Підсумок за темою “Фантастичні мандрівки у світі чудес і в космосі”. Позакласне читання
Мета. Перевірити знання та вміння учнів із вивченої теми. Розвивати зв’язне мовлення, творчі здібності. Виховувати почуття справедливості, любові до рідної землі, бажання бути кращим.
Обладнання. Портрети письменників, твори яких читали; виставка вивчених творів.
Хід уроку
I. Органі завійний момент.
Девіз уроку.
Видумуй, пробуй, твори!
Розум, фантазію прояви!
Активним і уважним будь
І про кмітливість не забудь!
II. Міні-тренінг або розминка.
Як ви думаєте, що ми сьогодні будемо робити на уроці? Відповідати
III. Робота над темою уроку.
> Фронтальне опитування.
Опрацювати запитання у підручнику в кінці розділу.
> Тестові завдання.
1. Побачити минуле і майбутнє за допомогою чарівного Діаманта можна було у творі…
А “Чарівні окуляри”.
Б “Блакитний птах”.
В “Як Іван до Сонця ходив”.
2. На безлюдному острові побував…
А Білий кролик.
Б Козак Микола.
В Маленький принц.
3. Героїню повісті Льюїса Керрола звали…
А Мітіль.
Б
В Королева пісків.
4. Автором вірша “Я не бував за дальніми морями” є…
А Анатолій Качан.
Б Марія Чумарна.
В Василь Симоненко.
5. Записати тлумачення даних слів:
І варіант | II варіант |
Клямка | Камізелька |
Причандалля | Обмовка |
Лампадка | Серпанок |
6. Поставити два запитання до твору.
І варіант | ІІ варіант |
“Дід Мороз у підвалі” | “Як Іван до Сонця ходив” |
7. Які планети дружили між собою? Чим славилася кожна з них?
8. Який важливий закон Всесвіту висловив Маленький принц? Як би ви застосували цей закон до свого життя?
IV. Підсумок уроку.
V. Домашнє завдання.
УРОК 80 Позакласне читання