Лідери нашого класу
Відомо, що людський характер виявляється у різних сферах життя. Робота, навчання, захоплення, конфліктні ситуації дають змогу людині розкритись, виявити своє “я”, адже характер – це не просто енергія або пасивність, темперамент або стриманість. Характер – це і ставлення до всього, що тебе оточує.
Саме у ставленні до оточення виявляється лідер. Навіть у дитячому колективі можна спостерігати за зростанням лідера. Саме за зростанням, бо діти мають як позитивні, так і негативні нахили. А дитячий лідер зможе підбити малюків на негативні
Зовсім інша річ – молодь. Це вже дорослі свідомі люди, здатні відповідати за свої вчинки.
На прикладі свого класу я б визначила лідера як людину, яка у певній ситуації бере на себе велику відповідальність за дії групи. Справа в тому, що в нашому класі визначилося два лідери. Спочатку я думала, що так не буває, але потім переконалася, що наші лідери доповнюють один одного. Настя, наша староста, створює навколо себе таку теплу атмосферу, що з нею хочеться спілкуватися. Вона чуйна і доброзичлива. Вона організовує нас на відвідини хворих, на всі культурно-масові
А коли щось стосується нашого навчання, то на перший план виступає Наталя. Вона бере на себе ініціативу у підготовці до іспитів, у додаткових заняттях учнями, які не встигають у навчанні. Але коли у Наталі неприємності – вона теж потребує Настиної підтримки.
Ось так і живуть у нашому класі два лідери – Настя і Наталя. Обидві добре навчаються, обидві ціленаправлені і життєрадісні, чесні і принципові. Але Настя трохи м’якша за вдачею, а Наталя – трохи суворіша. Вони ніби доповнюють одна одну. А класові від цього тільки користь, на всіх напрямках шкільної роботи він попереду. Унашому класі хороший мікроклімат, доброзичливість і взаємодопомога. А найголовніше, на мою думку, це те, що клас становить єдине ціле, кожний рахується з думкою інших, поважає точку зору однокласників. У нас спільні радощі й турботи, а після закінчення школи нам буде що згадати, бо усі шкільні заходи були для нас цікавими, тому що ми брали участь у їх підготовці. Лижні змагання і туристські походи, пісня біля вогнища – все це наші спільні спогади.
Хотілось би, щоб і надалі нам таланило, щоб було взаєморозуміння з однолітками і дорослими. А найголовніше, я хотіла б завірити усіх старшокласників, що коли є лідери в колективі, то це всім на користь.
Останнім часом у пресі з’явилося багато публікацій на молодіжну тематику. Кожний прагне висловити свою точку зору з приводу орієнтирів на майбутнє. Важко мріяти про майбутнє в умовах економічної нестабільності і соціальної незахищеності. Можливо тому мої ровесники прагнуть не знайти свій шлях, а знайти собі прожитковий мінімум. Особливо лякають мене судження дівчат.
Недавно я прочитав міркування моєї ровесниці про подальший шлях і вжахнувся прочитаному. Дівчина Таня написала, що її не приваблює думка про навчання, бо на роботу все одно не влаштуєшся, що вона тікає з дому, щоб не чути, як бідкається мати з приводу нестачі грошей. Тому весь вільний час дівчина проводить з друзями в парку.
Я не погоджуюсь із Танею. Більшість моїх друзів теж підтримує мене.
З одного боку нам, хлопцям, легше. Підеш в армію, відслужиш, а там дивишся – щось зміниться в державі. А якщо подивитись по-іншому, то ми відповідаємо і за долю держави, і за долю дівчат, бо нам захищати Вітчизну, нам піднімати економіку. Я не применшую ролі жінки в суспільстві, але вважаю, що у жінки ще відповідальніше призначення – виховувати дітей.
Я переконаний, що Тані потрібно змінити своє ставлення до навчання. Тільки освіта може забезпечити нашому поколінню гідне майбутнє. Моя мрія – вступити до політехнічного інституту і стати хорошим інженером-виробничником. Дівчата теж повинні обирати собі шлях. Як жінка з низьким інтелектом може виховувати дітей? Невже вона допустить, щоб власні діти її соромились? Тому треба не шукати розваг, тікаючи від труднощів, а займатись самовдосконаленням. Безумовно, я не проти спілкування з друзями, але ж з друзями, а не з сумнівними приятелями чи випадковими стрічними. Думаю, що треба замислитись, чи варто розмінювати своє життя на випивки, цигарки, цілунки з незнайомцями.
Я переконаний, що прийде час, коли Таня мріятиме про справжні почуття, про сім’ю, про домашній затишок. А чи буде вона здатна після бурхливої юності на високі почуття і чисті стосунки? Не даремно ж говорять: “Бережи честь змолоду”. Думаю, що це стосується і юнаків, і дівчат. Неодмінно треба подбати про себе зараз, щоб не було пізно потім. Це стосується і взаємин із батьками. Важко налагоджувати зіпсовані стосунки, легше їх не псувати.
