Як я організовую свійій робочий день
Я прокидаюся в сім ранків. Відкриваю ока й виключаю будильник, тому що дзвонить він досить гучно, проте я ніколи не спізнююся в школу завдяки цьому. Потім я встаю, прибираю ліжко, відкриваю кватирку і йду вмиватися. На це я витрачаю біля п’ятнадцяти хвилин. Коли я закінчую вмиватися, то вже починаю відчувати, як добре пахне з кухні сніданком, що приготувала для мене моя мама. Я снідаю. У сім сорок я йду одягатися. У вісім я йду в школу. Заняття в школі починаються у вісім тридцять, а спізнюватися я не люблю. Дорога до школи займає в мене десять –
Придя в школу, я залишаю курточку в роздягальні, готуюся до уроку, і ще встигаю поговорити зі своїми друзями. Щодня ми маємо шість або сім уроків. Вони закінчуються не пізніше третьої години дня. Два рази в тиждень, у вівторок і п’ятницю, я відвідую музичну школу. Заняття там починаються о п’ятій годині вечора, тому я маю ще друга година вільного часу. Якщо задали багато уроків, то я йду додому й починаю їх готовити. А коли домашнє завдання маленьке, то я йду гуляти із друзями, якщо погода гарна. Недалеко від нашої школи перебуває парк. Узимку там багато снігу й тому можна ліпити сніжну
Також увечері я збираю рюкзак у школу наступного дня. А ще я беру в руки аркуш паперу й ручку й планую, як я проведу свій наступний день, щоб використати час по можливості краще, – так, щоб встигнути в школу сходити, уроки вивчити, музичну школу відвідати, пограти на піаніно й побить увечері разом з родителями. Буває таке, що я не все встигаю зробити із запланованого, або виникають якісь обставини, через які я не можу щось виконати. У такому випадку я не засмучуюся, а думаю, як виправити ситуацію. Я вважаю, що день людини буде таким, яким він сам його створить, а не батько, мама або вчителька