“Кого з однокласників я поважаю і чому?”
Рідний шкільний клас запам’ятовується людині на весь залишок свого життя. В рідному класі вона знайомиться зі своїми першими друзями, отримує перші корисні знання про світ і суспільстві. Спілкування в класі завжди буває простим і невимушеним, саме з цієї причини в ньому так швидко з’являються справжні друзі, з якими дуже не хочеться розлучатися після випуску. У той же час в цьому віці молода людина вчиться поважати людей, ставитися до них з розумінням і терпінням. При цьому повагу в класі завоювати дуже непросто, зазвичай шанованими стають
У будь-якому класі староста виконує безліч функцій, на його плечі лягає відповідальність різного характеру, в тому числі і відповідальність перед вчителями та друзями з класу. Староста організовує клас, допомагає вчителю у веденні і заповнення журналу, координує спільну діяльність учнів і вчителя. Все це вимагає великої жертовності й самовіддачі. Староста повинен не тільки вчитися сам, він ще повинен відповідати за інших учнів у класі, в деякій мірі він навіть несе відповідальність
Староста мого класу в повній мірі відповідає тому опису, що я вказав. Ця людина сподобалася мені відразу ж після її призначення старостою. Вона грунтовно взялася за справу, відразу навела порядок у класі і організувала якісну взаємодію між учнями класу і вчителями. Наш староста дійсно відповідальна людина, по ньому видно, що він відчуває внутрішню відповідальність за кожного з нас за нашу успішність і за нашу поведінку. Звичайно, такий хороший староста може викликати виключно величезну повагу з боку всіх учнів нашого класу, в тому числі і мене.
Варто справедливо зауважити, що в нашому класі є безліч учнів, які викликають велику повагу. Хтось дотепний, хто сильний, хто-то просто феноменально добре вчиться. Але серед усіх інших особливо хочеться виділити нашого старосту. Ця людина і вчиться добре, і за інших повною мірою відповідає. Звичайно, тільки повага може бути основним почуттям по відношенню до цієї прекрасної людини. Вона заслуговує поваги кожною хвилиною свого життя і діяльності.