Економіко-юридичне училище
Училище готує фахівців:
На базі загальної середньої освіти з отриманням повної загальної
середньої освіти (за денною формою навчання) за робочими професіями:
Обліковець (реєстрація бухгалтерських даних) Кухар Секретар Агент з організації туризму
Термін навчання 3 роки.
На базі повної загальної середньої освіти (за денною та заочною формою навчання) за робочими професіями: Продавець непродовольчих товарів
Обліковець (реєстрація бухгалтерських даних) Офіціант Бармен Кухар Секретар Агент з організації туризму Агент
Термін навчання 1 рік.
Навчальний процес в училищі забезпечує кваліфікований викладацький
колектив. Заняття проводяться в сучасно оформлених аудиторіях,
лінгафонних кабінетах, комп’ютерних лабораторіях з сучасними ПЕОМ,
навчальному ресторані, барі, кухні, в спортивному залі.
В залежності від вибраних професій студенти вивчають бухгалтерський
облік, фінанси, статистику, обслуговування в готелях та ресторанах,
технологію приготування їжі, ряд юридичних дисциплін.
Крім спеціальних дисциплін студенти проходять загально-технічну,
гуманітарну підготовку, що
мислення та високі моральні якості.
Після закінчення училища за результатами співбесіди всі бажаючі можуть продовжити навчання в Київському технікумі готельного господарства.
Випускники училища можуть працювати агентами з організації туризму,
офіціантами, кухарями, кондитерами, барменами в підприємствах
харчування; обліковцями в організаціях, підприємствах, фірмах;
секретарями-референтами, секретарями-діловодами в різних юридичних,
комерційних та державних підприємствах.
Після закінчення училища Ви отримаєте Державний Диплом кваліфікованого робітника та атестат про повну загальну середню освіту (на базі 9 класів) І без вступних іспитів, за співбесідою, зможете продовжити навчання в Київському технікумі готельного господарства або в Київському університеті туризму, економіки і права.
Навчання на контрактній основі. Прийом документів проводиться з 21 червня.
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПОДАННЯ В ПРИЙМАЛЬНУ КОМІСІЮ:
Документ про основну або повну загальну середню освіту в оригіналі; медична довідка за формою 086-у, довідка від нарколога; 4 фотокартки (розміром 3х4 см); копія ідентифікаційного коду; копія паспорту або свідоцтва про народження; характеристика; 10 поштових конвертів (з марками).
Особисто пред’являються паспорт чи свідоцтво про народження, військовий квиток (посвідчення про приписку до призовної дільниці).
Правила прийому до Економіко-юридичного училища
Практика:
Професійна підготовка передбачає обов’язкове проходження практики, на
яку відводиться майже 50% навчального часу. Практика проходить в
навчально-виробничих лабораторіях та підприємствах, з якими укладено
угоди, а це насамперед: готелі, туристичні фірми, ресторани, торгівельні
центри, органи суду та нотаріату.
Студентське життя:
Участь у різноманітних конкурсах художньої самодіяльності, брейн-рингах, спортивних змаганнях, екскурсіях, туристичних походах.
Надзвичайно активним і цікавим є життя студентів Економіко-юридичного
училища. В нашому закладі, крім набуття знань, умінь і навичок, велику
увагу приділяють виховній роботі.
Так, напередодні Нового 2008 року в училищі відбулося справжнє
дійство – „Андріївські вечорниці”. Студенти, під керівництвом
досвідчених викладачів, надзвичайно колоритно і яскраво відтворили
звичаї, традиції українського народу, показали справжнє святкування
зимових свят. Зі сцени лунали українські народні пісні, щедрівки,
колядки, перекази, легенди, жартівливі оповідання. Хлопці і дівчата
показали різноманітні обряди українців: ворожіння, кусання „калити”,
святкування Різдва, водіння кози, знайомство з Маланкою. Гостей
вечорниць пригощали смачними варениками.
Завдяки таким дійствам українська молодь продовжує давні звичаї, традиції свого народу та вшановує пам’ять своїх пращурів.
Студентське життя дуже цікаве і різноманітне. Доброю традицією
училища стали походи різними куточками нашої держави. Протягом
навчального року першокурсники відвідують різні цікаві міста і містечка.
Студенти мандрують стежками Київської, Чернігівської, Черкаської та
Львівської областей.
Ще осінь не вступила у свої повні володіння, а вони вже відвідали
„Софіївку” в м. Умань. Це чудовий величезний дендропарк, який за задумом
архітектора гармонійно поєднує в собі зелені луки і тінисті алеї,
величні ліси і озера з водоспадами та фонтанами, печери і підземну
річку, острів з рожевим павільйоном і старовинний колісний пароплав,
який катає бажаючих по круглому озеру. Сам парк будувався ще в ХУІІІ ст.
але і сьогодні перебуваючи в ньому ніби поринаєш у старовину і милуєшся
збереженою красою.
