Переказ п’еси-казки С. Маршака “Дванадцять місяців”
Лісі ялинку і всіх здивувати. Він допомагає пасербиці зібрати хмиз і дізнається, що вона живе з мачухою та її донькою і що їм дуже важко догодити. II. Королева бажає подарунок до Нового року – кошик пролісків. Розбещена молода королева потребує повного підкорення їй, нетерпимо ставиться до зауважень. Вона зневажливо розмовляє з професором. Він розповідає про місяці і каже, що кожен місяць приходить у свою чергу, і квітень, коли будуть проліски, прийде за сто днів. Пасербицю посилають у ліс по проліски. Баба з дочкою вже знають про наказ королеви:
IV. У лісі біля вогнища. Пасербиця йде з кошиком лісом. Змерзла. Після довгих блукань побачила багаття, а навколо нього людей. Вони питають дівчину, навіщо їй кошик. Невже шишки буде збирати? Брати-місяці впізнають дівчинку. Січень каже, що часто бачив її у лісі, біля ополонки. Інші місяці теж розповідають, що бачили, як невтомно вона працює і не скаржиться на долю. Дівчина розповідає
V. Кошик з пролісками перед королевою. Баба з донькою запевняють, що проліски зібрали вони, чекають на золото, але королева не поспішає. Вона обіцяє два кошики золота, якщо її відвезуть на те місце, де збирали квіти. Пасербиця розмовляє з королевою. Королева наказує одягти пасербицю тепліше і звертається до неї з наказом розповісти, де вона збирала проліски. Вона поверне каблучку пасербиці, коли та все розповість. Пасербиця нічого не розповідає. Тоді королева кидає каблучку в ополонку. Пасербиця встигає проказати заклинання.
VI. Поява братів-місяців. (Умить настає весна, вона змінюється на літо, потім на осінь, знову зима. Всі збентежені. Січень дає дочці й бабі шуби з собачого хутра. Надягнувши їх, вони перетворюються на собак. Місяці нагороджують пасербицю. Вона одержує багато подарунків, але не дере носа. І коли королева благає її допомогти, вона з радістю погоджується.)
Схожі твори:
- Переказ п’єси-казки С. Маршака “Дванадцять місяців” Переказ з п’єси-казки С. Маршака “Дванадцять місяців”. Кожна людина мусить пам’ятати, що поруч із нею такі самі люди, як і вона, котрі прагнуть щастя, спокою, родинного затишку. Треба чуйно ставитися до тих, хто любить тебе, хто допомагає. Не можна вважати всіх нікчемами і лише себе поважати, не треба нікого кривдити,...
- Скорочено ДВАНАДЦЯТЬ МІСЯЦІВ – САМУЇЛ МАРШАК САМУЇЛ МАРШАК ДВАНАДЦЯТЬ МІСЯЦІВ Бідна дівчинка живе з мачухою та злою лінивою сестрою. Вона старанно працює, а до неї ставляться жорстоко та зневажливо. Їхньою казковою державою править маленька королева. Вона не хоче вчитися та ще й дуже примхлива. Забажалася їй серед зими корзина пролісків – та й годі! Видала вона...
- Казка С. Маршака “Дванадцять місяців” як втілення конфлікту добра і зла Мені здається, що казка – це унікальний витвір людської уяви. Чому? Бо лише казка може навчити людину ще з раннього дитинства розрізняти добро і зло, правду і брехню. Поринаючи у чарівний світ казки, замислюєшся, як би вчинив сам на місці її героїв. І кожна нова фантастична історія приносить нові враження,...
- Учнівський твір за казкою “Дванадцять місяців” Шкільний твір С. Маршан “Дванадцять місяців”. Жила-була пасербиця. І не було їй спокою в сім’ї. Мачуха та її дочка примушували пасербицю виконувати найважчу чорну роботу. Все виконувала вона безвідмовно. Одного разу мачуха поставила перед пасербицею, здавалося, зовсім безглузде завдання. Річ у тому, що королеві забажалося серед зими пролісків. Вона пообіцяла...
