Учнівський твір за казкою “Дванадцять місяців”
Шкільний твір С. Маршан “Дванадцять місяців”. Жила-була пасербиця. І не було їй спокою в сім’ї. Мачуха та її дочка примушували пасербицю виконувати найважчу чорну роботу. Все виконувала вона безвідмовно. Одного разу мачуха поставила перед пасербицею, здавалося, зовсім безглузде завдання. Річ у тому, що королеві забажалося серед зими пролісків. Вона пообіцяла тому, хто принесе кошик пролісків, стільки золота, скільки у кошику буде квітів. Почула про це мачуха і захотіла розбагатіти. Але кому доручити збирати проліски взимку? Звісно, пасербиці.
Ця каблучка і допомогла пасербиці в лиху годину. Побачивши чудовий букет пролісків, королева сама забажала вирушити у
Місяці дали їй також казкових білих коней, щоб пасербиця з подарунками швидше дісталася додому. І тут виявилися найкращі якості дівчини. Вона не змогла залишити без допомоги королеву і її супутників. Запропонувала місце в санях, дала одяг, щоб не змерзли. Ця історія повчальна. Ніколи не треба ставити себе над іншими, зазнаватися, намагатися скривдити, розбагатіти за рахунок іншого, бо і на собак перетворитися недовго, як це сталося з мачухою та її дочкою.
Схожі твори:
- Переказ п’еси-казки С. Маршака “Дванадцять місяців” Лісі ялинку і всіх здивувати. Він допомагає пасербиці зібрати хмиз і дізнається, що вона живе з мачухою та її донькою і що їм дуже важко догодити. II. Королева бажає подарунок до Нового року – кошик пролісків. Розбещена молода королева потребує повного підкорення їй, нетерпимо ставиться до зауважень. Вона зневажливо розмовляє...
- Переказ п’єси-казки С. Маршака “Дванадцять місяців” Переказ з п’єси-казки С. Маршака “Дванадцять місяців”. Кожна людина мусить пам’ятати, що поруч із нею такі самі люди, як і вона, котрі прагнуть щастя, спокою, родинного затишку. Треба чуйно ставитися до тих, хто любить тебе, хто допомагає. Не можна вважати всіх нікчемами і лише себе поважати, не треба нікого кривдити,...
- Скорочено ДВАНАДЦЯТЬ МІСЯЦІВ – САМУЇЛ МАРШАК САМУЇЛ МАРШАК ДВАНАДЦЯТЬ МІСЯЦІВ Бідна дівчинка живе з мачухою та злою лінивою сестрою. Вона старанно працює, а до неї ставляться жорстоко та зневажливо. Їхньою казковою державою править маленька королева. Вона не хоче вчитися та ще й дуже примхлива. Забажалася їй серед зими корзина пролісків – та й годі! Видала вона...
- Покірність (за казкою Самуїла Маршака “Дванадцять місяців”) Покірність (за казкою Самуїла Маршака “Дванадцять місяців”) Самуїл Маршак – російський письменник. Літературний талант в ньому пробудився з дитинства – він придумував віршики і записував їх у свій зошит. Поталанило йому на зустрічі з людьми, які підтримали у житті: і батьки, і гімназійні вчителі, а згодом і відомий співак Федор...
- С. Маршак. “Дванадцять місяців”. Протиставлення образів Пасербиці, Мачухи та Дочки як втілення конфлікту добра і зла УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 5 КЛАС I семестр ЛІТЕРАТУРНА КАЗКА (17 годин) УРОК № 27 Тема. С. Маршак. “Дванадцять місяців”. Протиставлення образів Пасербиці, Мачухи та Дочки як втілення конфлікту добра і зла Мета: допомогти учням з’ясувати, як художньо втілюється головний конфлікт п’єси – протистояння добра і зла; розвивати образне та...
- Лист до принцеси (за п’єсою С. Маршака “Дванадцять місяців”) 5 клас ЛІТЕРАТУРНА КАЗКА Ш. ПЕРРО, Г. К. АНДЕРСЕН, С. МАРШАК Лист до принцеси (за п’єсою С. Маршака “Дванадцять місяців”) Ваша Величносте! Я не дуже вмію писати листи, адже сьогодні це не дуже популярний жанр. Усі звикли до інтернету, скайпу, есемесок. Та й взагалі, я вперше пишу такій поважній особі....
- Казка С. Маршака “Дванадцять місяців” як втілення конфлікту добра і зла Мені здається, що казка – це унікальний витвір людської уяви. Чому? Бо лише казка може навчити людину ще з раннього дитинства розрізняти добро і зло, правду і брехню. Поринаючи у чарівний світ казки, замислюєшся, як би вчинив сам на місці її героїв. І кожна нова фантастична історія приносить нові враження,...
- С. Маршак. “Дванадцять місяців”. Казкові мотиви у п’єсі УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 5 КЛАС I семестр ЛІТЕРАТУРНА КАЗКА (17 годин) УРОК № 26 Тема. С. Маршак. “Дванадцять місяців”. Казкові мотиви у п’єсі Мета: допомогти учням глибше усвідомити ідейно-художній зміст казки, особливості драматичного твору; розвивати навички виразного читання, переказу, виділення головних епізодів, характеристики героїв; вміння висловлювати свою думку з...
