Опис кабінету географії
Наш класний керівник Олег Віталійович – учитель географії. Він дуже любить свій предмет і хоче зацікавити їм учнів, тому в нашім класі багато карт і наочних приладдя. Вони допомагають хлопцям орієнтуватися у всій розмаїтості країн, культур і народів, що населяють нашу планету. На мій погляд, самою примітною річчю в нашім класі є величезний глобус, укріплений на круглій підставці. Його звичайне місце – на спеціальній тумбочці наприкінці кабінету, але під час уроків Олег Віталійович завжди ставить його перед нами – на вчительський стіл
У
Цікаві оповідання Олега Віталійовича й чудове оформлення кабінету географії допомогли багатьом учням нашої школи не тільки добре розібратися в предметі, але й полюбити цю науку назавжди.
Мені здається, географія – дуже цікава, але в той же
Все це пронеслося в моїй голові під час першого уроку географії, коли ми знайомилися з новим учителем і новим предметом. Саме слово “географія” у перекладі із грецької мови означає “землеописание”. А на нашій Землі адже стільки цікавого! Земна куля величезний, і кожна країна має своє минуле, свої неповторні особливості. Я уважно слухала вчителя й розглядала кабінет. Жодного разу в житті я ще тут не була. Цікаво!!!
Прямо переді мною – дошка, а праворуч і ліворуч від її – безліч географічних карт, які можна пересувати за допомогою спеціального механізму. Немає необхідності їх постійно знімати й прикріплювати на дошку на мотузочці, якщо потрібно – карта відразу перед очами. Політична карта розповість як багато у світі країн, як незвичайно називаються в них міста, на фізичній показане розташування рік і озер, гір і лісів. А на цій карті – температурний режим, тут – підводні плини, тут – гірські породи. А от і зовсім дивна карта – карта зоряного неба. Звичайно, адже людство освоює не тільки нові землі, але й космічні простори
Уздовж стіни розташовані стелажі із книгами. На самій верхній полиці коштує великий різнобарвний глобус, а за ним десяток поменше; напевно, нам будуть роздавати їх на уроках. А от поличка з журналами “Навколо світу”. Я знаю, там друкують багато цікавого, наприклад, хто такі монегаски й де живе Дід Мороз, чому багаті шведи і якої національності жителі Люксембургу. А які барвисті там ілюстрації! А от книга про перші експедиції й кругосвітні подорожі. Хто такі вікінги, Христофор Колумб, Фернан Магеллан і Микола Пржевальськ? Що вони видатного зробили? На інших поличках я бачу атласи, акуратні стопочки контурних карт. От і для нас приготували містечко (з табличкою ” б-а”).
А вчитель тим часом розповідав, що на уроках ми познайомимося з географічними особливостями різних країн, з визначними пам’ятками міст і національних особливостей, з народними традиціями й видатними людьми. Ми довідаємося про те, хто живе в Шрі-Ланці й з якими дивними тваринами можна зустрітися в Австралії, довідаємося, чи чорні гори в Чорногорії, чому Франція називається Францією, чи родичі бретонці й шотландці, де живуть папуаси й ще багато цікавого. Ми, виявляється, будемо ходити на екскурсії й учитися писати звіти про це, становити гербарії й колекції мінералів нашої місцевості й місцевості, де нам доведется побувати. Зробимо “заочні” подорожі в Країну висхідного сонця – Японію й у тропічні ліси Південної Америки, у пустелі Північного Китаю й у канадські степи
Багато чого ж я ще не знаю! Але я дуже хочу довідатися про нові країни, їхній природі й жителях. Із задоволенням буду приходити на уроки в наш кабінет географії!