Тематична атестація № 6

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 8 КЛАС

II семестр

ЗЛЕТ ЛЮДСЬКОГО ДУХУ В ЛІТЕРАТУРІ ДОБИ ВІДРОДЖЕННЯ

УРОК № 69

Тема. Тематична атестація № 6

Мета: перевірити рівень знань за вивченою темою; розвивати творчі здібності; виховувати прагнення досягти високих результатів.

Обладнання: картки із завданнями.

ХІД УРОКУ

I. Оголошення теми й мети уроку

II. Ознайомлення із завданнями

І варіант

1. Тест (3 бали)

1) Про кого сказані ці слова: “Сравнить их – Феб и сатир. Он мать мою так нежил, Что ветрам неба не дал

бы коснуться Ее лица”?

А) Гораціо, Гамлет;

Б) Гамлет, Клавдій;

В) Клавдій, Фортінбрас.

2) Хто автор цих слів: “Любая девушка щедра не в меру, Давая на себя взглянуть луне, Для клеветы ничто и добродетель”?

А) Полоній;

Б) Гамлет;

В) Лаерт.

3) Про кого йдеться в репліці: “Зачем? Чего бояться? Мне жизнь моя дешевле, чем булавка; А что он сделает моей душе, Когда она бессмертна, как и он? Меня он снова манит; я иду”?

А) Привид;

Б) Клавдій;

В) Лаерт.

4) Кому присвячені сонети Шекспіра?

А) Другу;

Б) коханій;

В) матері.

5) У чому новизна шекспірівських сонетів?

А) Оспівується

кохана;

Б) жінка – не ідеальна, але кохана;

В) описуються любовні страждання героя.

6) Як виглядає кохана у сонетах Шекспіра?

А) Білявка з ніжною шкірою;

Б) смаглявка з чорним волоссям;

В) руда із очима-зорями.

7) Кому належать ці слова: “Две равно уважаемые семьи В Вероне, где встречают нас событья, Ведут междоусобные бои И не хотят унять кровопролитья”?

А) Лоренцо;

Б) хор;

В) Меркуціо.

8) Про кого говорить герой: “Её сиянье факелы затмило. Она, подобно яркому бериллу В ушах арапки, чересчур светла Для мира безобразия и зла”?

А) Розаліна;

Б) Джульєтта;

В) мамка.

9) Кому належать ці слова: “Итак, я тут стою в двойном лице – Как обвиняемый и обвинитель, Чтоб осудить себя и оправдать”?

А) Ромео;

Б) Лоренцо;

В) князь.

2. Аналіз твору (4 бали)

Як у трагедії “Гамлет” втілюється мотив божевілля?

3. Твір-мініатюра (5 балів) на одну із запропонованих тем

– “Образ коханої в сонетах В. Шекспіра”.

– “Бути чи не бути?” (за трагедією “Гамлет”).

II варіант

1. Тест

1) Кому присвячені ці слова: “Он человек был, человек во всем; Ему подобных мне уже не встретить”?

А) Принцу Гамлету;

Б) королю Гамлету;

В) Гораціо.

2) Кому надається така порада: “И в память запиши мои заветы: Держи подальше мысль от языка, А необдуманную мысль – от действий”?

А) Лаерту;

Б) Полонію;

В) Гамлету.

3) Чия це характеристика: “Да, этот блудный зверь, кровосмеситель, Волшбой ума, коварства черным даром – О черный ум и гнусный дар, что властны Так обольщать!.. “?

А) Фортінбраса;

Б) Полонія;

В) Клавдія.

4) Яку форму має англійський сонет?

А) 14 = 5 + 4 + 3 + 2;

Б) 14 = 4 + 4 + 4 + 2;

В) 14 = 4 + 4 + 3 + 3.

5) У чому новизна шекспірівських сонетів?

А) Оспівується кохана;

Б) описуються любовні страждання;

В) присвячені темі дружби.

6) Які квіти традиційно використовувались у сонетах для опису коханої?

А) Троянда, фіалка;

Б) троянда, тюльпани;

В) фіалка, орхідея.

7) Кому належать ці слова: “Три раза под влияньем вздорных слов Вы оба, Капулетти и Монтекки, Резней смущали уличный покой”?

А) Лоренцо;

Б) князеві;

В) Джульєтті.

8) Назвіть ім’я цього героя: “Не смею назвать себя по имени. Оно благодаря тебе мне ненавистно. Когда б оно попалось мне в письме, Я б разорвал бумагу с ним на клочья”.

А) Паріс;

Б) Монтеккі;

В) Капулетті.

9) Кому належать ці слова: “Но повесть о Ромео и Джульетте останется печальнейшей на свете…”?

А) Леді Капулетті;

Б) Лоренцо;

В) князю Верони.

2. Аналіз твору

Порівняйте сонет № 66 В. Шекспіра та монолог Гамлета “Бути чи не бути?”

3. Твір-мініатюра на тему

– “Що нового я дізнався про кохання з творів В. Шекспіра?”

– “Гамлет – вічний образ світової літератури”.

III. Виконання завдань

IV. Підсумки уроку

V. Домашнє завдання

Підготуватися до підсумкового уроку.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)

Тематична атестація № 6