ОБРАЗ НАТАШИ РОСТОВОЙ У РОМАНІ
ОБРАЗ НАТАШИ РОСТОВОЙ У РОМАНІ. Наташа Ростова центральний жіночий персонаж роману й, мабуть, самий улюблений в автора. Товстої представляє нам еволюцію своєї героїні на п’ятнадцятирічному, з 1805 по 1820 рік, відрізку її життя й протягом більш ніж півтори тисячах сторінок роману. Тут усе: і сума ідей про місце жінки в суспільстві й сім’ї, і думки про жіночий ідеал, і незацікавлена романтична закоханість творця у свій утвір
Наташа з’являється на сторінках роману тринадцятилітньої. Напівдитина-Напівдівчина. Товстому важливо в ній усе:
Пейзажі й святочные гри, гадання. Вона навіть зовні, і, здається, зовсім не випадково схожа на Тетяну Ларіну. Та ж відкритість любові й щастю, та ж біологічна, бессозна-тельная зв’язок з російськими національними традиціями й початками
Згадаємо, як Наташа танцює після полювання. , дивується дядюшка.
Їхній зовнішнє схід-ство можна розцінювати як цитатне. Крім того, загальна культур-ная аура, поетика фольклорних забав і, окремо, поетика фран-цузских романів, якими зачитувалися панянки тої пори. По-друге, це Софія з комедії Грибоєдова. Закоханість утвореної, розумної дівчини в подленького й глу-поватого Молчалина й любов-хвороба, кохання-мара Наташи до Анатоля Курагину мають досить багато схожих рис. Обидві ці паралелі не дозволяють повністю пояснити Наташу, однак з ними легше розглянути причини деяких її вчинків і щиросердечних рухів
У період війни 1812 року Наташа поводиться впевнено й муже-ственно. При цьому вона ніяк не оцінює й не вдумується в те, що робить. Вона кориться якомусь інстинкту життя. Після загибелі Пети Ростова вона головна