Home ⇒ 📕Твори до ЗНО ⇒ ЗНО – Відповіді
ЗНО – Відповіді
Відповіді
№ Тестів | № запитань | 11 | 12 | |||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
1 | А | В | В | Г | Г | Б | В | В | В | Г | Д | В | Г | А | Б | А | Д | Г | В | Б |
2 | Б | Г | В | А | Б | В | А | Г | В | В | Д | А | В | Б | Г | Б | Г | А | Д | В |
3 | В | Г | В | А | Б | Б | Б | Б | А | В | Г | Б | Д | В | А | Б | В | А | Д | – |
4 | Б | В | Б | Г | В | Г | А | Б | Б | В | Д | А | В | Б | Г | Б | А | Г | В | Д |
5 | А | А | В | В | Г | Г | В | А | Б | Г | Д | В | Г | Б | А | Б | В | Д | Г | А |
6 | А | В | Г | Г | Б | А | Д | Г | В | Б | В | А | Г | Д | Б | Г | А | Д | Б | В |
7 | А | В | В | Г | В | А | Б | Г | Б | А | А | Д | В | Г | – | Д | Г | В | Б | А |
8 | Г | А | Б | Б | А | Г | А | В | В | А | Г | Б | В | А | Д | Г | Д | В | А | Б |
9 | А | В | Б | А | В | Д | В | Б | Д | Б | Д | Б | А | Г | В | Б | А | Д | Г | – |
10 | Б | Б | Г | В | В | Б | А | В | В | Г | Б | А | Г | В | Д | Б | Д | Г | В | А |
11 | В | А | А | В | А | В | Д | Г | Г | В | В | А | Г | Д | Б | В | А | Б | Д | Г |
12 | Б | В | Г | А | Б | Д | В | Д | Г | Д | Б | В | А | Г | Д | Б | В | Д | Г | – |
13 | Б | В | В | Б | Г | Г | В | В | А | Г | Д | А | Б | Г | В | Г | В | Д | Б | А |
14 | В | В | В | Г | Г | Д | А | В | Д | Б | Б | Д | Г | В | А | В | Д | Г | Б | А |
15 | В | Г | В | А | Б | А | Д | Б | В | Б | В | Б | Г | Д | А | В | Г | А | Б | – |
16 | А | Б | Г | Г | В | А | В | Б | Г | Б | В | Б | Д | А | Г | Б | А | В | Г | – |
17 | А | В | Г | А | В | А | Б | А | Д | А | Б | А | Г | В | – | Б | А | Г | В | – |
18 | А | В | Г | В | Г | Б | В | Д | Г | А | В | А | Г | Б | – | В | Г | А | Б | – |
19 | В | А | Б | В | Г | Г | А | В | Д | Б | В | Д | А | Б | Г | Г | В | А | Б | – |
20 | В | Б | Б | Г | Б | А | А | Б | Б | Г | Б | А | Г | В | Д | Г | А | Б | Д | В |
21 | Г | В | А | А | Г | Г | В | Г | В | Б | Д | А | Б | В | Г | Г | В | Д | Б | А |
22 | Г | Б | В | Б | Б | Б | Б | В | А | Д | Д | А | Д | Б | В | В | Б | А | Г | – |
23 | Б | Г | А | В | А | Г | Г | Б | Б | Г | В | А | Б | Г | Д | В | Г | Б | Д | А |
24 | Б | А | Б | А | В | Г | Д | В | Б | Д | Д | А | Б | Г | В | Г | В | Д | А | – |
25 | Г | Б | Г | Г | В | Д | В | Б | Б | В | Б | Г | В | Д | А | Г | Д | А | Б | – |
26 | В | В | А | А | Г | Д | А | В | А | Д | Б | В | Г | Д | А | Б | Г | В | Д | А |
(1 votes, average: 5.00 out of 5)
Схожі твори:
- Теоретико-літературні поняття – IV. Новітня українська література 9-10 класи Відповіді до тестів 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 1 А Г Б В В А В В А В 1В 2Д ЗА 4В 5Г 1А 2В ЗБ 4Д 5Г 2 Б Б В А В А Д Г Б Г 1Г...
