати знання учнів про державні символи України; розвивати пізнавальні інтереси до вивчення минулого своєї країни; вдосконалювати вміння виразно читати вірші; виховувати патріотичні почуття та шанобливе ставлення до

Романтика пригод і подорожей у романі “Острів скарбів”

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 6 КЛАС ІІ семестр ЛЮДИНА В ЖИТТЄВИХ ВИПРОБУВАННЯХ УРОК № 54 Тема. Романтика пригод і подорожей у романі “Острів скарбів” Мета: зацікавити подіями роману, перевірити знання тексту; розвивати увагу, логічне

Урок внеклассного чтения по повести А. С. Пушкина “Дубровский” (главы І-VI)

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 7 КЛАС II семестр УКРАЇНА ТА ЇЇ ІСТОРІЯ В ЛІТЕРАТУРІ УРОК 37 Тема. Урок внеклассного чтения по повести А. С. Пушкина “Дубровский” (главы І-VI) Цель: познакомиться с содержанием произведения; выработать

Трагедія В. Шекспіра “Гамлет”. Історія створення трагедії

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 8 КЛАС II семестр ЗЛЕТ ЛЮДСЬКОГО ДУХУ В ЛІТЕРАТУРІ ДОБИ ВІДРОДЖЕННЯ УРОК № 60 Тема. Трагедія В. Шекспіра “Гамлет”. Історія створення трагедії Мета: ознайомити з історією створення трагедії “Гамлет”; пригадати

Здійснити контроль знань за темою “Література європейського бароко”; виховувати прагнення досягти високого результату – Тематична атестація № 2

Урок зарубіжної літератури 9 клас УРОК № 12 Тема. Тематична атестація № 2 Мета: Здійснити контроль знань за темою “Література європейського бароко”; виховувати прагнення досягти високого результату. Обладнання: картки із завданнями. Тип уроку: урок

Любов Пономаренко. “Гер переможений”. Наскрізний гуманістичний пафос новели. Художні засоби його втілення (деталь, поєднання різних часових площин)

УРОКИ 50-51 Тема. Любов Пономаренко. “Гер переможений”. Наскрізний гуманістичний пафос новели. Художні засоби його втілення (деталь, поєднання різних часових площин). Мета. Поглибити знання про головну думку твору, вчити дітей висловлювати власне розуміння кінцівки твору;

Новорічні дива

Матеріал уроку. Моріс Метерлінк “Блакитний птах” (уривки з п’єси). Мета. Ознайомити учнів з уривком п’єси “Блакитний птах”. Дати уявлення про п’єсу і її структуру. Збагачувати словниковий запас учнів. Вчити учнів читати в особах, уявляти

ХУДОЖНІЙ ОБРАЗ. ПЛАТОН ВОРОНЬКО “В ЛІСІ Є ЗЕЛЕНА ХАТА”

II семестр З ЛІТЕРАТУРНОЇ СКАРБНИЦІ (продовження) ПОЕТИЧНА ЗБІРКА 4 Урок 70. ХУДОЖНІЙ ОБРАЗ. ПЛАТОН ВОРОНЬКО “В ЛІСІ Є ЗЕЛЕНА ХАТА” Мета: вдосконалювати техніку читання поетичних творів; формувати читацьку самостійність; розвивати вміння ділитися своїми враженнями

Омар Хайям – корифей персько-таджицької лірики (1048-1133 рр.)

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 8 КЛАС II семестр ЖАНРОВО-ТЕМАТИЧНЕ РОЗМАЇТТЯ СЕРЕДНЬОВІЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ УРОК № 37 Тема. Омар Хайям – корифей персько-таджицької лірики (1048-1133 рр.) Мета: познайомити з особистістю поета-мудреця; увести у світ його поезії;

Синтез гуманістичного та трагічного світосприйняття у сонетах В. Шекспіра

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 8 КЛАС II семестр ЗЛЕТ ЛЮДСЬКОГО ДУХУ В ЛІТЕРАТУРІ ДОБИ ВІДРОДЖЕННЯ УРОК № 66 Тема. Синтез гуманістичного та трагічного світосприйняття у сонетах В. Шекспіра Мета: увести у світ поезії В.

