Що є вчитель?
Що є вчитель? Професіонал, що володіє предметом і методикою його викладання? Безумовно, але цього занадто мало. Психолог, що розуміє дитину, що поважає його внутрішній мир? Звичайно, але й цього недостатньо. Знати мало. Потрібно любити дітей, любити щиро, не по боргу служби
Завдання завдань учителі – у будь-якому учні побачити гарне, розвити його, показати це гарне всім. Подарувати самого себе. Допомогти повірити у свої сили.
Кожна людина – це цілий мир, мир загадковий і неповторний, і тому дуже коштовний. Для мене дуже важливо вміти
Не сума знань, а розвиток здатностей – моя ціль. Для мене головне – золоте серце й золоті руки, а не золота голова. Талант – доля деяких. А зробити серце й руки добрими можна! Упевнена!
Мені цікавий кожна дитина. Мені подобається спілкуватися так само як з успішним, так і з так званим “важким”. Хоча я не зовсім розумію значення цього слова. Кожна людина в чомусь “важкий”, а в чомусь відкритий для інших. Яке внутрішнє задоволення випробовуєш тому, що знаходиш крапки загального зіткнення, а
Співтворчість, співробітництво. Ці слова для мене однокорінні. Немає Творчості без праці! І яка ж праця без творчості. Ця звичка – основа майбутнього щастя, духовного збагачення
Учити й учитися – от мій девіз. Учити мислити, осягати таємниці життя, учити слухати й чути, дивитися й бачити, говорити й висловлюватися, а головне – почувати. Учитися на помилках, опираючись на знання й вірячи в удачу. Іти вперед…
Іти рука об руку до вершин, виховуючи Людини, доброго, чуйного, чималого, товариського, упевненого, самостійного й цілеспрямованого. Людини – особистість, людину – творця. Учитися в дітей відкритості, щирості, світлому погляду на життя, умінню бачити красу й гармонію миру. Учитися в колег, але пам’ятати: скопіювати й повторити чужий шлях не можна, потрібно шукати свій шлях, свою істину
И я шукаю свій шлях і свою істину…
Турбота про людське здоров’я…- це турбота про гармонійну повноту всіх фізичних і духовних сил і вінцем цієї гармонії є радість творчості
В. Сухомлинский
Дуже хочеться, щоб ці три аспекти в тісній єдності утворювали цілісну систему утворення. Виховання душі й серця є гарантією того, що інтелектуальне утворення буде використовуватися в благо всіх людей
Такий я бачу свою педагогічну філософію. Це – моя МРІЯ й моя ЦІЛЬ. Це – МАЙБУТНЄ моє, моїх учнів. НАШЕ МАЙБУТНЄ!