Мета. Вчити учнів передавати особливості портрету клоуна
Мета. Вчити учнів передавати особливості портрету клоуна, правильно зображати його в русі, доцільно використовувати кольори веселки для передачі настрою і характеру. Закріпити основні поняття з теми кольорознавства про яскраві та святкові кольори. Розвивати навички побудови композиції, почуття ритму. Виховувати в учнів любов до прекрасного.
Завдання, що закладені в основний зміст уроку:
– закріплювати поняття про святкові кольори;
– ознайомити зі специфікою зображення клоуна;
– вчити малювати людину в русі;
–
– сприймання музики та учнівських робіт,
– передача стану настрою через колір;
– виконання композиції “Веселий клоун”.
Мистецька абетка.
ФОРМА – зовнішні контури предмета.
СИМЕТРІЯ – розміщення, в якому половина зображення є дзеркальним відображенням іншої.
АСИМЕТРІЯ – порушення симетрії. Кольори ВЕСЕЛКИ. КОНТРАСТНІ кольори. ВЕСЕЛІ кольори.
Тип уроку. Створення самостійної творчої роботи.
Методи і прийоми. Розповідь, коментар, демонстрація наочності й зразків тканин різних видів, бесіда, колективне обговорення, організація
Обладнання для вчителя. Учнівські роботи, музика для створення настрою, малюнки вчителя на дошці, фарби або кольорові олівці, шаблони людської фігури для магнітної дошки [моделювання рухів людини!
Обладнання для учнів. Папір, фарби, пензлики.
Хід уроку
1. Актуалізація опорних знань.
На початку уроку звучить весела музика. (Музична композиція “Цирк”].
– Який настрій викликала у вас ця музика? (Святковий, радісний, піднесений]
– Якими кольорами ми можемо його зобразити? (Святкові-всі світлі, яскраві кольори)
– Як ще можна назвати ці кольори? (Це кольори Веселки)
– Скажіть, де найбільше бачимо яскравих святкових кольорів? (На святі, в театрі, в цирку}
– Чому?
2. Мотивація навчальної діяльності.
– Сьогодні будемо малювати веселого клоуна.
Цирк, клоун, несподіванки, весела музика, радість – це почуття, які вам необхідно зобразити сьогодні.
– Хто з вас був у цирку? (Відповіді дітей].
– Що вам там найбільше сподобалось? (Клоуни)
– Пригадайте, який вони мають вигляд? (Діти описують клоунів).
– Якої форми у них ніс? (Круглий)
– Який вигляд мають очі та рот? (Розмальовані)
– А яке у них волосся?
(Діти розповідають про колір, форму волосся).
– Що є необхідним атрибутом циркового клоуна?
(Повітряні кульки, смішні капелюхи, яскравий одяг)
3. Засвоєння нових знань.
– З чого почнемо малювати клоуна? (Відповіді дітей).
– Правильно, з фігури, точніше з її положення.
– Щоб вам легше було працювати надлюдською фігурою і ви пригадали, як
Саме мапюється людина в тому чи іншому русі, подивіться, будь ласка, на
Дошку. Для моделювання рухів використовуємо шаблони і магнітну дошку.
Розклавши шаблони так чи інакше, можна змодєпювати будь-який рух клоуна.
(Моделюємо положення тіла, робимо замальовки. Вчитель на дошці, а учні на тренувальних аркушахі
Зразки шаблонів Моделювання рухів
– Як зобразити настрій?
[Треба намалювати певний вираз обличчя).
Розглядаємо таблицю “Міміка людини”.
– Подивіться, як зобразили клоуна ваші ровесники, учні попередніх класів.
4. Визначення практичних завдань:
– намалювати фігуру клоуна в певному положенні;
– визначитись з одягом і мімікою;
– продумати святкову веселу кольорову гаму;
– промалювати одяг і риси обличчя фарбами.
5. Самостійна художньо-практична діяльність учнів.
– Пам’ятайте, що положення тіла клоуна може бути симетричним і
Асиметричним, подумайте, як краще розмістити його на площині та яке
Вибрати положення для аркуша паперу.
(Під час самостійної роботи надаю учням допомогу, скеровую їх дії). В. Підсумок уроку.
– Які кольори використовували, щоб створити веселого клоуна?
– Які веселі кольори використали?
– Молодці! Ви всі сьогодні гарно попрацювали. Ви створили справжній цирк. (Оцінювання і виставка робіт).