Аналізуючи міркування Тані, я і для себе зробив деякі висновки. Адже я звичайний юнак, я теж роблю багато помилок, але прагну їх уникати або вчасно виправляти. Просто в мене є тверді переконання в тому, що запорукою мого щасливого майбутнього є постійна праця в школі і вдома. Найголовніше, що я маю тверді переконання щодо правильності свого подальшого шляху.
Схожі твори:
- “Заходи щодо мотивації навчання учнів 10-го класу” У будь-якому з видів діяльності найголовніше – це мотивація людини. Якщо людина дійсно мотивована, вона буде готова продовжувати свою діяльність, навіть якщо у неї щось не виходить. Як показує практика, про який б вид діяльності не йшла мова, на шляху людини до успіху завжди зустрічаються складності тієї чи іншої міри....
- Календарне планування із зарубіжної літератури для 6-го класу УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 6 КЛАС ПЕРЕДМОВА Метою створення цього посібника було надати допомогу вчителю у підготовці до уроків зарубіжної літератури за програмою 12-річної школи. У посібнику представлені всі уроки зарубіжної літератури відповідно до вимог нової програми. Плани-конспекти уроків мають розгорнутий, докладний характер, містять усі необхідні для проведення уроку відомості...
- Твори на вільни теми для п’ятого класу Мамина ваза. (діловий опис). Мамина ваза коштує в буфеті на самому видному місці. Її зробили із глини гжельские вмільці. Це теперішня порцелянова ваза. Тендітна, гарна, глад-кал, з ніжним синім розписом на білому тлі. Квіти й листи незабудок мистецьки переплетений, образуя орнамент. Уважно розглядаючи вазу, можна побачити різноманітні відтінки, що нагадують...
- Процес деградації поміщицького класу в поемі “Мертві душі” Микола Васильович Гоголь, всім серцем люблячи Росію, не міг залишатися осторонь, бачачи, що вона загрузла в болоті корумпованого чиновництва, і тому створює два добутки, що відображають всю дійсність стану країни. Одним із цих добутків є комедія “Ревізор”, у якій Гоголь задумав посміятися над тим, що “дійсно гідно осміяння загального”. Гоголь...
- Про Підготовку учнів до сприйняття мистецтва модернізму починати з 10 класу Про особливості методики такої підготовки. Твори письменників-модерністів, що пропонуються чинною програмою із зарубіжної літератури до вивчення вії класі, надзвичайно складні у філософському, психологічному та естетичному планах і потребують грунтовної підготовки до сприйняття, без якої учні не тільки не зрозуміють це мистецьке явище, а й взагалі втратять будь-який інтерес до нього....
- Твір з зарубіжної літератури для 10 класу на тему: “Історія трагічного кохання А. Кареніної (Чому любов – пристрасть Анни і Вронського обернулась трагедією?)” “Все счастливые семьи похожи друг на друга, каждая несчастливая семья несчастлива по-своему” (Л. Н. Толстой) Трагічна жіноча доля – це не новий мотив у літературі будь-якого народу. Щодо російської літератури, то до Анни Кареніної читачі співчували і героїні І. Тургенєва Олені Інсаровій, і пушкінській Тетяні, і героїням творів О. Некрасова,...
- Відображення нашого минулого у поезіях з книги О. Олеся “Княжа Україна” Олександр Олесь створив прекрасний поетичний цикл “Княжа Україна”, до якого увійшли вірші “Війна з татарами”, “Ярослав Осмомисл” та інші. Доба Київської Русі – загадковий та прекрасний період нашої історії. Попри війни, які точилися на той час із хижими завойовниками, попри міжусобиці, які деколи затьмарювали мирне існування держави, цей період подарував...
- Система образів роману – “ГЕРОЙ НАШОГО ЧАСУ” ВІД РОМАНТИЗМУ ДО РЕАЛІЗМУ § 6. “ГЕРОЙ НАШОГО ЧАСУ” – РОМАН ПРО ДОЛЮ ПОКОЛІННЯ Система образів роману Розкриттю характеру головного героя підкорена вся система образів роману. Печорін перебуває в центрі подій упродовж усієї оповіді, але його поведінка, вчинки розкриваються у зіставленні з поведінкою і вчинками інших персонажів. Лєрмонтов будує систему...
- Молодіжний лідер (твір на суспільну тему) План I. Характер, який визначає лідера. II. Становлення лідера. 1. Роль лідера в колективі. 2. Лідери нашого класу. 3. Риси, які визначають лідера. 4. У нас спільні турботи. III. Молодіжний лідер з’єднує колектив. Відомо, що людський характер виявляється у різних сферах життя. Робота, навчання, захоплення, конфліктні ситуації дають змогу людині...
