Ромео й Джульетта характеристика образа Ромео Монтекки
Ромео Монтекки – один з головних героїв трагедії. На початку п’єси – це юнак, якого цілком поглинає надумана пристрасть до Розалинде, нісенітній і неприступній красуні. Про свою любов до неї Р. озивається з гіркотою й цинізмом молодика: “Що є любов? Безумье від вигару, гра вогнем, що веде до пожежі”.
Однак Р. уперто продовжує домагатися від Розалинди взаємності, хоча всі його друзі не схвалюють його вибір. Все говорить про те, що пристрасть Р. штучна, що він видумав собі предмет для поклоніння. Чому? Швидше за все, з тієї причини,
Будучи натурою палкої й мрійливої, Р. з усією наївністю юності намагається розігріти в собі почуття поверхневої симпатії, перетворити його в полум’я всепожираючої пристрасті. Шекспір нічого не говорить про причини, що спонукують Р. шукати прихильності в Розалинди, але можна догадатися, що, по суті, він шукає не любові,
/І колеться, і жжется, як терник”. Але його злі й пихаті мовлення смішні, тому що, як тільки він відкриває у своїй душі справжнє почуття до Джульетте, він миттєво забуває про Розалинде. Цього разу його любов – справжня, а не мнима, тому що вона повністю перетворює світовідчування Р. Відтепер він бачить мир і себе в ньому іншими очами Любов, піднімаючи його над дійсністю, не відриває його від життя, навпроти, наближає до неї й дозволяє побачити все в яснім світлі.
Р. від природи наділений тонким і чутливим серцем, він здатний передчувати своє майбутнє. Коли він у компанії із друзями й родственникамисобирается проникнути переодягненим на свято в будинок Капулетти, їм володіє неясне відчуття лиха: “Невідоме щось, /Що заховано поки ще в тьмі, /Але зародиться з нинішнього балу, /Передчасно вкоротить мені життя/ Провиною якихось страшних обставин”. Р. намагається боротися з долею, але страсті беруть над ним верх Навіть знаючи, що він губить себе, Р. б’ється на двобої з Тибальтом, братом Джульетти, і вбиває його, підкоряючись сліпій спразі мести, що сам же глибоко нехтує. Шекспір не мораліст, і його герої ніколи не бувають або позитивними, або негативними.
Р. , хоча й мимо своєї волі, стає причиною загибелі Меркуцио, якого Тибальт смертельно ранить з-під його руки. Перед тим як випити отрута на могилі Джульетти, Р., що збожеволіла від горя, приймає виклик Париса й убиває ні в чому не винного юнака. Симпатії читача безумовно на стороні Р., але автор, малюючи трагичний шлях його життя, показує, як згубні страсті і як вони владні навіть над такою світлою й піднесеною душею
Схожі твори:
- Трагедия любви Ромео и Джульетты (по драме Шекспира “Ромео и Джульетта”) Исконная вражда семей меж ними Разрыла пропасть страшной глубины. В. Шекспир Сюжет драмы В. Шекспира “Ромео и Джульетта” построен на старинной легенде XIV столетия, события в которой происходят в Вероне во времена герцога делла Скала. Хорошо зная обычаи и быт Италии того времени, автор превращает эпос в драму. Жизнью Вероны...
- Краса юнацької закоханості в трагедії У. Шекспіра “Ромео й Джульетта” Нікого вже не дивує, що в багатьох країнах існують пам’ятники літературним героям. У Данії – андерсеновской Русалочке, у Голландії – комісарові Мегрэ, в Іспанії – Дон Кихоту. Але в Італії, у Вероні, існує унікальний пам’ятник – могила Джульетты Капулетти. Італійка, що ніколи не жила, створеною уявою великого англійця, стала такою...
