Бегемот – один з підручних Воланда
Бегемот – один з підручних Воланда, постав в образі величезного чорного кота. У Біблії бегемот наводиться як приклад незбагненності божественного творіння; в той же час Бегемот – одна з традиційних найменувань демона, поплічника сатани. Бегемот в романі Булгакова комічно поєднує схильність до філософствування і “інтелігентні” звички з шахраюватого і агресивністю. Вперше він виникає у сцені погоні Івана Бездомного за Воландом, причому їде від погоні на трамваї, потім перед переляканим Стьопою Лиходєєва п’є горілку, закушуючи
При появі Маргарити в спальні Воланда Бегемот грає з господарем в шахи, причому, програючи, намагається вдатися до шахрайства, а також пускається в демагогічні міркування. Бегемот дає сигнал до початку балу, а під час прийому гостей сидить біля лівої ноги Маргарити. Він намагається сперечатися з Маргаритою щодо того, винен чи в дітовбивство Фріди спокусив її господар кафе. Під час балу Бегемот купається в басейні з коньяком. За вечерею після балу Бегемот пригощає Маргариту спиртом і п’є сам; при цьому розповідає небилиці, “змагається” з Азазелло у влучності стрільби, вбиває сову і ранить Геллі. Роздратований Азазелло заявляє з приводу кота, що його “добре було б втопити”. Бегемот диктує Геллі довідку для Миколи Івановича і разом з іншими проводжає майстра й Маргариту до машини. Надалі в квартирі № 50 зустрічає з примусом в лапах що прийшли з облавою чекістів, веде з ними люту перестрілку, прикидаючись трупи, і “оживити”, з допомогою примуса підпалює квартиру і переховується. Разом з Коров’єва він відвідує магазин Торгсин і ресторан Грибоєдова, причому обидва візити також закінчуються пожежами, влаштованими Бегемот У сцені на Воробйових горах Бегемот видає свист, подібний вітрі. Під час останнього польоту він приймає справжній вигляд “худенького хлопця, демонапажа, кращого блазня, який існував коли-небудь у світі”. Діяльність Бегемот служить причиною того, що вже після зникнення Воланда з почтом по всій країні починають виловлювати і винищувати чорних котів.
Схожі твори:
- Майстер і Маргарита характеристика образу Бегемота Бегемот – один з підручних Воланда, що з’являється в образі величезного чорного кота. У Біблії бегемот наводиться як приклад незбагненності божественного творіння; в той же час Бегемот – одно з традиційних найменувань демона, прибічника сатани. Б. у романі Булгакова комічно поєднує схильність до філософствування і “інтелігентні” звички з шахраюватістю і...
- Майстер і Маргарита характеристика образу Воланда Воланд – персонаж, що утілює нескінченний і незбагненний універсум в єдності нерозривних протилежностей, перебуває “по той бік добра і зла” і віддає перевагу справедливості над милосердям. Ср. монументальний істинний “вигляд” В., що приймається їм у фіналі : “Маргарита не могла б сказати, з чого зроблений привід його коня, і думала,...
- Образи Воланда та його почту (за твором М. Булгакова “Майстер і Маргарита”) Твір “Майстер і Маргарита” Михайло Булгаков писав більше десяти років, декілька разів змінював задум, але відомо, що в першому варіанті в центрі роману був Воланд – уособлення містичного шару твору. Волана – повелитель тіней, злий дух, йому і його почту належить фантастичний світ, чистилище, де спокутує свій гріх Понтій Пілат....
- “Яке враження справили б на Воланда сучасні люди? За твором “Майстер і Маргарита” Воланд – це один з найцікавіших героїв роману Михайла Булгакова “Майстер і Маргарита”. Він примітний багатьма своїми особливостями. Його образ цікавий сам по собі, однак набагато цікавіше відповісти на питання про те, як би Воланд сприйняв нинішніх людей, якби опинився в сучасному світі. Яке б враження вони на нього справили?...
- Звита Воланда Їх усього четверо. “Я ворог таких більших компаній!” – як говорив Мефистофель. Три демони-чоловіки й служниця, відьма Гелла. Тут черговий перевертиш: ці слуги прийшли в роман знов-таки з “Фауста”: “троє сильних”, силачі-найманці Рауфебольд, Габебальд і Гальтефест, і при них маркітантка Айлебойта служать Мефистофелю за гроші – частку військового або піратського...
- Азазелло “страшна помста” Воланда Абадонна персоніфікує смерть, Воланд – суд. Азазелло служить двом дияволам, що персоніфікують суд і смерть. Він – кат, що не цікавиться добром і злом, правом і насильством – був би вирок… У сплетенні фаустианских алюзій він не тільки одна з іпостасей Мефистофеля; він ще відповідає катові, що стратив Гретхен, –...
- Твори про тварин. Людвіг Ренн “Отруйна змія Гінгу”, “Горила Мафука”, “Бегемот Понгу” ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 2-4 класи ВІРНЕ СЕРЦЕ ЗВІРА Урок 32 Тема. Твори про тварин. Людвіг Ренн “Отруйна змія Гінгу”, “Горила Мафука”, “Бегемот Понгу” Мета: ознайомити учнів з відомим німецьким письменником; викликати інтерес до його творів; розвивати навички виразного читання, вміння послідовно переказувати, оцінювати вчинки персонажів; виховувати любов до природи, спостережливість, допитливість....