- С. Маршак. “Дванадцять місяців”. Підлабузництво підлеглих та необмежена влада – головні причини спотворення характеру принцеси УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 5 КЛАС I семестр ЛІТЕРАТУРНА КАЗКА (17 годин) УРОК № 28 Тема. С. Маршак. “Дванадцять місяців”. Підлабузництво підлеглих та необмежена влада – головні причини спотворення характеру принцеси Мета: поглибити знання учнів про аналіз драматичного твору та образів-персонажів; розвивати логічне мислення, творчу уяву; сприяти становленню гуманних стосунків...
- Людину визначають її вчинки (за казкою братів Грімм “Пані Метелиця”) 5 клас КАЗКИ НАРОДІВ СВІТУ Людину визначають її вчинки (за казкою братів Грімм “Пані Метелиця”) Як відомо, вчинки людей бувають різними. Від чого це залежить? Мабуть, не помилюся, коли скажу, що від безлічі причин. Насамперед, від того, якою є людина: доброю чи злою, порядною чи лицемірною, чесною чи брехливою. А...
- Доброта і покірність у казці С. Маршака “Дванадцять місяців” У більшості казок розкривається тема боротьби добра і зла. Але кожен автор розкриває цю тему під новим кутом зору. Самуїл Маршак у своїй казці “Дванадцять місяців” ставить на передній план дуже важкі і водночас цікаві запитання: чи є покірність складовою доброти? Чи може тверда і незламна людина бути доброю? Чи...
- Захист проекту “У природи немає поганої погоди…” за мотивами твору С. Маршака “Дванадцять місяців” УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 5 КЛАС I семестр ЛІТЕРАТУРНА КАЗКА (17 годин) УРОК № 29 Тема. Захист проекту “У природи немає поганої погоди…” за мотивами твору С. Маршака “Дванадцять місяців” Мета: розвивати в учнів творчі здібності, ініціативність та здатність працювати в команді; дослідницький пізнавальний інтерес; вміння самостійно знаходити інформацію; орієнтуватися...
- Жадібність людини вбиває її душу (за п’єсою С. Маршака “Дванадцять місяців”) 5 клас ЛІТЕРАТУРНА КАЗКА Ш. ПЕРРО, Г. К. АНДЕРСЕН, С. МАРШАК Жадібність людини вбиває її душу (за п’єсою С. Маршака “Дванадцять місяців”) Слова цього прислів’я є досить правдивими. Адже скупість є однією з найстрашніших вад людини. Вона неначе павутина обплутує її душу і має над нею величезну силу. Під владу...
- С. Маршак. П’єса-казка “Дванадцять місяців” УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 5 КЛАС I семестр ЛІТЕРАТУРНА КАЗКА (17 годин) УРОК № 25 Тема. С. Маршак. П’єса-казка “Дванадцять місяців” Мета: ознайомити з життям і творчістю письменника, зацікавити учнів і спонукати їх до читання; дати поняття про драматичний твір; розвивати навички виразного читання драматичних творів, інсценізації, творчі здібності; виховувати...
- Лінощі не доводять до добра (за казкою “Пані Метелиця”) Якщо буде потрібно з’ясувати головну думку Казки “Пані Метелиця” і дібрати прислів’я, в якому розкривається зміст казки, варто згадати таке: всім буде сторицею відплачено, кому – за труд, кому – за лінь. І справді, пасербиця і працювала сумлінно, не чуючи докорів мачухи, і догоджала, і не сперечалася, навіть сестру поважала,...
- Чарівні мрії Попелюшки (за казкою Ш. Перро “Попелюшка”) Ви знаєте хоч одну дівчинку, яка б не мріяла стати Попелюшкою? Мабуть, такої не знайдеться у цілому світі. Чим же так захоплює душу й розум головна героїня казки Шарля Перро “Попелюшка”? Попелюшка – добра, мила дівчинка, яка з раннього дитинства була позбавлена материнської ласки. Натомість її постійно кривдили то мачуха,...
- Учнівський твір на вільну тему День Святого Валентина З кожним роком у нашому житті з’являється все більше нового, зокрема приходять до нас і нові свята. Зовсім нещодавно до нас прийшла нова традиція – святкувати День Святого Валентина, День усіх закоханих. Ставлення до нових свят так само різноманітне, як і ставлення людей до нового взагалі. Комусь не подобаються такі...
- Сміливість Герди (за казкою “Снігова королева”) Мені дуже поталанило, що в дитинстві мені зустрівся мудрий, милий фантазер – казкар Андерсен. В о навчив він мене у наш не дуже веселий час вірити в добро, в перемогу доброго людського серця над злом. Найсвітлішим казковим образом для мене назавжди залишиться героїня його казки “Снігова королева” Герда. Серед холодної...
- Душевна драма Катерини. Учнівський твір за п’єсою О. М. Островського “Гроза” Відкіля ж беруться в Катерини життєві витоки цієї цілісності? Для того, щоб це зрозуміти, треба звернутися до культурного грунту, який пестував її. Без нього характер Катерини в’яне, як скошена трава. У світовідчутті Катерини гармонійно поєднується слов’янська язична давнина із християнською культурою, яка одухотворює і морально прояснює старі язичницькі вірування. Релігійність...
- Учнівський твір По добутках Н. А. Некрасова Я ліру присвятив народу своєму. Н. А. Некрасов У багатьох добутках Н. А. Некрасова головними діючими особами є російські жінки. З вичерпною повнотою і ясністю, в образах і картинах, що вражають своєю правдивістю й силою, відобразив Некрасов думи й почуття, працю й боротьбу, щоденні страждання й рідкі радості російської жінки....