- Лист до принцеси (за п’єсою С. Маршака “Дванадцять місяців”) 5 клас ЛІТЕРАТУРНА КАЗКА Ш. ПЕРРО, Г. К. АНДЕРСЕН, С. МАРШАК Лист до принцеси (за п’єсою С. Маршака “Дванадцять місяців”) Ваша Величносте! Я не дуже вмію писати листи, адже сьогодні це не дуже популярний жанр. Усі звикли до інтернету, скайпу, есемесок. Та й взагалі, я вперше пишу такій поважній особі....
- С. Маршак. “Дванадцять місяців”. Казкові мотиви у п’єсі УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 5 КЛАС I семестр ЛІТЕРАТУРНА КАЗКА (17 годин) УРОК № 26 Тема. С. Маршак. “Дванадцять місяців”. Казкові мотиви у п’єсі Мета: допомогти учням глибше усвідомити ідейно-художній зміст казки, особливості драматичного твору; розвивати навички виразного читання, переказу, виділення головних епізодів, характеристики героїв; вміння висловлювати свою думку з...
- Жадібність людини вбиває її душу (за п’єсою С. Маршака “Дванадцять місяців”) 5 клас ЛІТЕРАТУРНА КАЗКА Ш. ПЕРРО, Г. К. АНДЕРСЕН, С. МАРШАК Жадібність людини вбиває її душу (за п’єсою С. Маршака “Дванадцять місяців”) Слова цього прислів’я є досить правдивими. Адже скупість є однією з найстрашніших вад людини. Вона неначе павутина обплутує її душу і має над нею величезну силу. Під владу...
- Покірність (за казкою Самуїла Маршака “Дванадцять місяців”) Покірність (за казкою Самуїла Маршака “Дванадцять місяців”) Самуїл Маршак – російський письменник. Літературний талант в ньому пробудився з дитинства – він придумував віршики і записував їх у свій зошит. Поталанило йому на зустрічі з людьми, які підтримали у житті: і батьки, і гімназійні вчителі, а згодом і відомий співак Федор...
- Доброта і покірність у казці С. Маршака “Дванадцять місяців” У більшості казок розкривається тема боротьби добра і зла. Але кожен автор розкриває цю тему під новим кутом зору. Самуїл Маршак у своїй казці “Дванадцять місяців” ставить на передній план дуже важкі і водночас цікаві запитання: чи є покірність складовою доброти? Чи може тверда і незламна людина бути доброю? Чи...
- Захист проекту “У природи немає поганої погоди…” за мотивами твору С. Маршака “Дванадцять місяців” УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 5 КЛАС I семестр ЛІТЕРАТУРНА КАЗКА (17 годин) УРОК № 29 Тема. Захист проекту “У природи немає поганої погоди…” за мотивами твору С. Маршака “Дванадцять місяців” Мета: розвивати в учнів творчі здібності, ініціативність та здатність працювати в команді; дослідницький пізнавальний інтерес; вміння самостійно знаходити інформацію; орієнтуватися...
- С. Маршак. “Дванадцять місяців”. Протиставлення образів Пасербиці, Мачухи та Дочки як втілення конфлікту добра і зла УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 5 КЛАС I семестр ЛІТЕРАТУРНА КАЗКА (17 годин) УРОК № 27 Тема. С. Маршак. “Дванадцять місяців”. Протиставлення образів Пасербиці, Мачухи та Дочки як втілення конфлікту добра і зла Мета: допомогти учням з’ясувати, як художньо втілюється головний конфлікт п’єси – протистояння добра і зла; розвивати образне та...
