ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ ДО ТЕМИ “Види мовленнєвої діяльності” (підсумковий контроль на уроках розвитку мовлення)
ДОДАТКИ
Додаток №1
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ ДО ТЕМИ “Види мовленнєвої діяльності” (підсумковий контроль на уроках розвитку мовлення)
– Які види мовленнєвої діяльності притаманні людині:
A) слухання, читання, говоріння, письмо;
Б) говоріння, перекази, твори, письмо;
B) слухання, говоріння, підслуховування, мовчання;
Г) читання, письмо, монолог, діалог.
– Які форми мовлення вам відомі:
A) голосна, внутрішня, мовчазна;
Б) усна, писемна;
B) казкова, прозова, віршована;
Г) діалогічна, полілогічна, прозова.
–
A) вторинність, підготовленість, контактність, двосторонній характер;
Б) контактність, графічна оформленість, наявність адресата мовлення,
Первинність;
B) первинність, спонтанність, контактність, адресованість, фонетична оформленість;
Г) спонтанність, контактність, графічна оформленість, вторинність.
– У чому полягає сутність аудіювання як виду мовленнєвої діяльності:
A) сприймання на слух мовлення, його розуміння;
Б) сприймання зором тексту, його усвідомлення;
B) побудова власних усних висловлювань;
Г) створення
– Які види аудіювання вам відомі:
A) ознайомлююче, усне, писемне, критичне;
Б) глобальне, детальне (докладне), критичне;
B) детальне (докладне), творче, монологічне;
Г) критичне, глобальне, творче, діалогічне.
– Докладне (детальне) аудіювання – це…
A) висловлення свого власного ставлення до почутого, критичне узагальнення інформації, вміщеної в тексті;
Б) усвідомлення лиш загального змісту повідомлення, визначення теми, основної думки почутого, відмежування головного від другорядного;
B) повне усвідомлення усіх елементів почутого.
– Критичне аудіювання – це…
A) висловлення свого власного ставлення до почутого, критичне узагальнення інформації, вміщеної в тексті;
Б) усвідомлення лиш загального змісту повідомлення, визначення теми, основної думки почутого, відмежування головного від другорядного;
B) повне усвідомлення усіх елементів почутого.
– Глобальне аудіювання – це…
A) висловлення свого власного ставлення до почутого, критичне узагальнення інформації, вміщеної в тексті;
Б) усвідомлення лиш загального змісту повідомлення, визначення теми, основної думки почутого, відмежування головного від другорядного;
B) повне усвідомлення усіх елементів почутого.
– У чому полягає сутність читання як виду мовленнєвої діяльності:
A) сприймання на слух мовлення, його розуміння;
Б) сприймання зором графічних знаків, їх усвідомлення та розуміння;
B) побудова власних усних висловлювань;
Г) створення власних писемних висловлювань.
– Вибіркове читання – це…
A) швидке читання заголовків, окремих фрагментів тексту з метою отримання загального уявлення про зміст, героїв, привабливість тексту;
Б) висловлення свого ставлення до описуваних у творі явищ на основі усвідомлення змісту, авторського задуму та шляхів його реалізації;
B) повільне читання тексту чи окремих його частин, глибоке проникнення у його зміст;
Г) проглядання з метою пошуку відповіді на задане питання, швидке читання окремих фрагментів тексту на задану тему.
– Вивчальне (детальне) читання – це…
A) швидке читання заголовків, окремих фрагментів тексту з метою отримання загального уявлення про зміст, героїв, привабливість тексту;
Б) висловлення свого ставлення до описуваних у творі явищ на основі усвідомлення змісту, авторського задуму та шляхів його реалізації;
B) повільне читання тексту чи окремих його частин, глибоке проникнення у його зміст;
Г) проглядання з метою пошуку відповіді на задане питання, швидке читання окремих фрагментів тексту на задану тему.
– Ознайомлювальне читання – це…
A) швидке читання заголовків, окремих фрагментів тексту з метою отримання загального уявлення про зміст, героїв, привабливість тексту;
Б) висловлення свого ставлення до описуваних у творі явищ на основі усвідомлення змісту, авторського задуму та шляхів його реалізації;
B) повільне читання тексту чи окремих його частин, глибоке проникнення у його зміст;
Г) проглядання з метою пошуку відповіді на задане питання, швидке читання окремих фрагментів тексту на задану тему.
– Критичне читання – це…
A) швидке читання заголовків, окремих фрагментів тексту з метою отримання загального уявлення про зміст, героїв, привабливість тексту;
Б) висловлення свого ставлення до описуваних у творі явищ на основі усвідомлення змісту, авторського задуму та шляхів його реалізації;
B) повільне читання тексту чи окремих його частин, глибоке проникнення у його зміст;
Г) проглядання з метою пошуку відповіді на задане питання, швидке читання окремих фрагментів тексту на задану тему.
– Говоріння як вид мовленнєвої діяльності – це…
A) побудова власних діалогічних та монологічних висловлювань, спрямоване до адресата (ів), предмет думки того, хто говорить;
Б) сприймання усного мовлення, його розуміння;
B) фіксація слів і тексту за допомогою графічних знаків;
Г) зорове сприйняття графічних знаків, логічне розуміння їхнього значення.
– Що таке діалог:
A) висловлення однієї особи (твір);
Б) процес мовленнєвої взаємодії двох або кількох учасників спілкування;
B) літературний текст, в якому про щось розповідається;
Г) перебудова письмового мовлення в усне.
– Які особливості діалогічного мовлення:
A) контактність, двосторонній характер, непідготовленість, емоційна забарвленість, неповнота, ситуативність;
Б) повнота, односторонній характер, підготовленість, емоційна забарвленість, дистанційність;
B) контактність, ситуативність, неповнота, підготовленість, односторонній характер;
Г) вторинність, повнота, ситуативність, непідготовленість, двосторонній характер.
– Які особливості монологічного мовлення:
A) підготовленість, повнота висловлення, завершеність думок, літературна мова, відносна залежність від адресата мовлення;
Б) повнота, односторонній характер, підготовленість, емоційна забарвленість, дистанційність;
B) контактність, ситуативність, неповнота, підготовленість, односторонній характер;
Г) вторинність, повнота, ситуативність, непідготовленість, двосторонній характер.
– Письмо як вид мовленнєвої діяльності – це…
A) побудова власних висловлювань у фіксованій графічній формі;
Б) сприймання на слух мовлення, його розуміння;
B) сприймання зором тексту, його усвідомлення;
Г) побудова власних усних висловлювань (діалогів та монологів).
– Які найбільш поширені види писемного мовлення:
A) перекази, твори;
Б) твори-мініатюри, діалоги;
B) перекази, діалоги;
Г) вірші, легенди, перекази.
– Які основні особливості писемного мовлення:
A) контактність, вторинність, фонетична оформленість, спланованість, логічність;
Б) вторинність, монологічність, графічна оформленість, спланованість, логічність, повнота, розгорнутість, нормативність (літературна мова);
B) спонтанність, адресованість, неповнота, нормативність, діалогічність, грунтовний виклад думок, логічність;
Г) первинність, монологічність, зорове сприйняття, графічне оформлення, неповнота, експресивність.