Тематична атестація № 6
УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 8 КЛАС
II семестр
ЗЛЕТ ЛЮДСЬКОГО ДУХУ В ЛІТЕРАТУРІ ДОБИ ВІДРОДЖЕННЯ
УРОК № 69
Тема. Тематична атестація № 6
Мета: перевірити рівень знань за вивченою темою; розвивати творчі здібності; виховувати прагнення досягти високих результатів.
Обладнання: картки із завданнями.
ХІД УРОКУ
I. Оголошення теми й мети уроку
II. Ознайомлення із завданнями
І варіант
1. Тест (3 бали)
1) Про кого сказані ці слова: “Сравнить их – Феб и сатир. Он мать мою так нежил, Что ветрам неба не дал
А) Гораціо, Гамлет;
Б) Гамлет, Клавдій;
В) Клавдій, Фортінбрас.
2) Хто автор цих слів: “Любая девушка щедра не в меру, Давая на себя взглянуть луне, Для клеветы ничто и добродетель”?
А) Полоній;
Б) Гамлет;
В) Лаерт.
3) Про кого йдеться в репліці: “Зачем? Чего бояться? Мне жизнь моя дешевле, чем булавка; А что он сделает моей душе, Когда она бессмертна, как и он? Меня он снова манит; я иду”?
А) Привид;
Б) Клавдій;
В) Лаерт.
4) Кому присвячені сонети Шекспіра?
А) Другу;
Б) коханій;
В) матері.
5) У чому новизна шекспірівських сонетів?
А) Оспівується
Б) жінка – не ідеальна, але кохана;
В) описуються любовні страждання героя.
6) Як виглядає кохана у сонетах Шекспіра?
А) Білявка з ніжною шкірою;
Б) смаглявка з чорним волоссям;
В) руда із очима-зорями.
7) Кому належать ці слова: “Две равно уважаемые семьи В Вероне, где встречают нас событья, Ведут междоусобные бои И не хотят унять кровопролитья”?
А) Лоренцо;
Б) хор;
В) Меркуціо.
8) Про кого говорить герой: “Её сиянье факелы затмило. Она, подобно яркому бериллу В ушах арапки, чересчур светла Для мира безобразия и зла”?
А) Розаліна;
Б) Джульєтта;
В) мамка.
9) Кому належать ці слова: “Итак, я тут стою в двойном лице – Как обвиняемый и обвинитель, Чтоб осудить себя и оправдать”?
А) Ромео;
Б) Лоренцо;
В) князь.
2. Аналіз твору (4 бали)
Як у трагедії “Гамлет” втілюється мотив божевілля?
3. Твір-мініатюра (5 балів) на одну із запропонованих тем
– “Образ коханої в сонетах В. Шекспіра”.
– “Бути чи не бути?” (за трагедією “Гамлет”).
II варіант
1. Тест
1) Кому присвячені ці слова: “Он человек был, человек во всем; Ему подобных мне уже не встретить”?
А) Принцу Гамлету;
Б) королю Гамлету;
В) Гораціо.
2) Кому надається така порада: “И в память запиши мои заветы: Держи подальше мысль от языка, А необдуманную мысль – от действий”?
А) Лаерту;
Б) Полонію;
В) Гамлету.
3) Чия це характеристика: “Да, этот блудный зверь, кровосмеситель, Волшбой ума, коварства черным даром – О черный ум и гнусный дар, что властны Так обольщать!.. “?
А) Фортінбраса;
Б) Полонія;
В) Клавдія.
4) Яку форму має англійський сонет?
А) 14 = 5 + 4 + 3 + 2;
Б) 14 = 4 + 4 + 4 + 2;
В) 14 = 4 + 4 + 3 + 3.
5) У чому новизна шекспірівських сонетів?
А) Оспівується кохана;
Б) описуються любовні страждання;
В) присвячені темі дружби.
6) Які квіти традиційно використовувались у сонетах для опису коханої?
А) Троянда, фіалка;
Б) троянда, тюльпани;
В) фіалка, орхідея.
7) Кому належать ці слова: “Три раза под влияньем вздорных слов Вы оба, Капулетти и Монтекки, Резней смущали уличный покой”?
А) Лоренцо;
Б) князеві;
В) Джульєтті.
8) Назвіть ім’я цього героя: “Не смею назвать себя по имени. Оно благодаря тебе мне ненавистно. Когда б оно попалось мне в письме, Я б разорвал бумагу с ним на клочья”.
А) Паріс;
Б) Монтеккі;
В) Капулетті.
9) Кому належать ці слова: “Но повесть о Ромео и Джульетте останется печальнейшей на свете…”?
А) Леді Капулетті;
Б) Лоренцо;
В) князю Верони.
2. Аналіз твору
Порівняйте сонет № 66 В. Шекспіра та монолог Гамлета “Бути чи не бути?”
3. Твір-мініатюра на тему
– “Що нового я дізнався про кохання з творів В. Шекспіра?”
– “Гамлет – вічний образ світової літератури”.
III. Виконання завдань
IV. Підсумки уроку
V. Домашнє завдання
Підготуватися до підсумкового уроку.