“Та не однаково мені”

Після розвалу Радянського Союзу закордонні експерти звернули увагу на новостворені держави. За їх оцінками кращі стартові умови мала Україна. Для цього були всі передумови: і досить вигідне географічне положення, і родючі чорноземи, і значні поклади корисних копалин, і розвинена на високому рівні наука, і самобутня культура.

А що з того? Зараз ми маємо найнижчі в світі показники. По деяких з них нас випереджають навіть “бананові” країни. Україна

Завжди була ласим шматком з покірним і терплячим народом. Тому не дивно, що європейці

таки накинули оком на українські родючі лани. Так що цілком можливо, що наші діти будуть купувати хліб в обмін на хімікалії, які “люб’язно” пропонує нам закордонний гість. Не встигли в Україні відкрити родовища газу й нафти, як американські нафтові компанії вже готові їх загарбати. Такий собі бартер: ми віддаємо вам нафту – ви ж нам жуйки та всякий непотріб. Зараз український ринок заполонили іноземні товари дуже низького штибу. “Мейд ін” пише на кожному товарі.

Бо держава, котра себе поважає, купує лише товари, які не спроможна виготовити самостійно. А

Що ж в нас? Курячі стегенця, консерви,

штучне, неякісне дитяче харчування. Аби продати все це довірливим споживачам виробники такого “якісного” товару вдаються до широкої рекламної компанії. Та найгірше не в цьому.

Проблема в іншому. Сучасне телебачення транслює низькопробні та примітивні фільми, які потроху вимивають з нашої свідомості людські цінності, такі як доброта, щирість, людяність. Так інстинктивно людина деградує, перетворюється на тупу істоту, якою можна успішно маніпулювати.

Сучасний” українець жує “Орбіт”, курить імпортні цигарки, захоплюється бойовиками. Вже не модно співати народні пісні та розповідати дітям казки на ніч, легке увімкнути їм черговий закордонний мультфільм на імпортному гаджеті.

Так і відбувається лавиноподібна американізація нашого життя, вимивання українського з української душі.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)

“Та не однаково мені”