- Зміст трагедії У. Шекспіра “Ромео й Джульетта” 1. Традиційне розуміння трагедії. 2. Ідеї гуманізму у творі Шекспіра. 3. Любов як кара за ворожнечу й ненависть “Ромео й Джульетта” – одна з найвідоміших трагедій У. Шекспіра поряд з “Гамлетом” і “Макбетом”. Пильна увага літературознавців до цього добутку привело до того, що зложилося певне розуміння змісту трагедії. Прийнято думати,...
- Конфлікт забобонів у трагедії Вільяма Шекспіра “Ромео й Джульетта” Вільям Шекспір – представник епохи Відродження, коли думки й почуття людини наповнювалися новими ідеями. Але в ту жорстоку епоху гуманістичним ідеям Відродження не призначено було перемогти, і Шекспір з гіркотою відчував це. У своїх п’єсах він зображує зіткнення ідеалів Відродження з дійсністю, і фарби цих п’єс стають похмуріше. У Творчості...
- Почуття, що сильніше за смерть (за п’єсою Вільяма Шекспіра “Ромео та Джульетта”) Тема кохання – одна з вічних тем у літературі. Кожен письменник висвітлює її по-своєму, але є твори, що стали зразками розкриття цієї теми. Коли йдеться про кохання молодих людей з родин, що ворогують між собою, ми відразу згадуємо шекспірівських героїв – Ромео і Джульєтту. Кохання Ромео і Джульетта, світле, чисте...
- Виклад трагедії Шекспіра “Ромео й Джульетта”. Акт другий Акт другий Сцена перша. Перед будинком Капулетти з’являється Ромео, що не може піти, не спробувавши знову побачити Джульетту. Він перестрибує через стіну в сад. Друзі, Бенволио й Меркуцио, кличуть його, але Ромео не вертається. Меркуцио зробленою серйозністю жартує над закоханим іншому, а Бенволио побоюється, що жарту може почути Ромео й...
- Виклад трагедії Шекспіра “Ромео й Джульетта”. Акт перший Дія трагедії, що відбуває в містах Верона й Мантуя, випереджає Пролог, у якому Хор коротко розповідає про “суперечку” між двома досить знатними родами, через якого “лилася мирних громадян кров”. Акт перший Сцена перша На площу у Вероні виходять Самсон і Грегорио, слуги знатного сімейства Капулетти. Самсон хвалиться своєю сміливістю й...
- Виклад трагедії Шекспіра “Ромео й Джульетта”. Акт третій Акт третій. Сцена перша Меркуцио й Бенволио йдуть по площі у Вероні. Бенволио вмовляє друга провести жаркий день подалі від наближених Капулетти, зустрівши яким, вони неминуче вплутають у сварку. Меркуцио, як завжди, жартує над іншому, як раптом з’являється Тибальд. Він звертається до друзів Ромео, але Меркуцио говорити з ним не...
- Вічна тема любові в трагедії В. Шекспіра “Ромео і Джульетта” Нет повести печальнее на свете, Чем повесть о Ромео и Джульєтте. В. Шекспір Знаменита трагедія В. Шекспіра “Ромео і Джульєтта” уперше була поставлена 1595 року. Пройшли сторіччя, але й сьогодні, як у часи Шекспіра, ця “сумна повість” змушує тріпотіти серця, як продовжує хвилювати нас ця вічна тема – тема трагічно...
- Виклад трагедії Шекспіра “Ромео й Джульетта”. Акт четвертий і п’ятий Акт четвертий. Сцена перша Парис сповідається в брата Лоренцо. Він розповідає про швидке весілля із Джульеттой. Чернець здивований, що Парис не запитав у нареченої про її почуття. Парис пояснює, що не став говорити із Джульеттой через жалобу по Тйбальду. Входить Джульетта. Парис розмовляє з дівчиною як зі своєю нареченою, не...
- Ромео и Джульетта (краткое содержание) – Уильям Шекспир Автор предпослал своей знаменитой трагедии пролог, в котором изложил использованный им бродячий сюжет эпохи итальянского Ренессанса: “Две равно уважаемых семьи / В Вероне, где встречают нас событья, / Ведут междоусобные бои / И не хотят унять кровопролитья. / Друг друга любят дети главарей, / Но им судьба подстраивает козни, /...
