Контрольна робота за темою “Вступ. Література першої половини XX ст. Творчість Г. Ібсена, Ф. Кафки, Дж. Джойса”
УСІ УРОКИ СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ 11 клас
І семестр
ІЗ ЛІТЕРАТУРИ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ XX СТ.
УРОК № 14
Тема. Контрольна робота за темою “Вступ. Література першої половини XX ст. Творчість Г. Ібсена, Ф. Кафки, Дж. Джойса”
Мета: поглибити й узагальнити знання учнів про вивчені твори та їхніх авторів; із метою контролю й корекції перевірити знання й уміння учнів; розвивати пам’ять, зв’язне писемне мовлення, уміння висловлювати свої думки та обгрунтовувати їх; виховувати найкращі людські якості.
Обладнання: тестові завдання.
Тип
ХІД УРОКУ
I. Оголошення теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів
II. Основний зміст роботи
1. Інструктаж до виконання тестових завдань
2. Виконання контрольної роботи (виконуються всі завдання)
ТЕСТИ
Варіант 1
Початковий і середній рівні (Кожна правильна відповідь – 1 бал)
1. Який злочин проти закону вчинила Нора із п’єси Г. Ібсена “Ляльковий дім”?
А) Позичила в банку гроші й не повернула;
Б) неправдиво свідчила в суді;
В) підробила документ;
Г) збила людину автомобілем.
2. Кому з героїв
А) Хельмер про Крогстада;
Б) Хельмер про Ранка;
В) Крогстад про Хельмера;
Г) фру Лінне про Хельмера;
3. Визначте, у чому простежується автобіографічність новели Ф. Кафки “Перевтілення”:
А) у професії комівояжера, як і в героя;
Б) у складних стосунках із батьком, яків героя;
В) у тяжкій хворобі автора, що символізує перетворення;
Г) у схожих із героєм снах.
4. Продовжте речення.
Авангардизм – це…
Достатній рівень
(Кожна правильна відповідь – 2 бали)
1. Охарактеризуйте образ ліричного героя в психологічному есе Дж. Джойса “Джакомо Джойс”.
2. Визначте риси індивідуального стилю Ф. Кафки.
Високий рівень (Максимально – 4 бали)
Виконайте одне із завдань.
1. Розкрийте значення поняття “ібсенізм”.
2. Напишіть діалог-диспут із уявним опонентом про елітарну та масову культури (на матеріалі вивчених творів).
Варіант 2
Початковий і середній рівні (Кожна правильна відповідь – 1 бал)
1. Нора, героїня п’єси Г. Ібсена “Ляльковий дім”, порушила закон, бо хотіла…
А) жити в розкошах;
Б) урятувати чоловіка;
В) урятувати репутацію батька;
Г) допомогти подрузі, фру Лінне.
2. Хто з героїв п’єси “Ляльковий дім” Г. Ібсена й кому говорить: “А щодо наших стосунків, та й про людей – усе мусить бути, як і було, але, звичайно, це тільки про людське око”?
А) Нора – Хельмеру;
Б) Крогстад – Норі;
В) Хельмер – Норі;
Г) фру Лінне – Норі.
3. Визначте, у чому простежується автобіографічність психологічного есе Дж. Джойса “Джакомо Джойс”:
А) у професії, імені, сімейному стані, захопленні героя;
Б) у стосунках у сім’ї, долях дітей героя.
В) у мандрівках героя, його поглядах;
Г) у кар’єрному зростанні героя, його духовному розвитку.
4. Продовжте речення.
Модернізм – це…
Достатній рівень
(Кожна правильна відповідь – 2 бали)
1. Охарактеризуйте образ Грегора Замзи, героя новели Ф. Кафки “Перевтілення”.
2. Визначте риси індивідуального стилю Джеймса Джойса.
Високий рівень (Максимально – 4 бали)
Виконайте одне із завдань.
1. Напишіть продовження історії життя Нори, героїні п’єси Г. Ібсена “Ляльковий дім”, ураховуючи логіку її характеру й умови тогочасного суспільства.
2. Складіть діалог-дискусію з уявним опонентом про поетику модерністських творів: “потік свідомості” та ін. (на матеріалі вивчених творів).
III. Домашнє завдання
Індивідуальне завдання: підготувати повідомлення про зв’язок М. Булгакова з Україною, із Києвом.
IV. Підсумки уроку