ОПРАЦЮВАННЯ ТЕКСТУ “МРІЯ ЗБУЛАСЯ”. СКЛАДАННЯ УСНОЇ РОЗПОВІДІ НА ТЕМУ “ПРО ЩО ТИ МРІЄШ?”

Мета: закріпити знання учнів про вивчені букви та звуки; вдосконалювати навички читання; збагачувати й активізувати словниковий запас учнів; виховувати наполегливість.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

ІІ. ПОВТОРЕННЯ ТА ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Мовленнєва розминка

1) Робота над скоромовкою.

В ямі не спиться вусатому сому.

Сому вусатому сумно самому.

2) Робота над чистомовкою.

Ись-ись-ись – в школі гарно вчись.

Мо-мо-мо – в космос летимо.

Ив-ив-ив – мрію він здійснив.

2. Гра “жук-буквоїд”

Вставте букви, яких бракує.

Доро. и. го. те. ми зустр. ча. мо хл. б. м-с. лл. на виш. вано. у ру. нику.

3. Читання тексту “хороші звичаї”

4. Робота над загадками

– Блакитна хустина, червоний клубок

По хустині качається, людям усміхається. (Сонце і небо)

– Один баранець пасе тисячі овець. (Місяць і зірки)

– Золоте сховалося, а срібне показалося. (Сонце і Місяць)

– Виконайте звуко-буквений аналіз слів місяць, зірки.

– Визначте наголос і кількість складів у словах баранець, срібне, качається.

III. РОБОТА ЗА БУКВАРЕМ (с. 150)

1. Повідомлення вчителя

– Чому зорі

світяться? Чому зорі світяться неоднаково? Чому зорі не падають? Що тримає їх на небі? Ці та тисячі інших запитань з давніх-давен цікавили людей. Люди помітили, що небесні тіла знаходяться у певному порядку, і назвали цей порядок космосом. Слово космос у перекладі з грецької мови означає порядок. А людей, які досліджують космос, називають космонавтами. Хто був першим космонавтом у світі?

– Сьогодні ви дізнаєтесь про першого українського космонавта.

2. Опрацювання тексту “Мрія збулася”

1) Читання тексту вчителем.

– Про чию мрію розповідається у тексті?

2) Гра “Бджілки”. Самостійне напівголосне читання оповідання учнями.

– Прочитайте оповідання самостійно і запам’ятайте імена космонавтів.

3) Читання тексту учнями “ланцюжком”.

– Про що мріяв Леонід Каденюк у дитинстві?

– Що він робив для здійснення своєї мрії?

4) Гра “Читає Незнайко”.

Учитель читає речення, навмисно замінюючи в ньому слова. учні відшукують речення і читають його без “помилки”.

Льоня хотів (мріяв) повторити подвиг Юрія Гагаріна. Він гарно (наполегливо) вчився і займався спортом. І свою мрію Юрій (Леонід) Каденюк здійснив. Він побачив нашу українську (рідну) Землю з далекого космосу.

5) Робота за малюнком.

– Розгляньте малюнок у Букварі. Кого і що на ньому зображено?

– Складіть речення. Хто зображений на фотографії?

3. Складання усної розповіді на тему “Про що ти мрієш?”

– У кожної людини існує певна заповітна мрія, до якої вона прагне. Хтось мріє про багатство, хтось – про славу. Один прагне бути гарним, інший – сильним, третій – розумним. Люди мріють стати акторами, музикантами, моделями, політиками, лікарями, хочуть зайнятися бізнесом або присвятити себе науці. А про що мрієте ви? Розкажіть про свою мрію!

IV. ПІДСУМОК УРОКУ

– Про що ви дізналися на сьогоднішньому уроці?

– Що вам найбільше сподобалося на уроці?


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)


ОПРАЦЮВАННЯ ТЕКСТУ “МРІЯ ЗБУЛАСЯ”. СКЛАДАННЯ УСНОЇ РОЗПОВІДІ НА ТЕМУ “ПРО ЩО ТИ МРІЄШ?”

Categories: Конспекти уроків

Links