Сноупси в трилогії Фолкнера
Найбільшим досягненням Фолкнера з’явилася його знаменита трилогія про Сноупсах: “Сільце” (1940), “Місто” (1957), “Особняк” (1960). Сноупси нові люди на Півдні. Поступово вони витісняють стару плантаторську аристократію й самі посідають командні місця. Цей процес піднесення Сноупсов і зображується в трилогії Фолкнера. Уособленням “сноупсизма”, його страшних, руйнівних сторін виступає Флем Сноупс, або, як його називає письменник, “Головний Сноупс”.
В “Сільці” зображується початок його кар’єри. Флем Сноуде
В “Особняку” фігура Флема Сноупса виростає до величезних розмірів. Президент банку Флем Сноупс здійснює свою владу, над містом і округою. Сноупси представляють мир грошових відносин, настання нової, капіталістичної епохи. На сторінках романів поступово виростає поняття
Деякі критики вважають, що Фолкнер значно лише своїм запереченням. Навряд чи із цим можна погодитися
У трилогії чимало позитивних персонажів. Це Гевин Стивене, окружний прокурор, його сестра Мегги, дрібний торговець Ретлиф, Чарлз Маллисон, племінник Стивенса й багато хто інші. Важливіше інших образ Гевина Стивенса, що проходить через багато романів письменника. Гевин Стивене – гуманіст. Він бачить зло в “сиоупсизме”, розуміє шкідливий характер діяльності Флема й бореться сним.
Фолкнер пише нелегко. Стилістика його романів складна. Вона включає й потік свідомості й вставні новели, і авторський коментар. Постійно зміщається час дії: оповідання про наполяжете м перемежовується з відступами в минуле, внутрішні монологи персонажів збагачують характери. Створюючи трилогію про Сноупсах, Фолкнер часто звертався до американського фольклору, Звідки він запозичив фантастичні оповідання, незвичайні події, народний гумор