Реклама на телебаченні: науково-популярна стаття для студентів
Для того, щоб зрозуміти природу телереклами, потрібно розглянути її структуру, визначити жанри телереклами та співвіднести їх з прикладами телевізійної реклами на практиці. Варто також визначити, які методи використовуються для визначення ефективності рекламних звернень. Телевізійна реклама так популярна, бо найкраще в людей запам’ятовується інформація, отримана аудіовізуально, набагато краще, ніж запам’ятовуються відомості, отримані інакше. Реклама на телебаченні знаходить свого клієнта за обіграваними нею емоціями, за іміджем
Реклама на телебаченні має свої особливі характеристики. Текст звичайно вимовляється м’яко, не дуже швидко. При цьому використовується звичний для глядача фон, щоб не переорієнтовувати його думки на несподівані деталі. У кадр обов’язково вводять людину. Це найчастіше експерт з товару, особа, яка викликає довіру чи підвищений інтерес, або знаменитість.
Наприклад, на телеканалі “1+1” директор “Надра банку” в передачі “Сніданок з “1+1” розповідає про діяльність свого банку, про вигідні умови кредитування, та значимість депозитних
На сьогоднішньому етапі світового розвитку реклама посідає дуже важливе місце в економіці і маркетингу, громадському житті, вона є складовою культури і важливою силою масової комунікації. Люди вже не можуть уявити собі газету без оголошень, а телеканал без рекламних пауз. Телереклама є найефективнішим видом реклами також завдяки поєднанню зображення і звуку. В Україні реклама на телебаченні виникла на початку 90-х, після розпаду СРСР, коли почалося стрімке зростання кількості телеканалів. Спочатку рекламні ролики були або дуже простими, або зняті і змонтовані за кордоном. З часом рекламні ролики удосконалили і додали їм нового звучання. Але, згідно опитуванням українців, на сьогодні реклама на телебаченні більше дратує, ніж привертає увагу українського глядача.
У топ 10 товарних категорій за рекламною активністю на телебаченні у 2013 році в Україні очолила категорія “алкогольні напої”. Далі до топ 10 категорій увійшли: “гігієна”, “безалкогольні напої”, “продовольчі товари”, “зв’язок”, “побутова хімія”, “косметика”, “кондитерські вироби”, “фінанси”, “лікарські препарати”.