“Людина варта стільки, на скільки себе оцінює”

Ми живемо у світі рангового суперництва, де ранг – це соціальний статус людини по якому ми оцінємо її пристосованість до життя. Якщо поглянути на проблему глобально та умовно, то можна побачити наступну ситуацію. Розділяють три типи рангів: низький, середній та високий. Низький та високий ранги у абсолютній меншості, а от середній – у лідируючій більшості. Оскільки ми живемо у еру новітніх технологій, достатньо розвинутої економіки у більшості країн світу та злагодженого правління влади, то і кількість безхатченків, як яскравих прикладів

низького соціального рангу, не така вже й велика. Хоча це залежить від регіону. В тій же Африці на порядок вища кількість бідного населення. Представників високого рангу у нашому світі ще менше. Це пов’язане із тим, що люди цього типу – це підприємці. А вони завжди були у дефіциті. Далеко йти не потрібно: власників магазинів на порядок менше ніж їх працівників. Вони відрізняються від звичайних людей. Вони мислять не так як інші. Вони діють не так як всі. Вони відносяться до речей не так як більшість. Звідси можна зробити простий висновок: щоб бути не таким як всі, а всі це завжди середній ранг, потрібно змінити
більшість речей у своєму житті.

Цінність людини, тобто її соціальний статус починається із самоусвідомлення, із своєї оцінки відносно інших. Це фундамент психології будь якої людини. І якщо ви себе будете оцінювати абияк, то не дивуйтесь, що люди навколо сприйматимуть вас відповідно. Одне лиш усвідомлення цієї постої тези може змінити ваше життя.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)

“Людина варта стільки, на скільки себе оцінює”