Усе починається з любові

Повторюють:

“Спочатку було Слово…”

А я проголошую знову:

Усе починається з любові! Усе починається з любові:

И озаренье, і робота,

Ока квітів, ока дитини-

Усе починається з любові-

З любові!

Я це точно знаю. Р. Рождественський

Мені подобається епіграф Р. Рождественського. Я згодна з думками поета, з кожним його словом. Уважаю початком всіх моїх досягнень – ЛЮБОВ. Любов до дітей, до своєї професії, до Росії, до своєї сім’ї, близьким мені людям. От уже 19 років сіяю розумне, добре, вічне. Випустила 4 випуски

учнів і жодного разу не поскаржилася на важку вчительську працю

За ці роки роботи накопичений величезний арсенал засобів і прийомів у методиці спілкування з дітьми, намагаюся допомогти всіма можливими. способами Завжди знайду час похвалити, погладити, вислухати чийсь секрет. Намагаюся створити в класі надзвичайно теплу атмосферу довіри й Творчості, розкутості, щирості й прямоти. Кожний учень почуває себе дієприкметниковим до радостей і прикростей. І все це тому, що все починається слюбви.

Не відкриттям Америки буде те, що діти в початкові закохані у своїх учителів. І цього своїми вчинками жадають

від нас. Як не любити тих дітей, які пишуть тобі листівки, записки Валентинки, зроблені своїми руками? Зміст таких записок торкає до глибини душі, викликає не тільки радість, але й змушує задуматися. Одна дівчинка написала записку зі словами “Я вас люблю, хочу, щоб і ви любили мене”. Чому вона просить, щоб я неї любила? Хіба я не люблю своїх учнів?..

И лише через якийсь час я розумію, що Віра хоче, щоб я любила їх не разом, а кожного окремо – з усіма недоліками й достоїнствами. Любити свого учня – це значить, насамперед, визнати в ньому людини. Кожному хочеться почути ласкаве слово, адресоване саме йому. Кожному хочеться, щоб я бачила в ньому добрий початок. Але ж, дійсно, воно є. І моє завдання – побачити добро, розвивати його або хоча б не знищити. За час роботи вчителем я вивела формулу, що доброта, помножена на любов, дає позитивні результати

Любити важко. Любити – не гладити дитини по голівці, не балувати. Любити – розуміти. Бути терплячої, не зворушуватися. Ці принципи припускають для мене більшу відповідальність і велику працю. “Діти тягнуться до тому, хто сам тягнеться до них, не може без них, знаходить щастя й насолоду в спілкуванні з ними”. Мої учні тягнуться до мене, і я їм вдячна за те, що я станів – люсь впевненіше, мудріше, витриманіше. Я люблю своїх учнів. Спочатку люблю, а потім навчаю. Тому що, усе починається з любові! А мій закон як учителі: любити дитини, розуміти дитини, вос – полняться оптимізмом кребенку.

…Канікули. Сьогодні Сашко подзвонила з радісною звісткою про те, що Дід Мороз надіслав повідомлення. У ньому говориться, що подарунок до Нового року в шляху й буде доставлений пізнім вечором. Як дочекатися? Довелося порадити покласти під ялинку капустина, у найгіршому разі, морквину. Раптом радість очікування прискорить цей процес? Яке ж був мій подив, коли дівчинка передзвонила, щоб поділитися радістю: “Дід Мороз не дочекався вечори – подарунок уже в мене. Спасибі. А можна принести показати?”.

Ну, як не любити таких дітей?

…” А коли ви підете додому? Я хочу показати вам свого кота”.

… “А я зберігаю ваші малюнки, які ви малювали нам на змінах в 1 класі…”

Це коштує дорогого. Як не погодитися зі словами Р. Рождественського:

“Усе починається з любові”.

Я вважаю, що любов породжує любов. Любов до професії, любов до дітей, любов до слова, до людини, до природи, кжизни.

Ланцюжок не повинна перерватися

Учитель “МОУ СОШ с. Иннокентьевка”

Семенова Світлана Юріївна


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)

Усе починається з любові