- Трагедия и торжество любви (по драме В. Шекспира “Ромео и Джульетта”) Почему настоящая любовь и трагедия – это как два каторжника, скованные одной цепью? Е. А. Евтушенко В этом году мы прочитали много произведений о любви. И всюду большое чувство неотделимо от страданий, от борьбы за него. Любовь – безумье мудрое: оно И горечи, и сладости полно, – Говорит Шекспир. “Почему...
- Собор Паризької богоматері характеристика образа Клода Фролло Фролло Клод – архідиякон собору Паризької богоматері наприкінці XV в. Навчений знаннями в багатьох науках, самолюбний і розумова людина, вона обуреваем диявольською пристрастю до прекрасної циганки есмеральде. Ф. невідступно переслідує її і йде на будь-які злочини в спробах її роздобути: доручає своєму вихованцеві Квазімодо викрасти дівчину, намагається вбити улюбленого нею...
- Скупий лицар характеристика образа Барон СКУПИЙ ЛИЦАР (Сцени із Ченстоновой трагікомедії “The covetous Knight”, 1830) Барон – батько молодого лицаря Альбера; вихований колишньою епохою, коли належати до лицарства значило насамперед бути сміливим воїном і багатим феодалом, а не служителем культу прекрасної дами й учасником придворних турнірів. Старість звільнила Б. від необхідності надягати панцири (хоча у...
- “Характеристика Ромео і Джульєтти” Ромео і Джульєтта – двоє з найбільш відомих героїв літератури, коли мова заходить про любов. Даний твір Вільяма Шекспіра – справжній символ великого кохання між молодими чоловіком і жінкою. У той же час, як усім нам чудово відомо, в будь-якому творі найголовніше – це його герої. Саме з цієї причини...
- Характеристика образа Мазепа Композиція “Полтави” многофигурна, що відповідає її двоїстій жанровій природі (і романтична новела, і героїчний епос). Але всі сюжетні лінії сходяться в одну крапку – до образа “похмурого” Мазепи. Після того як батьки Марії відмовляють йому в руці дочки, вона біжить із будинку; Кочубей разом із дружиною замишляє помста; але донос,...
- Характеристика образа Кочубей Сюжет відводить К. (прототип – генеральний суддя Малороссии петровских часів Василь Леонтійович Кочубей) “службову” роль батька, що перешкоджає “беззаконної” любові дочки. Але автор ускладнює “малюнок” ролі, постійно підкреслює силу, міць, пристрасність характеру К. Разом з підручним Іскрою той доносить на Мазепу не з вірності “боргу” (його “орлиний погляд” давно вже...
- Собор Паризької богоматері характеристика образа есмеральди Есмеральда – юна циганка-танцівниця в Парижу XV в. Красуня й сирота, не знаючих своїх батьків, вона по сюжеті роману стає предметом страсті декількох чоловіків: боягузливого поета Пьера Гренгуара, демонічного архідиякона Клода Фролло й виродка-дзвонаря Квазімодо. Однак вона сама байдужа до всім трьох і цнотливо закохана в четвертого – незначного й...
- Безприданниця характеристика образа Карандишева Юлія Капитонича Карандишев Юлій Капитонич – “парубок, небагатий чиновник”. К. – особливий герой у світі Островського, що примикає до типу бідного чиновника, що володіє почуттям власного достоїнства. При цьому самолюбство в ньому гіпертрофовано настільки, що стає заміною будь-якому іншому почуттю. Лариса для нього – це не просто кохана дівчина, це ще й...
- Дон Жуан характеристика образа Дон Жуана Дон Жуан – у версії Байрона романтичний персонаж, що відкриває в собі розлад між закладеним природою й тим, що викохано суспільством, і цим різко відрізняється від своїх попередників. Вони – в обробках легенди від Тирсо де Молина до Мольера – були незмінно наділені людською цілісністю, тоді як у Байрона персонаж,...