ЗАКРІПЛЕННЯ ЗВУКОВИХ ЗНАЧЕНЬ БУКВИ Єє. ЗВУКО-БУКВЕНИЙ АНАЛІЗ СЛІВ. ЗАГАДКИ. ОПРАЦЮВАННЯ ТЕКСТУ “КИЇВСЬКЕ МЕТРО”

Мета: закріпити знання учнів про звукове значення букви Єє; формувати навички інтонаційного читання; вчити виконувати звуко-буквений аналіз слів; виховувати інтерес до професій.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

ІІ. ПОВТОРЕННЯ ТА ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Мовленнєва розминка

1) Розучування скоромовки.

Гріє, гріє, припікає,

Всіх у воду заганяє.

2) Робота над чистомовкою.

Сі-сі-сі – будьте впевнені усі,

Уть-уть-уть – зимові місяці пройдуть,

Не-не-не – засяє сонечко ясне,

Іх-іх-іх – обігріє

нас усіх.

2. Гра “хто добре чує звуки?”

Є єноти

В зоопарку,

Є єхидна,

Заєць є.

У вольєрі

Дуже жарко –

Наш єнотик

Воду п’є.

3. Позмагаймося!

– Назвіть чоловічі імена на Є. (Євген, Єгор, Єфим, Євдоким)

– Назвіть жіночі імена на Є. (Єва, Євдокія, Євгенія, Єлизавета)

4. Робота над загадками. Звуко-буквений аналіз слів-відгадок

– Є сестричка в їжака:

І колюча, і прудка.

Як тварину Називають,

Хто з вас, діти, відгадає? (Єхидна)

– Хижий звір живе в ліску

В темно-жовтім кожушку.

На деревах його хата.

Хто з вас зможе відгадати? (Єнот)

Він мисливець й ліс пильнує,

Полюванням всім керує. (Єгер)

5. Що роблять люди таких професій?

Маляр – … (малює);

Танцюрист – … (танцює);

Співак – … (співає);

Музикант – … (грає).

6. Читання оповідання за В. Сухомлинським “Барвисте коромисло”

Фізкультхвилинка

III. РОБОТА ЗА БУКВАРЕМ (с. 126-127)

1. Робота над загадками

1) Читання загадки А. Костецького.

– Як назвав метро письменник? (Чарівні сходи)

2) Читання загадки Б. Вовка.

– Як назвав метро письменник? (Незвичайна залізниця)

2. Складання речень за фотографіями

3. Опрацювання тексту “Київське метро”

1) Читання тексту вчителем.

– Про що розповідається у тексті?

– Повторіть, як наголошені слова поїзди, поїздам.

2) Гра “Бджілки”. Самостійне напівголосне читання тексту учнями.

– Які поїзди у метро?

– Прочитайте назви видів транспорту.

3) Читання тексту учнями “ланцюжком”.

– Чому поїзди у метро мчать дуже швидко?

4) Гра “Читає Незнайко”.

Учитель читає речення, навмисно замінюючи в ньому слова. учні відшукують речення і читають його без помилки.

Мчать під Києвом у тунелях зелені (блакитні) поїзди. Немає ніякого іншого транспорту, крім автобусів (метро). Мчать машини (поїзди) – шлях вільний.

5) Гра “Розвідники”.

– Хто більше знайде слів з буквою є?

– Що зображено на фотографіях?

ІV. ПІДСУМОК УРОКУ

– Що нового дізналися на уроці?

– Що розповісте вдома батькам?


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...


ЗАКРІПЛЕННЯ ЗВУКОВИХ ЗНАЧЕНЬ БУКВИ Єє. ЗВУКО-БУКВЕНИЙ АНАЛІЗ СЛІВ. ЗАГАДКИ. ОПРАЦЮВАННЯ ТЕКСТУ “КИЇВСЬКЕ МЕТРО”

Categories: Конспекти уроків

Links