Наприкінці жовтня студенти відвідали старовинне місто Чернігів, яке
вразило великою кількістю музеїв і старовинних церков. Архітектура міста
дуже схожа з київською, але це і не дивно, тому що Чернігів ровесник
Києва. Між двома містами дуже багато спільного і найкраще це можна
помітити відвідавши підземні печери які як і київські будував святий
Антоній. А дізнатися про історію міста можна в Чернігівському
історичному музеї в якому екскурсоводи детально і з великим захопленням
повідають про всі знахідки та експонати від стародавніх часів до
сучасності. Бо дійсно цей музей – це історія міста.
На початку жовтня відбулася поїздка до Західної України – міста
Львова. Засновано це місто на честь сина короля Данила Галицького –
Лева. Ця подорож схвилювала студентів не тільки красою міста, його
вузенькими старовинними вуличками, дивними трамвайчиками, а й
грандіозністю католицьких храмів, їх кількістю, розмаїттям архітектури.
Львів сучасне місто, але в ньому настільки відчувається повага до
старих традицій, намагання зберегти ту частку старовини, яку не змогли
знищити ні час, ні війна.
Ці екскурсії є не тільки пізнавальними для студентів, вони
допомагають виховувати почуття краси, гідності, патріотизму, формують
дружні стосунки, відкривають нові грані пізнання себе і навколишнього
світу.
Схожі твори:
- Економіко-географічна характеристика Півдня США Територія Сполучених Штатів Америки ділиться на три великих економічних райони: промислова Північ, що була рабовласницький Південь і колонизуемий Захід. Такий поділ у свій час виявив В. И. Ленін. У моїй роботі наведена економіко-географічна характеристика Півдня. Ця територія в основному лежить у субтропічному поясі, хоча зустрічаються помірний (Штати Кентуккі й Виржиния)...
- Особливості духовного та економіко-політичного життя XVII століття – ІСТОРИЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ МИСТЕЦТВА В XVII СТОЛІТТІ ЛІТЕРАТУРА XVII СТОЛІТТЯ: МІЖ ВІДРОДЖЕННЯМ І ПРОСВІТНИЦТВОМ § 1. ІСТОРИЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ МИСТЕЦТВА В XVII СТОЛІТТІ Так невимовно багато змінилося за останні роки в уявленнях про зірки і планети. Всесвіт розпадається на атоми, рвуться всі зв’язки, все розколюється на шматки, підвалини хитаються, і тепер усе стало для нас відносним. Джон...
- Твір на тему “Мій університет” Навчання – це дуже цікавий процес, який забирає велику частину часу та уваги. Крім того, навчання формує подальший життєвий шлях, професійну діяльність та впливає на якість самого життя в перспективі. Тому дуже важливо вчитися саме там, де комфортно і де можна здобути потрібну професійну підготовку. Мій університет відповідає усім критеріям...
- “Екологічні проблеми Нової Одеси (Новоодеський р-н, Миколаївская обл., Україна)” Екологічна ситуація в Миколаївській області досить напружена. Промисловий комплекс і багатогалузеве сільське господарство здійснюють значний негативний вплив на навколишнє середовище. Незважаючи на те, що обсяги виробництва продукції в області за останні десять років значно знизилися, ступінь техногенного навантаження на основні складові екосистеми залишається істотним. Зараз потребують вирішення такі екологічні проблеми...
- Моє враження від повісті Гр. Тютюнника “Вогник далеко в степу” Швидко, на одному диханні, прочитала я повість Гр. Тютюнника “Вогник далеко в степу” – останній твір письменника. Напрочуд чиста, світла, талановита повість, у якій письменник майстерно змалював важке повоєнне дитинство підлітків, їх навчання і працю в ремісничому училищі, отих “дітей війни”, їх силу духу, якій можуть позаздрити й дорослі. “Найдорожчою...
- Роль гумору у нашому житті Кожен день у нашому житті супроводжується неприємностями, нервовими зривами та стресами. Праця моїх батьків теж нервова. Мій батько працює лікарем у міській лікарні. Кожен день він приймає понад тридцять пацієнтів. Хвора людина дуже нервує, коли їй приділяють мало уваги. Але мій батько добре знає, як поводитися і такими людьми. Він...
- Роман “Людина і зброя” – гімн народові Славному майстрові слова Олесеві Гончару судилося пройти важкими фронтовими дорогами, зазнати й гіркоти відступу та поразок, і болю втрат, і радості Перемоги. Розповіді Олеся Гончара про фронтову юність ми зустрічаємо в багатьох творах, але роман “Людина і зброя”, написаний 1960-го року, посідає серед них особливе місце. Письменник розповідає про перті...
- Безкомпромісна боротьба у російській журналістиці Так чи інакше, полеміка у російській журналістиці завжди велася межею етичних норм. Та заодно відчувалось у ній що його показна, несправжнє. І, напевно, прав У. У. Стасов, який був непримиренним ворогом Суворіна, пишучи: “Ми, як два війська під час хвилинної перемир’я,.. обмінюються табачком, пригощають одне одного горілкою, кажуть люб’язно, ласкаво...
- Народна пісня в нашій сім’ї Український народ склав безліч чудових казок, загадок, прислів’їв, приказок. А особливо багато складено пісень. Люди, переживаючи якесь сильне почуття ( смуток, гнів), під час праці, відпочинку складали пісні. Бо в них люди співали слова, які були в їхньому серці. Серед народних пісень є чимало творів літературного походження. Вірші, створені кимось...