- Анна Кареніна – Героїня нашого часу Читаючи такі твори як “Анна Кареніна” Льва Толстого, чи “Пані Боварі” Флобера, ми задумуємось над тяжкою долею жінок, над змістом і ціллю їхнього життя. І хоча це дві, можна сказати, взаємо пов’язані речі вони часто не співпадають в нашому житті. Осуджує, чи оправдовує Толстой Анну Кареніну? І як слід розуміти...
- М. Гоголь і Україна – “ГЕРОЙ НАШОГО ЧАСУ” ВІД РОМАНТИЗМУ ДО РЕАЛІЗМУ § 6. “ГЕРОЙ НАШОГО ЧАСУ” – РОМАН ПРО ДОЛЮ ПОКОЛІННЯ М. Гоголь і Україна Вивчати творчість українського народу М. Гоголь почав ще під час навчання в Ніжинській гімназії. Він часто бував у знайомих селян з передмістя, тоді ж завів “Книгу усякої всячини, або Підручну енциклопедію”, куди...
- Герой нашого часу характеристкика образа Грушницкий ГЕРОЙ НАШОГО ЧАСУ (Роман, 1839-1840; опубл. окремим изд. без предисл. – 1840; 2-е изд. із предисл. – 1841) Грушницкий – один з головних героїв повести “Князівна Мері”, юнкер, що видає себе на Кавказьких водах за розжалуваного офіцера; спочатку граючий у любовному трикутнику (Г. – Мері – Печорин) роль першого коханця,...
- Композиційна своєрідність роману “Герой нашого часу” Композиційна складність роману неразривно пов’язана із психологічної складностью образа головного героя. Неоднозначность характеру Печорина, суперечливість цього образа виявлялася не тільки в исследовании самого його духовного миру, але й у співвіднесенні героя з іншими персонажамі. Саме тому Лермонтов не відразу наішов композиційне рішення роману, згласно якому читач поступово приближается до його...
- Герой нашого часу характеристика образа Віра ГЕРОЙ НАШОГО ЧАСУ (Роман, 1839-1840; опубл. окремим изд. без предисл. – 1840; 2-е изд. Із предисл. – 1841) Віра – персонаж повести “Князівна Мері”, світська дама, коханка Печорина. Віра відіграє помітну роль у сюжеті повести, беручи участь у двох “любовних трикутниках” ( Грушниц-Кий – Мері – Печорин; В. – Печорин...
- ТВІР-РОЗДУМ НА МОРАЛЬНО-ЕТИЧНУ ТЕМУ МОЛОДІЖНИЙ ЛІДЕР Відомо, що людський характер виявляється у різних сферах життя. Робота, навчання, захоплення, конфліктні ситуації дають змогу людині розкритись, виявити своє “я”, адже характер – це не просто енергія або пасивність, темперамент або стриманість. Характер – це і ставлення до всього, що тебе оточує. Саме у ставленні до оточення виявляється лідер....
- Значення смислових синонімів у романі “Герой нашого часу” Смислові синоніми – це різні за додатковим відтінкам, але подібні за своїм призначенням слова, що позначають предмети, поняття, відносини, явища. . . Вони служать не для підміни один одного, а для уточнення думки і нашого ставлення до висловлюваному. Ось кілька прикладів: шепотіти – запитати – крикнути… шепотіти – значить говорити,...
- Образ Печоріна у романі М. Ю. Лєрмонтова “Герой нашого часу” Герой роману – людина сильної волі, відважна, яка не ховається від небезпеки, а сміливо дивиться вперед і йде назустріч бурям і тривогам, щоб знайти своє справжнє призначення, зіграти свою роль у житті і заповнити душевну порожнечу хоча б діяльністю без певної мети. “Герою нашого часу” – наче портрет, але не...
- Герой нашого часу характеристика образа Максим Максимич ГЕРОЙ НАШОГО ЧАСУ (Роман, 1839-1840; опубл. окремим изд. без предисл. – 1840; 2-е изд. із предисл. – 1841) Максим Максимич – штабс-капітан, одне з головних діючих осіб роману. Він виконує функції оповідача й самостійного персонажа, протипоставленого Печорину. М. М. на відміну від інших героїв, крім Печорина, бере участь відразу в...
- Герой нашого часу характеристика образа Мері, князівна ГЕРОЙ НАШОГО ЧАСУ (Роман, 1839-1840; опубл. окремим изд. без предисл. – 1840; 2-е изд. Із предисл. – 1841) Мері, князівна – героїня однойменної повісті. Ім’я Мері утворене, як сказано в романі, на англійський манер. Характер князівни М. у романі змальований докладно й виписаний ретельно. М. у романі – страдательное особа:...
- Твір-міркування по романі М. Ю. Лермонтова “Герой нашого часу” А, вірно, вона існувала й, вірно, було мені призначення високе, тому що я почуваю в душі моєї сили неосяжні. М. Ю. Лермонтов. Герой нашого часу. “Герой нашого часу” – перший російський реалістичний психологічний роман у прозі. У романі піднімається злободенна проблема: чому розумні й енергійні люди не знаходять застосування своїм...