Схожі твори:
- Мета. Ознайомити учнів з декоративно-ужитковим мистецтвом Мета. Ознайомити учнів з декоративно-ужитковим мистецтвом, народною іграшкою. Вчити дітей перетворювати, стилізувати реальну форму в декоративну, використовувати народний візерунок в оформленні ескізу народної іграшки, вдало підбирати кольори, точно передавати форму. Розвивати творчість. Виховувати естетичний смак любов до народних іграшок. Завдання, шо закладені в основний зміст уроку. Вчити учнів бачити спільне...
- Мета. Ознайомити учнів з картиною І. Левітана “Золота осінь” Мета. Ознайомити учнів з картиною І. Левітана “Золота осінь”, з художньою технікою коллаж. Вчити передавати спостереження за допомогою різноман’ггних матеріалів, вчити працювати групами над однією роботою. Розвивати навички роботи з природним матеріалом, тканиною, папером, соломкою. Виховувати допитливість, бережливе ставлення до природи, почуття міри. Завдання, що закладені в основний зміст уроку....
- Мета. Ознайомити учнів з картинами художника Айвазовського Мета. Ознайомити учнів з картинами художника Айвазовського. Збагатити знання учнів про світ моря. Вчити передавати за допомогою фарб життя підводного царства. Розвивати навички роботи акварельними фарбами, уяву, творчу фантазію. Виховувати допитливість, любов, бережливе ставлення до природи, естетичний смак. Завдання, що закладені в основний зміст уроку. Активізувати знання дітей про життя...
- Мета. Закріплювати знання дітей про пейзаж, про холодні кольори в пейзажі Мета. Закріплювати знання дітей про пейзаж, про холодні кольори в пейзажі. Вдосконалювати навички роботи гуашевими фарбами. Вчити створювати образи Зими, Морозу, Весни у вигляді характерних живих істот; вчити зображати свій настрій і задум на папері, правильно вибирати формат, колорит малюнку. Знайомити з художніми творами про зиму. Розвивати естетичний смак відчуття...
- Зворотний бік післявоєнної Німеччини (За романом Г. Бьолля “Очима клоуна”) Німецький письменник Генріх Белль, лауреат Нобелівської премії в галузі літератури 1972 року, – дуже цікава постать. У його творчості помітно вплив російської літератури, зокрема Достоєвського, а також вплив Чарлза Діккенса. Інтерес до “маленької людини” – те, що відрізняє Бьолля від багатьох сучасних європейських письменників. У кожному зі своїх творів автор...
- Твір по роману Г. Белля “Очима клоуна” Німецький письменник Генріх Белль, лауреат Нобелівської премії в області літератури 1972 року, – дуже цікава фігура. У його творчості помітний вплив російської літератури, зокрема Достоєвського, а також вплив Чарлза Диккенса. Інтерес до “маленької людини” – те, що відрізняє Белля від багатьох сучасних європейських письменників. У кожному зі своїх добутків автор...
- Твір виклад за романом Г. Бьолля “Очима клоуна” Уродженець Німеччини письменник Генріх Белль був дуже яскравою особистістю, лауреатом Нобелівської премії в літературі. У його творах можна простежити вплив російської літератури, а саме Достоєвського, Так само можна побачити спільне з Чарльзом Діккенсом. Белль виділявся серед письменників Європи тим, що його цікавила тема “маленької людини”. Кожен його твір було наповнене...
- Ганс Шнір – герой роману Г. Бьолля “Очима клоуна” Роман Бьолля можна назвати сповіддю. Розповідь у ньому ведеться від першої особи, і всі події показані крізь призму свідомості героя, “очима клоуна”. Сама його професія екзотична і загадкова: ніхто не знає життєвої природи клоуна. Белль спеціально використовує контраст між блазнівським призначенням героя і його трагічним світосприйняттям. Г. Ш. вважає себе...
- Сумна клоунада головного героя роману Г. Белля “Очима клоуна” Г. Белль вибрав собі героя, що знаходився в положенні самотнього судді напколишнього світу. Погляд на світ “Очима клоуна”- це погляд на світ незалежного уудожника. Бо хто ж, як не клоун, творча особистість, може сказати правду? Головного героя роману Г. Белля Ганса Шніра сприймаєш як клоуна не тільки за родом його...
- Революція або еволюція? Нове в методиці розвитку мовлення учнів Сучасна методика розвитку мовлення учнів як особлива область методики навчання російській мові перебуває на якісно новому етапі свого розвитку. По-перше, вона синтезує дані культурологии, філософії, логіки, дидактики, психології, фізіології, психолінгвістики, соціолінгвістики, етнолингвистики й інших наукових дисциплін, що вивчають мову, мовлення, мовну діяльність. Необхідність змін у змісті й технології методики розвитку...