- Новаторсьний характер зображення Булгаковим Воланда – героя роману “Майстер і Маргарита” Ф. КАФКА, ДЖ. ДЖОЙС, М. БУЛГАКОВ – ІЗ ЛІТЕРАТУРИ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ XX СТ ІЗ ЛІТЕРАТУРИ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ XX СТ. Ф. КАФКА, ДЖ. ДЖОЙС, М. БУЛГАКОВ Новаторсьний характер зображення Булгаковим Воланда – героя роману “Майстер і Маргарита” Воланд, герой роману Булгакова, – представник сил зла, очолює світ потойбічних злих сил. Автор називає його “князем темряви”, “духом зла”, “повелителем тіней”. У героя є багато чого...
- Порівняння образів Воланда й Мефистофеля Дивовижна трансформація! Іграшка демонів нижчого рангу перетворилася в головний інструмент владики всіх демонів… Символічна зміна функцій і значень речей – постійний прийом Булгакова в “Майстру”. Примус, побутовий прилад, що ревів у кожній московській кухні 30-х років, стає іграшкою Бегемота, демона, кота – а кішка є символ будинку. Скромний домашній роботяга...
- Образ Воланда в романі М. А. Булгакова “Майстер і Маргарита” 1. Булгаковський образ Воланда і його місце в літературі. 2. Життя Москви 30-х років, обивателі в романі. 3. Ідейно-художня роль сил зла в романі “Майстер і Маргарита”. Він ледь самого мене не звів з розуму, доводячи мені, що мене немає! Але ви-те вірите, що це дійсно я? М. А. Булгаков...
- Образи Воланда і його свити Михайло Опанасович Булгаков – видатний російський письменник-сатирик, автор відомих романів “Белая гвардия”, “Жизнь господина де Мольера”, містичної меніппеї “Мастер и Маргарита”, сатиричних повістей “Собачье сердце”, “Роковые яйца”. Він автор п’єс, що не сходять з підмостків сцен провідних театрів світу, – “Дни Турбиних”, “Зойкина квартира”, “Бег”. У його численних оповіданнях, фейлетонах,...
- Моральні експерименти Воланда у романі М. А. Булгакова “Майстер і Маргарита” Якщо спробувати апределіть одним словом багатство ідей та образів роману “Майстер і Маргарита”, то можна сказати, що це – роман-випробування. Кожен з героїв, навіть самий незначний, другорядне, стає учасником фантастичного експерименту. Може бути, цей самий герой ніколи і в очі не бачив Воланда, але тим не менше сам сатана випробовує...
- Михайло Булгаков Майстер і Маргарита& 1.Яке місто Михайло Булгаков у багатьох своїх творах визнавав улюбленим, вартим найвищих почуттів? Відповідь: Київ. 2.Чому Твір М. Булгакова ” Майстер і Маргарита ” називають “романом у романі” ? Відповідь: У творі є два романи – роман майстра про Понтія Пілата та роман про самого майстра. 3.Назвіть образи роману “Майстер...
- Один день і ціле життя російської людини в повісті А. И. Солженицына “Один день Івана Денисовича” На дню в нього видалося сьогодні багато удач… А. Солженицын. Один день Івана Денисовича Повість А. И. Солженицына “Один день Івана Денисовича” була написана в 1959 році за дивно короткий строк – сорок днів. Це перше, “дебютне” виступ письменника в пресі відразу привернуло увагу читачів і критиків до добутку й...
- Майстер і Маргарита характеристика образу Маргарити Маргарита(Маргарита Миколаївна) – головна героїня роману. Безперечний прототипическая зв’язок з Е. С. Булгаковой – третьою дружиною письменника. Асоціації з гетевской Гретхен мають, швидше, поверхневий характер: істотним виявляється лише момент бездітності М. і проявлене нею милосердя по відношенню до дітовбивця Фріди. Героїні 30 років. Вийшовши заміж в 19 років, вона є...
- Майстер і Маргарита характеристика образу Коровьева(Фагота) Коровьев(Фагот) – один з підручних Воланда. Картатий одяг зближує його з традиційним чином Арлекіна(мотив блазенства), а також викликає асоціації з бісом Івана Карамазова з роману Достоєвського. Характерна деталь вигляду К. – пенсне або монокль з тріснутим склом; ср. також його “тріснутий голос”, що нагадує звук фагота(у італійській мові слово “фагот”...
- Майстер і Маргарита характеристика образу Азазелло Азазелло – один з підручних Воланда; маленька широкоплеча людина з вогняно-рудим волоссям, іклом, що стирчить з рота, кігтями на руках і гугнявим голосом. Ім’я персонажа нагадує про демона іудейської міфології Азезеле, що мешкає в пустелі; це одно з традиційних іменувань біса; у романі Булгакова спожите в итальянизированной формі. Образ А....
- Життя дається один раз Дуже часто від людей можна почути фразу “життя дається тільки один раз”. Зазвичай це висловлювання вживається людьми перед тим, як робиться щось для них складне, незвичайне, але приємне. Найчастіше таким чином люди хочуть виправдати дії, у раціональності яких вони сумніваються. В такі моменти люди кажуть, що життя дається тільки один...
- Скорочено “Один літній сезон” Дрэббл Чоловік Емми Дэвид – актор. Він знімається в основному на телебаченні, але один раз відомий театральний режисер Уиндем Феррер запрошує його взяти участь у театральному фестивалі, що він організовує в невеликому провінційному містечку Херефорде, де відкривається новий театр. Робота цікава – йому пропонують кілька головних ролей, але Еммі не хочеться...
- Болеслав Прус один з родоначальників польського критичного Болеслав Прус – літературний псевдонім Олександра Гловацкого, що народилося біля Любліна в сім’ї бедного шляхтича-службовця. Рано втративши батьків, він виховувався в родичів, у тому числі в старшого брата, згодом учасника повстання 1863 р., що зіграв немаловажну роль у формуванні його демократичних переконань. І не випадково юнак, ще будучи гімназистом, також...