Характеристика другорядних образів п’єси “Дикий Ангел” Олексія Коломійця
Сини Ангела. Петро, Федір та Павлик – роботящі та чесні. На них сильно позначився батьків вплив, і вони несвідомо наслідують його. Наприклад, дача Петра – копія оселі Ангелів.
Уляна, Таня. Дружина Платона Уляна є вірною помічницею свого чоловіка в усіх питаннях. Вона несе на своїх плечах усі господарчі питання, все знає Про своїх дітей, кожного підтримує. Але Уляна безперечно поділяє погляди на виховання свого чоловіка, тільки є чуйнішою й турботливішою.
Таня – працьовита, розумна, дотепна і гостра на язичок, мріє стати стюардесою.
Маляр. Маляр – чоловік Клави, працьовита і не обділена талантом людина, життя якої, на жаль, склалося не дуже щасливо. Маляр вміло заробляв гроші, поки дружина навчалася в медінституті, терпляче і наполегливо намагався їй допомогти. Він створив затишну оселю, утримує родину і дуже любить доньку. Але Маляр
П’єса “Дикий Ангел” відзначається художньою своєрідністю: уміло загострений, напружений сюжет з несподіваними поворотами; гостро актуальний конфлікт; використані засоби контрасту у протиставленні персонажів (Ангел – Крячко). Автор зацікавлює читача динамічними діалогами (Ангел – Клоков), змістовними монологами з глибоким підтекстом (монологи Ангела, Крячка, Ліди, Маляра).
Драма О. Коломійця “Дикий Ангел” порушує такі актуальні питання, як проблема відповідальності за власну працю, поведінку, спосіб життя перед собою і перед суспільством, майбутніми поколіннями.