П. КУЛІШ. КРЕДО МИТЦЯ, ЙОГО РОМАНТИЧНА ЛІРИКА (“ТРОЄ СХОТІНОК”, “ЗАВОРОЖЕНА КРИНИЦЯ”)
Тема. П. КУЛІШ. КРЕДО МИТЦЯ, ЙОГО РОМАНТИЧНА ЛІРИКА (“ТРОЄ СХОТІНОК”, “ЗАВОРОЖЕНА КРИНИЦЯ”)
1. Пишно-прохолодними у творі названі (“Троє схотінок”):
А Царські палати.
Б “Схотінки”.
В Вертогради.
Г Стосунки ліричного героя і Мадонни.
2. Характеризуючи себе, поет зазначає, що у нього “мислі”…
А Критично налаштовані.
Б Благородні.
В Кращі, ніж у світових митців.
Г Здатні оспівати красу людини праці.
3. Мадонна у житті письменника…
А “Сяятиме у хмарні минути”.
Б Сприятиме
В Збагачуватиме “душу добрим ладом”.
Г Популяризуватиме його творчу спадщину.
4. Чарівний сад, що “процвітав… в ограді” належав (“Заворожена криниця”):
А Знатному монарху.
Б Державному музею.
В Сестрі ліричного героя.
Г Усім, хто вміє шанувати красу природи.
5. Чим захоплювався ліричний герой у саду?
А Кінамоном і нардами.
Б Буйним Аквілоне.
В Єфратом.
Г Виноградником.
6. Квіти у траві нагадували герою…
А Блискучі намистинки.
Б Сяючі вогники.
В Смарагдові перла.
Г Зорі.
7. Який плід у творі сповнений
А Виноград.
Б Груша.
В Інжир.
Г Гранат.
8. Гудіння бджіл порівнюється…
А З тихим дзвоном.
Б Помірним співом вітру.
В Мелодійною мовою природи.
Г Серцебиттям коханої ліричного героя.
9. Заворожена криниця була схована…
А Під гіллями калини.
Б За кущами шипшини.
В Серед саду-винограду.
Г За високими квітучими травами.
10. Криниця для ліричного героя – це…
А Згадка про рідну домівку.
Б Для серця відрада.
В Місце, де він може забути про життєві негаразди.
Г Пам’ять про його перше кохання.
11. Водиця вважалася завороженою і заклятою, аби:
А Люди не користувалися нею.
Б Поет остерігався її.
В Нею не зрощувався сад.
Г Підкреслити її таємничість і прихованість.
12. Звертаючись до вітру, поет просить його, щоб він…
А Розносив аромати саду довкола нього.
Б Не псував ніжних квіток.
В Повіяв чарами на воду.
Г Приніс на своїх крилах щастя людям.