- Розповідь про юнацькі роки видатного гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного (за уривком з роману А. Чайковського “Сагайдачний”) Петро Конашевич-Сагайдачний – одна з найбільш видатних постатей в Україні. Гетьман Війська Запорозького, талановитий полководець, високоосвічена людина, він покрив своє ім’я славою і доблестю, а пам’ять про нього залишилася у віках. Славному гетьману України народ присвятив чимало фольклорних творів – легенд, пісень. А відомий український письменник А. Чайковський написав роман...
- Патріотизм юних громадян у повісті “Вогник далеко в степу” У своїй повісті “Вогник далеко в степу” Григір Тютюнник зображує дуже важкі для нашого народу часи. Це був такий час, коли багато чоловіків загинуло, і залишилися лише жінки, старі люди, малі діти та підлітки. Головні герої – Павло, Василь Силка, Василь Обора, Василь Кібкало. Перших трьох хлопців до ремісничого училища...
- Харків 1940 р. у романі Гончара “Людина і зброя” Роман Гончара “Людина і зброя” є романом пам’яті. Гончар напередодні війни навчався в Харківському університеті на філологічному факультеті. Розпочалась війна для Гончара, як і для його однокурсників, точно так, як і для героїв “Людини і зброї”: за підготовкою до семестрового екзамену. Для Богдана Колосовського та його коханої Тані звістка –...
- Образ Воздвиженського у романі “Хмари” Відсутність авторської симпатії до образу Воздвиженського відчувається уже в його портреті. Він один “вищий від усіх цілою головою” був “поводатарем” тульських студентів – “…великий, як обеліск”, рум’яний, його “повні щоки були здорові якось по-сільському”. Він мав “жилаві руки, кремезні плечі й шию і скидався на крамаря-коробейника”. Портрет виписаний індивідуалізовано, в...
- Михайло Старицький (1840-1904) Михайло Петрович Старицький народився 2 грудня 1840 р. в с Кліщинцях Золотоніського повіту на Полтавщині у дворянській сім’ї. Рано осиротів, виховувався в родині дядька – В. Р. Лисенка. Навчався в Полтавській гімназії (1851-1858), Харківському (1858-1860) та Київському (1860-1865) університетах спочатку на фізико-ма-тематичному, а потім на юридичному факультеті. Здобувши вищу освіту,...
- І. БАГРЯНИЙ. ЖИТТЯ І ТВОРЧІСТЬ. “ТИГРОЛОВИ” Варіант 1 1. Справжнє прізвище І. Багряного… А П. Очерет. Б І. Лозов’яга. В А. Тимченко. Г П. Губенко. 2. Письменник – син… А Дрібного поміщика. Б Коваля. В Лікаря. Г Сільського муляра. 3. Хоча навчання провадилося російською мовою, але І. Багряний виховувався національно свідомим… А Удома. Б У колі...
- Ботанічний сад у Харкові Ботанічний сад у Харкові Найулюбленішим місцем відпочинку харків’ян є Ботанічний сад. Це справжній пам’ятник природи в центрі Харкова – міста зі славними традиціями та героїчною історією. Має свій літопис і чудовий сад, який вважається одним із найбільших у країні. За свідченням відомого харківського вченого Д. І. Багалія, Ботанічний сад був...
- “Найскладніша заповідь” Як на мене, то з-поміж десяти заповідей, висічених на скрижалях, найскладнішою є восьма. Заповідь, яка оповідає, що не можна свідчити неправду про свого товариша. Це та заповідь, якої більшість людей просто не дотримується, я гадаю, що кожен з нас бодай раз у житті порушив її. Гадаю, ця заповідь є найскладнішою...
- Охорона природи Охорона природи – система заходів, оптимизирующих взаємини людського суспільства із середовищем його перебування, у тому числі раціональне природокористування, удосконалювання встаткування, технологічних процесів у промисловості, сільському господарстві й транспорті з метою виключення або зниження шкідливих впливів на навколишнє середовище й здоров’я людини Рослинність і тваринний мир найбільше помітно й сильно страждають...
- “Студент” – хвилююча розповідь про драматичний епізод часів революції 1905 року Володимир Винниченко не залишався осторонь складних революційних подій 1905 року – сам писав листівки, видавав брошури, намагаючись розбудити національну і класову свідомість селян. Не раз він з товаришами вирушав у села для роз’яснювальної роботи на місцях. В оповіданні “Студент” розповідається про те, як у селі трапилася пожежа. Нещасні люди збирають...
- Образ Воздвиженського у романі І. Нечуя-Левицького “Хмари” Відсутність авторської симпатії до образу Воздвиженського відчувається уже в його портреті. Він один “вищий від усіх цілою головою” був “поводатарем” Тульських студентів – “…великий, як обеліск”, рум’яний, його “повні щоки були здорові якось по-сільському”. Він мав “жилаві руки, кремезні плечі й шию і скидався на крамаря-коробейника”. Портрет виписаний індивідуалізовано, в...