- С. Маршак. “Дванадцять місяців”. Підлабузництво підлеглих та необмежена влада – головні причини спотворення характеру принцеси УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 5 КЛАС I семестр ЛІТЕРАТУРНА КАЗКА (17 годин) УРОК № 28 Тема. С. Маршак. “Дванадцять місяців”. Підлабузництво підлеглих та необмежена влада – головні причини спотворення характеру принцеси Мета: поглибити знання учнів про аналіз драматичного твору та образів-персонажів; розвивати логічне мислення, творчу уяву; сприяти становленню гуманних стосунків...
- С. Маршак. П’єса-казка “Дванадцять місяців” УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 5 КЛАС I семестр ЛІТЕРАТУРНА КАЗКА (17 годин) УРОК № 25 Тема. С. Маршак. П’єса-казка “Дванадцять місяців” Мета: ознайомити з життям і творчістю письменника, зацікавити учнів і спонукати їх до читання; дати поняття про драматичний твір; розвивати навички виразного читання драматичних творів, інсценізації, творчі здібності; виховувати...
- Переказ балади “Дванадцять сплячих дівши” – Балада друга. Вадим Прекрасний юнак Вадим, що зачаровує Новгород красотою й мужністю, проводить час у полюванні, ляка_ звіром, що не ні диким, ні непогодою. Один раз він бачить сон, зміст якого йому неясний: дивовижний чоловік, одягнений у світлі ризи, із хрестом, що сіяє на груди, іде, не стосуючись землі, тримаючи в руці срібний...
- Переказ поеми Блока “Дванадцять” Перша пісня поеми носить характер експозиційний. Герої з’являються в другій пісні. У розмові про Ваньке й Катю бере участь кілька людей; Петрухе належить остання репліка: – Ну, Ванька, сукин син, буржуй, Мою, спробуй, поцілунок! Це особиста тема Петрухи, голос його ревнощів і злості на изменщицу й розлучника. Тут він звучить...
- Переказ балади “Дванадцять сплячих дівши” – Балада перша. Громобой У незапам’ятну старовину над пінистим Дніпром сидів, журячись, Громобой. Він кляне свій сумний жереб, злиденне й бездомне життя, з которою вуж готовий звести рахівницю. Але в образі суворого старого йому є Асмодей, обіцяє багатство, веселощі, дружбу князів і приязнь дівши. Замість же вимагає душу. Він переконує Громобоя, що пекло зовсім...
- Доброта і покірність у казці С. Маршака Самуїл Маршак – російський письменник. Літературний талант в ньому пробудився з дитинства – він придумував віршики і записував їх у свій зошит. Поталанило йому на зустрічі з людьми, які підтримали у житті: і батьки, і гімназійні вчителі, а згодом і відомий співак Федор Шаляпін, і літератор Володимир Стасов доклали зусиль,...
- Переказ – МАРІЙЧИНІ КАЗКИ У зав’южені вікна зазирнули пелехаті зимові дні, приносячи несподівані вісті. Демон колючих сніговіїв тоскно застогнав у бовдурі, пересиливши сюркотливий голос веселого цвіркунця. У хаті пахло лежаними яблуками, сухими травами та свіжим хлібом. Трепетокрило, як світлячок, блимала в кутку лампадка, тьмяно освітлюючи почорнілу ікону, оздоблену вишиваним рушником. Усе тут дихало святковою...
- Переказ казки “Гадюка” Навколо нашого хутора, по ярах і мокрих місцях, водився чимало змій. Я не говорю про вужів: до нешкідливого вужа в нас так звикли, що й змія^-те його не кличуть. У нього є в роті невеликі гострі зуби, він ловить мишей і навіть пташок і, мабуть, може прокусити шкіру; але немає...
- Переказ казки Толстого “Три ведмеді” Одна дівчинка пішла з будинку в ліс. У лісі вона заблудилася й стала шукати дорогу додому, так не знайшла, а прийшла в лісі до будиночка. Двері були відчинені. Вона подивилася у двері, бачить: у будиночку нікого ні, і ввійшла. У будиночку цьому жили три ведмеді. Один ведмідь був батько, кликали...