- “Ти назавжди у відповіді за тих, кого приручив” (за казкою-притчею А. де Сент-Екзюпері “Маленький принц”) “Ти назавжди у відповіді за тих, кого приручив” (за казкою-притчею А. де Сент-Екзюпері “Маленький принц”) “Шлях до щастя – робити щасливими інших”. Роберт Інгерсолл Казка Антуана де Сент-Екзюпері “Маленький принц”… Для кого вона? Для дітей? Для дорослих? А можливо, для нас – для тих, хто вже не хоче вважати себе...
- Відповіді на білет № 20 ДПА-2013 9 клас “Світова література” 1. Визначте і прокоментуйте головні морально-філософські мотиви трагедії Вільяма Шекспіра “Гамлет”. У трагедії Шекспіра “Гамлет” зображений новий на той час тип героя – герой-гуманіст. Протягом твору Гамлет намагається вирішити складні морально-етичні проблеми, дійти істини. Він робить свої вчинки на основі філософських міркувань. Одним з головних морально-філософських питань, які хвилюють Гамлета,...
- ВІДПОВІДІ ДО ЛІТЕРАТУРНИХ ДИКТАНТІВ ВІДПОВІДІ1 ДО ЛІТЕРАТУРНИХ ДИКТАНТІВ 1) фольклор; 2) купальські пісні; 3) речитатив; 4) думи; 5) історична пісня; 6) Маруся Чурай; 7) “Ой Морозе, Морозенку”; 8) гіпербола; 9) постійні епітети; 10) балада; 11) чумацька пісня (суспільно-побутова); 12) індивідуальний стиль; 13) Б. Хмельницький; 14) “Ой Морозе, Морозенку…” ; 15) тридцять; 16) Великдень; 17)...
- Відповіді на білет № 21 з української літератури 1. Охарактеризуйте “Слово про Ігорів похід” як зразок героїчного епосу українського народу. “Слово про похід Ігорів” – гордість давньоруської літератури, одна з найцінніших старовинних пам’яток історії та культури Київської Русі. Вона написана невідомим автором, і є шедевром поезії. Оповідає вона про похід Новгород-Сіверського князя Ігоря на половців навесні 1185 року....
- Ти назавжди у відповіді за ті, кого приручив Твір по казці Антуана де Сент-Екзюпері “Маленький принц”. Антуан де Сент-Екзюпері не писав спеціально для дітей. І взагалі, за професією він був не письменником, а чудовим льотчиком. Однак його прекрасні добутки, такі як “Нічний політ”, “Планета людей”, “Військовий льотчик”, і, звичайно ж, “Маленький принц”, поза всяким сумнівом, належать до кращого,...
- Відповіді на білет № 15 ДПА-2012 9 клас 1 Охарактеризуйте образ Енея за однойменною поемою І. Котляревського. Еней – головний герой поеми І. Котляревського “Енеїда” За грецькою міфологією, Еней – син царя Анхіза і богині Афродіти, напівбог, один із героїв Троянської війни, оспіваної Гомером в “Іліаді” й “Одіссеї”. Історія Енея також оспівана римським поетом Вергілієм в поемі “Енеїда”...
- Відповіді на білет № 10 ДПА-2012 9 клас 1. Розкрийте особливості художнього відображення морально-етичного вчення Ісуса Христа в Новому Заповіті. Гуманістичне вчення Ісуса Христа лягло в основу Нового Заповіту Біблії. Воно мало величезне значення для виховання моральних цінностей людства, зокрема європейського світу, в останні дві тисячі років історії. Як під час створення Нового Заповіту, так і тепер, морально-етичні...
- Відповіді на білет № 18 ДПА-2012 9 клас 1. Розкрийте значення алегоричних образів байок Г. Сковороди. Григорій Сковорода став першим українським байкарем, створивши тридцять алегоричних байок. Алегоричних, тому що головна абстрактна ідея передається за допомогою яскравої образності. Мова байок лаконічна та влучна. З них Сковорода склав збірку “Байки Харківські”. Метою написання цих творів з одного боку, було бажання...
- Відповіді на білет № 22 з української літератури 1. Визначте риси романтизму. Прочитайте і проаналізуйте одну з поезій поетів-романтиків (на вибір). В українській літературі з кінця 20-х років XIX ст. поширився такий літературний напрямок як романтизм. Цей напрямок з’явився в Німеччині та Англії, а потім набув широкого розповсюдження в інших європейських літературах та отримав роль провідного у духовності...
