ДРАМАТУРГІЯ. ШКІЛЬНА ДРАМА “ВЛАДИМИР” Ф. ПРОКОПОВИЧА. ВЕРТЕП ЯК ВИД ЛЯЛЬКОВОГО ТЕАТРАЛЬНОГО ДІЙСТВА
1. Драматичний твір, у якому найбільше збережено структуру мораліте.
А Ф. Прокопович “Володимир”.
Б Г. Кониський “Воскресеніє мертвих”.
В “Милість Божа” невідомого автора.
Г М. Довгалевський “Комическое дєйствіє”.
2. Жанр драматургії давньої української літератури, у творі якого інсценізувалося народження, смерть і воскресіння Христа.
А Історична драма.
Б Міракль.
В Містерія.
Г Мораліте.
3. Для міракля як жанру шкільної драми характерно…
А Розповіді про “чуда”, здійснені
Б Відтворення політичних подій того часу.
В Інсценізація про народження, смерть і воскресіння Христа. Г Пропагування ідей християнської моралі.
4. Герой мораліте…
А Мужній і відчайдушний.
Б Надто набожний.
В Пасивний і слабкий.
Г Здатний заради інших піти на самогубство.
5. Авторами шкільних драм були учні та викладачі…
А Духовних семінарій.
Б Навчальних закладів, які засновані православними братствами.
В Острозької академії.
Г Києво-Могилянської академії.
6. Найдавніші згадки про українські драматичні вистави є у творах…
А
Б І. Вишенського.
В І. Величковського.
Г С. Климовського.
7. До жанру шкільної драматургії не належить…
А Апокриф.
Б Містерія.
В Історична драма.
Г Міракля.
8. Трагікомедію “Владимир” Ф. Прокопович присвятив…
А Б. Хмельницькому.
Б Петру І.
В І. Мазепі.
Г Усім православним християнам.
9. У чому полягає ідейне спрямування драми “Владимир” професора київської академії?
А Засудження діяльності Петра І.
Б Схвалення пропозиції жреців зберегти одночасно як язичництво, так і християнство.
В Уславленні Володимира, який упровадив християнство на Русі.
Г Засудженні прагнень Мстислава Хороброго.
10. У другій частині драми “Владимир”…
А Жеривіл звертається по допомогу до злих духів.
Б Володимир вирішує порадитися із синами Борисом і Глібом. В Тінь князя Ярополка застерігає жерців від зазіхань Володимира.
Г Відбувається розмова між Жериволом і грецьким філософом.
11. Ф. Прокопович у трагікомедії “Владимир”…
А Описав реальні події того часу.
Б Намагався відтворити власні теоретичні погляди.
В Уникав застосування елементів бароко.
Г Поєднав ознаки шкільної драми і вертепу.
12. Вертепну драму спопуляризували…
А Викладачі Києво-Могилянської академії.
Б Кобзарі і бандуристи.
В Мандрівні дяки.
Г Священики православ’я.