Т. ШЕВЧЕНКО “САДОК ВИШНЕВИЙ КОЛО ХАТИ…”, “ДОЛЯ”, “РОСЛИ УКУПОЧЦІ, ЗРОСЛИ…”
1. Художній засіб, який використав Т. Шевченко у рядку поезії “Садок вишневий коло хати” Вечірня зіронька встає:
А Гіперболу.
Б Синекдоху.
В Метафору.
Г Порівняння.
2. Дівчата впродовж твору “Садок вишневий коло хати”…
А Намагаються втекти від матері на вечорниці.
Б Жнуть пшеницю.
В Бадьорі і веселі.
Г Як радісні, так і засмучені.
3. Після виснажливої праці ввечері додому поверталися (“Садок вишневий коло хати”)…
А Засмаглі хлопці та дівчата.
Б Батько й мати.
В Плугатарі з плугами.
Г
4. Мати намагалася дочку (“Садок вишневий коло хати”)…
А Покликати, щоб та готувала смачні страви на вечерю.
Б Залучити до прасування білизни.
В Примусити саджати картоплю.
Г Научати.
5. Доля для поета, як він про це зазначив у творі “Доля”, була для нього…
А Вбогим другом.
Б Правдою життя.
В Прозрінням свідомості.
Г Довгоочікуваним щастям.
6. Т. Шевченко розпочав навчання (“Доля”)…
А У Сошенка.
Б Під час служби у пана Енгельгардта.
В У дяка-п’янички.
Г У духовній семінарії.
7. Митець дорікає своїй
А Не допомагала впродовж життя.
Б Збрехала.
В Завдала всіляких перешкод.
Г Чинила опір у здобутті освіти.
8. Заповіддю для Т. Шевченка булла (“Доля”)…
А Чемність і гордість.
Б Путь до волі.
В Невимовна біль за долю своїх братів і сестер.
Г Слава.
9. Поет, звертаючись у творі “Росли укупочці, зросли” до Бога, називає його…
А Променем щастя.
Б Душею нації.
В Всещедрим.
Г Всемогутнім велетнем.
10. Дитинство ліричного героя (“Росли укупочці, зросли”) асоціюється…
А Із грою і сміхом.
Б Дивовижними речами.
В Світом казок і пригод.
Г Солодощами.
11. Життя у подружжя було (“Росли укупочці, зросли”)…
А Сумбурним і нестерпним.
Б Вкрай важким матеріально.
В Наче у раю.
Г Тихим і веселим.
12. У потойбічний світ герой поезії “Росли укупочці, зросли” прагне перенести із дійсності…
А Садок вишневий коло хати.
Б Безвічну любов.
В Усі життєві радощі.
Г Срібло-золото.