- Відповіді на білет № 13 ДПА-2012 9 клас 1. Розкажіть про пісенну творчість Марусі Чурай Маруся Чурай – особлива, талановита і трагічна постать в українській культурі. Ця легендарна дівчина з Полтавщини, народна поетеса та співачка. За легендою, Маруся Чураївна жила в 17-му столітті та була дочкою славного козака, полтавського сотника. Мала хист складати пісні, навіть розмовляла з людьми...
- Відповіді на білет № 1 з української літератури 1. Зробіть загальний огляд давньоукраїнської драматургії. Давньоукраїнська драматургія бере початок у 17-му столітті зі шкільних драм. Вони називалися так, тому що виходили зі стін вищих шкіл. Їхніми авторами були викладачі, духовенство, а виконували спудеї, тобто студенти. Ці драми мали форму віршованого діалогу. Яскравий приклад – “Володимир” Феофана Прокоповича, про життя...
- Відповіді на білет № 8 ДПА-2012 9 клас 1. Визначте жанрові особливості поеми І. Котляревського “Енеїда”. Поема “Енеїда” І. П. Котляревського – це видатне явище української літератури, вона розпочала новий етап в літературнім процесі, вперше ввела просту, “низьку” народну мову до художнього твору. Іван Котляревський мав багато послідовників, і навіть мимоволі спричинив тимчасовий стереотип, що “малоросійський діалект”, тобто...
- Відповіді на білет № 20 ДПА-2012 9 клас 1. Розкажіть про життєвий шлях і філософські погляди Григорія Сковороди. Григорій Сковорода народився на Полтавщині у 1722 році в родині малоземельного селянина з козаків. Вчився Гриць у сільського дяка, прекрасно співав, був першим співаком церковного хору. На шістнадцятому році життя разом із кобзарем пішов мандрувати до Києва. Там сільський парубок...
- Відповіді на білет № 23 з української літератури 1. Визначте основні риси українських соціально-побутових пісень Українські соціально-побутові пісні – це пісенна історія життя народу, його суму та радості, економічних та політичних умов існування та виживання. Вони поділяються на козацькі, чумацькі, ремісницькі, кріпацькі, рекрутські та солдатські, наймитські та заробітчанські, бурлацькі, сирітські, а також жебрацькі. Козацькі пісні є найдавнішими за...
- Відповіді на білет № 19 ДПА-2012 9 клас 1. Визначте основну ідею “Слова про Ігорів похід” і те, за допомогою яких образів вона розкривається у творі. В основі сюжету “Слова о полку Ігоревим” – літературно оброблена, поетична хроніка невдалого походу новгород-сіверського князя Ігоря Святославича на половців у 1185 році. Темою твору є поразка князівського війська та полон князя...
- Відповіді на білет № 16 ДПА-2012 9 клас 1. Визначте, які моральні цінності оспівано в українських родинно-побутових Піснях. Українці, співуча нація, майже кожну подію свого життя супроводжували відповідною піснею. Українські народні родинно-побутові пісні відображували все життя людей, їхні цінності, духовний світ, життєві драми, мрії та сподівання. Родинно-побутові пісні поділяються на колискові, пісні про кохання, сімейне життя та жартівливі...
- Відповіді на білет № 11 ДПА-2012 9 клас 1. Назвіть і прокоментуйте афоризми Григорія Сковороди (на прикладі вивчених творів). Афоризм – це лаконічний вислів, що виражає глибоку узагальнену думку. Творчість Григорія Сковороди пересипана афоризмами, неначе перлами. Це свідчить про те, яким видатним, глибоким філософом був він. Тим паче, що більшість цих афоризмів належать перу самого мислителя. Вони є...
- Відповіді на білет № 9 ДПА-2012 9 клас 1. Проаналізуйте роль пісень у п’єсі І. Котляревського “Наталка Полтавка”. П’єса Івана Котляревського “Наталка Полтавка” наповнена українськими народними піснями. Автор мав на меті створити народний твір для народу. Його герої говорять народною, “живою” мовою, що на час написання п’єси було видатним явищем для літератури. А також вони співають пісні, і...
- Відповіді на білет № 23 ДПА-2013 9 клас “Світова література” 1. Поясніть ідейний зміст і зазначте особливості композиції філософської повісті Вольтера “Простак”. У повісті “Простак” показана доля так званої “природної” людини, яка виросла у віддаленні від цивілізації. Ідея “природної людини” – одна з головних у Просвітництві. Багато хто з просвітників вважали сучасний для них суспільний лад неприродним, який лише псує...