Бернард Шоу “Пігмаліон&
1.Яка особливість п’єс Бернарда Шоу, що вирізняє їх серед творів інших драматургів? Відповідь: Детальний коментар автора.
2.Яка п’єса Бернарда Шоу стала візитною карткою драматурга? Відповідь: “Пігмаліон”.
3.З яким давньогрецьким міфом перегукується і назва, і зміст п’єси Бернарда Шоу “Пігмаліон”? Відповідь: З міфом про Пігмаліона і Галатею.
4.Яким є фінал п’єси Бернарда Шоу “Пігмаліон”? Відповідь: Відкритим.
5.Хто з персонажів п’єси “Пігмаліон” на початку твору так характеризує Елізу: “.„вона
6.Що Еліза, зайшовши з пані Пірс до ванної кімнати, називає здоровою мискою, що зроду такої не бачила? Відповідь: Ванну.
7.Яких двох розмовних тем “велено торкатися” Елізі на прийомі у пані Хіггінс? Відповідь: Погоди та здоров’я.
8.З чого розпочинається “дискусія” Елізи і Хіггінса у п’ятій дії п’єси? Відповідь: Хіггінс просить Елізу повернутися.
9.Що найбільше ображає та обурює Елізу в поведінці професора Хіггінса? Відповідь: Його байдужість.
10.У чому звинувачує Еліза Хіггінса, які питання вона постійно задає
11.Яке авторське визначення жанру твору “Пігмаліон”? Відповідь: “Роман у п’яти діях”, “Поема у п’яти діях”.
12.Еліза під час “дискусії” з Хіггінсом погрожує професорові, що піде вчителювати. Чого, за її висловом, вона навчатиме? Відповідь: Фонетики.
II варіант
1.Назвіть найоригінальнішу рису п’єс Бернарда Шоу. Відповідь: Насиченість парадоксами.
2.Як Бернард Шоу у передмові до п’єси “Пігмаліон” тлумачив свій задум щодо цього твору? Відповідь: Як пропаганду фонетично правильної англійської мови.
3.З ким побився об заклад професор фонетики Генрі Хіггінс, що за півроку навчить Елізу правильної англійської вимови та манер? 3 другом, полковником Пікерінгом.
4.Як Еліза Дулітл пояснює Хіггінсу, Пікерінгу і пані Пірс своє бажання брати уроки у професора? Відповідь: Еліза хоче бути продавщицею у магазині.
5.Хто з дійових осіб п’єси “Пігмаліон” ставить такі запитання професору Хіггінсу: “Я мушу знати, на яких умовах ця дівчина тут залишається. Ви маєте намір щось їй плати-ти? А що з нею буде по закінченню навчання?” Відповідь: Пані Пірс.
6.Чому пані Хіггінс, мати Генрі, не хоче, щоб син бував у неї в прийомні дні? Відповідь: “Через жахливу поведінку сина. Варто їм зустрітися з тобою, як вони перестають у мене бувати”.
7.Куди тікає Еліза, ображена байдужістю і грубістю професора Хіггінса? Відповідь: До матері професора, пані ХІГГІНС.
8.Що Еліза говорить про себе, дискутуючи з Хіггінсом? У чому вона бачить сенс свого життя? Відповідь: “Я теж людина, а не бруд під вашими ногами”. У тому, щоб її поважали, любили.
9.До якого висновку дійшов Альфред Дулітл щодо сутності буржуазної моралі? Відповідь: “Жити не для себе, а для інших”.
10.За якої умови батькові Елізи, сміттяреві Альфреду Дулітлу, американський мільйонер призначив три тисячі річного доходу? Відповідь: За умови, що Дулітл читатиме лекції в Лізі моральних реформ.
11.Чому пані Хіггінс говорить, що її син, професор, не вміє поводитись у церкві? Відповідь: Він голосно критикує вимову священика.
12.Яка сцена у п’єсі Бернарда Шоу “Пігмаліон” є кульмінаційною? Відповідь: Коли захмелілі джентльмени радіють, що експеримент вдався і забувають про Елізу.