Завдання по темі “Технічні засоби обговорення”
Ціль практичних занять – дати студентам загальне подання про технічні засоби, використовуваних для обміну інформацією в інтерактивному режимі, а також про основні терміни, що зустрічаються при описі цих засобів; одержати практичні навички роботи з найпростішими пристроями цього класу
У завданнях по темі “Технічні засоби обговорення” використаються наступні терміни:
Іnternet-телефонія – метод телефонії, що використає для ведення переговорів глобальної комп’ютерної мережі
“Робоча дошка” – програмний засіб,
Роумінг – “передача” власника стільникового телефонного апарата від ЦС однієї зони обслуговування до ЦС іншої зони
Стільниковий телефонний’ апарат (СТА) – малогабаритна приемопередающая радіостанція, конструктивно виконана у вигляді слухавки з дисплеєм (табло) і клавіатурою для набору абонентських номерів. Став процесі роботи здійснює постійний контакт із однієї зі стаціонарних базових радіостанцій (БС), об’єднаних у мережу. БС обслуговує
Телефон – апарат для передачі мовних повідомлень по телефонних мережах, що представляє собою сукупність вузлів комутації (автоматичних телефонних станцій) і з’єднуючих їх провод-н и х каналів (сполучних абонентських л и н и й ) . К а ж д а я абонентська лінія має свій унікальний номер (номер абонента).
– 3 адания
– 22.1. Дайте аргументовану відповідь на питання
Вам необхідно погодити фінансові умови договору з фінським партнером, але його англійський Ви не дуже добре сприймаєте на слух. Якими технічними засобами обговорення Ви скористаєтеся?
– 22.2. Вставте в текст пропущені терміни изприведенного вище
Списку:
А. Стільниковий телефонний апарат являє собою засіб…
Б. Для підключення звичайного телефонного апарата до автоматичної телефонної станції використається лінія з пари мідних проводів – …
В. Можливість використання стільникового телефону при переміщенні його власника з однієї зони обслуговування в іншу визначається наявністю в провайдерів послуг стільникового зв’язка угоди о…
D 22.3. Опишіть послідовність своїх дій при телефонному дзвінку з Москви по СТА, зареєстрованому в Санкт-Петербурзі, московському абонентові 552-61-89.
22.4. Які дії ви повинні зробити при телефонному дзвінку в іспанське місто Барселона?
22.5. Назвіть достоїнства й недоліки використання “робочих дощок” у навчальному процесі у вищій школі
ЛІТЕРАТУРА
1. культура мовлення: Підручник / Під ред. В, І. Максимова. М, 2000 (глава VІІ, § 2).
2. Єфімова О. В., Моисеева М. В., Шафрин ДЗИГ. Практикум за комп’ютерною технологією. М., 1997.
3. Шафрин Ю. Основи комп’ютерної технології. М., 1997.