Урок розвитку мовлення. Засоби творення смішного в комедії. Виховний потенціал твору Мольєра “Міщанин – шляхтич”

Урок зарубіжної літератури 9 клас УРОК № 11 Тема. Урок розвитку мовлення. Засоби творення смішного в комедії. Виховний потенціал твору Мольєра “Міщанин – шляхтич”. Мета: вчити визначати засоби творення комічного у творі та робити

Додаткове читання. М. Гоголь. “Мертві душі”

Урок зарубіжної літератури 9 клас УРОК № 67 Тема. Додаткове читання. М. Гоголь. “Мертві душі” Мета: продовжити знайомство з творчістю М. Гоголя, познайомити учнів зі специфікою жанру “Мертвих душ” і повторити особливості жанру роману

УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ. У СВІТІ ЦІКАВИХ ЗАГАДОК

І семестр З НАРОДНОГО ДЖЕРЕЛА АВТОРСЬКІ ВІРШІ ТА МАЛІ ЖАНРИ ДЛЯ ДІТЕЙ Урок 24. УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ. У СВІТІ ЦІКАВИХ ЗАГАДОК Мета: продовжити ознайомлення учнів із загадками; учити визначати головний зміст; показати на прикладі

УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ. ЛІТО КРАСНЕ ЗУСТРІЧАЙМО

Мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання; викликати у дітей почуття зачарування красою рідної природи; поглибити їх знання про літо; прищеплювати учням любов до поетичного слова; виробляти розуміння і почуття його краси; виховувати спостережливість, любов

Василь Стус. Біографія поета

УРОК 57 Тема. Василь Стус. Біографія поета. Мета: ознайомити старшокласників із життєвим шляхом поета світового рівня, борця за справедливість, в’язня ГУЛАГу; виховувати у школярів патріотизм, національну свідомість і гідність. Тип уроку: лекція. Обладнання: портрет

УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ. КАЗКИ ГАНСА КРІСТІАНА АНДЕРСЕНА

Мета: розширити й узагальнити знання учнів про творчість відомого казкаря Г. К. Андерсена; вдосконалювати навички свідомого виразного читання; вчити порівнювати, аналізувати прочитані твори, характеризувати вчинки дійових осіб; розвивати образне мислення, зв’язне мовлення; виховувати любов

Образ Геркулеса в романі Ж. Верна “П’ятнадцятирічний капітан”

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 6 КЛАС ІІ семестр ЛЮДИНА В ЖИТТЄВИХ ВИПРОБУВАННЯХ УРОК № 40 Тема. Образ Геркулеса в романі Ж. Верна “П’ятнадцятирічний капітан” Мета: охарактеризувати Геркулеса, перевірити знання тексту розділів з домашнього завдання;

Оповідання та казки про тварин. Віталій Біанкі “Мишенятко Пік”

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 2-4 класи БРАТИ НАШІ МЕНШІ Урок 24 Тема. Оповідання та казки про тварин. Віталій Біанкі “Мишенятко Пік” Мета: ознайомити учнів з літературною казкою російського письменника; вчити знаходити у структурі тексту художні описи

“Я ДАР” ВАМ СЛОВО І РОЗУМ… – З міфології давніх слов’ян

Уроки зарубіжної літератури 6 клас Урок 6 “Я ДАР” ВАМ СЛОВО І РОЗУМ… Тема: З міфології давніх слов’ян. … якщо не знати минулого, неможливо зрозуміти істинний сенс сучасного й мету майбутнього. Максим Горький Мета:

УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ. ЧАРІВНИЙ СВІТ ПРИРОДИ У ТВОРАХ ГРИГОРА ТЮТЮННИКА

Мета: розширити уявлення учнів про творчість Григора Тютюнника; вдосконалювати навички свідомого виразного читання; вчити аналізувати, співставляти прочитане; розвивати зв’язне мовлення, образне мислення; виховувати любов до природи. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ

У світі немає нічого кращого за дружбу

Матеріал уроку. Антуан де Сент-Екзюпері “Маленький принц” (уривки з повісті). III частина. Мета. Ознайомити з цікавими фактами про письменника. Допомогти учням усвідомити зміст твору. Вчити розкривати головну думку твору, розгадувати загадки Маленького принца. Виховувати
Page 3 of 3123