ОБРАЗ НАТАШИ РОСТОВОЙ У РОМАНІ

ОБРАЗ НАТАШИ РОСТОВОЙ У РОМАНІ. Наташа Ростова центральний жіночий персонаж роману й, мабуть, самий улюблений в автора. Товстої представляє нам еволюцію своєї героїні на п’ятнадцятирічному, з 1805 по 1820 рік, відрізку її життя й протягом більш ніж півтори тисячах сторінок роману. Тут усе: і сума ідей про місце жінки в суспільстві й сім’ї, і думки про жіночий ідеал, і незацікавлена романтична закоханість творця у свій утвір

Наташа з’являється на сторінках роману тринадцятилітньої. Напівдитина-Напівдівчина. Товстому важливо в ній усе:

і те, що вона некрасива, і те, як вона сміється, що говорить, і те, що вона чорно-очі й волосся її збилися назад чорними кучерями. Це бридке каченя, готовий перетворитися в лебедя. Атмосферу щастя, загальної любові, гри й веселості в мос-ковском будинку Ростових поміняють ідилічні пейзажі маєтку Вотрадном.

Пейзажі й святочные гри, гадання. Вона навіть зовні, і, здається, зовсім не випадково схожа на Тетяну Ларіну. Та ж відкритість любові й щастю, та ж біологічна, бессозна-тельная зв’язок з російськими національними традиціями й початками

Згадаємо, як Наташа танцює після полювання. , дивується дядюшка.

Здається, не менше здивований і автор: .Однак, як літературний образ, Наташу неможливо полнос-тью зрозуміти без певних літературних проекцій. По-перше, це пушкінська Тетяна Ларіна

Їхній зовнішнє схід-ство можна розцінювати як цитатне. Крім того, загальна культур-ная аура, поетика фольклорних забав і, окремо, поетика фран-цузских романів, якими зачитувалися панянки тої пори. По-друге, це Софія з комедії Грибоєдова. Закоханість утвореної, розумної дівчини в подленького й глу-поватого Молчалина й любов-хвороба, кохання-мара Наташи до Анатоля Курагину мають досить багато схожих рис. Обидві ці паралелі не дозволяють повністю пояснити Наташу, однак з ними легше розглянути причини деяких її вчинків і щиросердечних рухів

У період війни 1812 року Наташа поводиться впевнено й муже-ственно. При цьому вона ніяк не оцінює й не вдумується в те, що робить. Вона кориться якомусь інстинкту життя. Після загибелі Пети Ростова вона головна


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)

ОБРАЗ НАТАШИ РОСТОВОЙ У РОМАНІ