ВІЗУАЛЬНА (ЗОРОВА) ПОЕЗІЯ СЬОГОДНІ. М. САРМА-СОКОЛОВСЬКИЙ “ДЗВІН ГЕТЬМАНА І. МАЗЕПИ”
Тема. ВІЗУАЛЬНА (ЗОРОВА) ПОЕЗІЯ СЬОГОДНІ. М. САРМА-СОКОЛОВСЬКИЙ “ДЗВІН ГЕТЬМАНА І. МАЗЕПИ”
1. Характеризуючи дзвін колокола, М. Сарма-Соколовський зазначив, що він…
А Велетенський.
Б Історично правдивий.
В Актуальний для сучасників.
Г Невимовно гучний.
2. Поет у творі критично поставився…
А До тих, хто не поважає історичне минуле рідного краю.
Б Зневажає українські звичаї й обряди.
В Знищував храми – святий дух України.
Г Цурався рідної мови.
3. Де зараз перебуває колокол – промовець минувшини?
А
Б У доменній печі на переплавці.
В Є експонатом у дворі музею.
Г У пам’яті багатьох українців.
4. До мистецького виду, що синтезує літературний текст і елементи зорових видів мистецтва не належить…
А В’язання.
Б Архітектура.
В Живопис.
Г Графіка.
5. Дзвін колокола – це дар…
А Божий.
Б Мазепи.
В Царя Петра.
Г “Дохмарньої дзвіниці”.
6. Займенник, який переважає у поезії.
А Ми.
Б Нас.
В Я.
Г Вони.
7. Як поет ставиться до історичної постаті Петра І? Він його:
А Возвеличує і схвалює.
Б Намагається принизити.
В
Г Критикує і зневажає.
8. Дзвін колокола автор поезії порівнює…
А Із стугонінням.
Б Сумною промовою.
В Квилінням і плачем.
Г Криком пораненого птаха.
9. М. Сарма-Соколовський, як і Т. Шевченко, був не тільки художником слова, але й:
А Етнографом-фольклористом.
Б Мандрівним філософом.
В Літературним критиком.
Г Художником.
10. До представників сучасної візуальної поезії не належить…
А М. Савченко.
Б М. Мірошниченко.
В М. Довголевський.
Г М. Сорока.
11. Нерідко авторами візуальних віршів виступають не тільки письменники, а й:
А Архітектори.
Б Художники-графіки.
В Військові.
Г Спортсмени.
12. Поруч із “героєм” твору із давньої доби прибились…
А Дерев’яні знаряддя праці.
Б Кам’яні постаті.
В Скрині, наповнені золотом-сріблом.
Г Царські й гетьманські клейноди.