- Прагнення вчитися, а не вчити Про характерний для нього відношенні до навчання й навчання Гримм якось сказав французькому орієнталістові Адольфові Реньє, що він володіє винятково “прагненням учитися, а не вчити…” і що, “навчаючи час від часу чому-небудь інших, я при цьому незмірно більшому навчався сам”. Метод, роботи брата він характеризував у листі від 14 квітня...
- Ознайомлення учнів початкових класів з творами різних жанрів “Школа – духовна колиска народу. Чим більше піклування про свою колиску виявляє народ, тим блискучіше його майбутнє”, – писав В. О. Сухомлинський. Сьогодні, коли взято курс на відродження й дальший розвиток національної культури, школи, мови всіх народів України, особливої актуальності набуло використання традицій народної педагогіки, фольклору. Великі можливості для цього...
- Доповіді учнів на семінарі під час викладання літератури Доповіді учнів на семінарі оцінюють як вчитель, так і самі школярі. Тому важливо ознайомити їх з критеріями оцінювання, а саме звернути увагу на певні вміння та навички доповідачів: – формулювати тему доповіді, яка може нести концептуальний чи проблемний характер, бути тільки рекламою чи тезою доповіді-огляду, – обирати оптимальну композицію доповіді,...
- “Заходи щодо мотивації навчання учнів 10-го класу” У будь-якому з видів діяльності найголовніше – це мотивація людини. Якщо людина дійсно мотивована, вона буде готова продовжувати свою діяльність, навіть якщо у неї щось не виходить. Як показує практика, про який б вид діяльності не йшла мова, на шляху людини до успіху завжди зустрічаються складності тієї чи іншої міри....
- Розвиток читацької культури учнів школи на уроках позакласного читання Вивчення художньої літератури в основній школі, як зазначено у Державних Стандартах базової і повної середньої освіти з літератури, спрямоване на досягнення багатьох завдань, серед яких: читання і аналіз художніх творів; виявлення у них конкретноісторичного і загальнолюдського змісту; розвиток пізнавальних інтересів, інтелектуальних і творчих здібностей учнів: потреба у самостійному читанні художньої...
- “Права та обов’язки учнів” Права і обов’язки є невід’ємним атрибутом кожної людини. Світ влаштований так, що права та обов’язки можуть існувати тільки разом. Комусь, мабуть, хотілося б мати тільки одні права і не мати ніяких обов’язків. Бажання це загалом нормальне, адже кожен хоче жити якомога краще, от тільки реалізувати його на практиці практично неможливо....
- Про Підготовку учнів до сприйняття мистецтва модернізму починати з 10 класу Про особливості методики такої підготовки. Твори письменників-модерністів, що пропонуються чинною програмою із зарубіжної літератури до вивчення вії класі, надзвичайно складні у філософському, психологічному та естетичному планах і потребують грунтовної підготовки до сприйняття, без якої учні не тільки не зрозуміють це мистецьке явище, а й взагалі втратять будь-який інтерес до нього....
- Нестайко Всеволод Зіновійович Загадка старого клоуна Нестайко В. З. Загадка старого клоуна. – К.: Веселка, 1982. РОЗДІЛ І Здрастуйте!. Я, мама, тато, дід Грицько і бабуся Галя Здрастуйте! Це я. Стьопа. Хто я такий? Ну, для себе я – це я, звичайно. Я – та й годі. А для інших… Коли зранку я вмиваюсь у ванній...
- Хоч розповідь коротка й жартівлива, мета її ясна й правдива. Позакласне читання Матеріал уроку. Марія Чумарна “Про хвалькуватого Горобця”. Підсумок за темою. Мета. Перевірити засвоєння учнями знань про байку. Вдосконалювати вміння виразно читати байку в особах. Вчити характеризувати дійових осіб, знаходити головну думку, визначати суттєві ознаки байки. Виховувати негативне ставлення до брехливості в людях. Обладнання. Збірка байок М. Чумарної “Так чи не...
- Очима клоуна характеристика образу Шнир Ганса Шнир Ганс серед беллевских персонажів, мабуть, найбільш ексцентричний, і не лише в силу свого темпераменту, але і по роду зайняття. Сам він на першій же сторінці роману рекомендується читачеві так: “Я клоун, офіційне найменування моєї професії – комічний актор”. Конфліктна динаміка внутрішніх монологів Ш. Г., з яких і будується цей,...