Контрольна робота з теми “Французька література ХІХ століття”
УСІ УРОКИ СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ 10 КЛАС
I семестр
1. ВСТУП. ІЗ ЛІТЕРАТУРИ РЕАЛІЗМУ
ІЗ ЛІТЕРАТУРИ РЕАЛІЗМУ
УРОК № 15
Тема. (КР) Контрольна робота з теми “Французька література ХІХ століття”
Мета: повторити, систематизувати й узагальнити вивчений навчальний матеріал; виявити рівень знань, умінь та навичок учнів із метою контролю та корекції; удосконалювати навички зв’язного писемного мовлення, творче, аналітичне мислення, уміння зіставляти літературні явища з явищами реального життя; висловлювати власні судження
Оснащення: тестові завдання (2 варіанти).
Тип уроку: контроль і корекція знань, умінь та навичок.
ХІД УРОКУ
I. Організаційний момент
II. Оголошення теми та мети уроку.
Мотивація навчальної діяльності
III. Контроль і корекція знань, умінь та навичок
1. Інструктаж до виконання тестових завдань
2. Написання контрольної роботи (виконуються всі завдання)
Варіант I
Початковий та середній рівні (кожна правильна відповідь – 1 бал)
1. Як до Жульєна Сореля, героя роману Стендаля “Червоне і чорне”, ставилася його
А) Із любов’ю, пишалася його успіхами у навчанні;
Б) із ненавистю, адже вважали тягарем – не здатен був до фізичної праці;
В) не звертали уваги, були байдужими до його мрій та проблем.
2. Навчаючись у Безансонській гімназії, Жульєн Сорель намагався:
А) стати як усі;
Б) виділитись своїми грунтовними знаннями;
В) плазувати перед начальством.
3. “Людська комедія” Бальзака – це:
А) соціально-психологічний роман;
Б) велика серія творів;
В) збірка поезій.
4. Допишіть речення: “Психологічний роман – це…”
Достатній рівень (кожна правильна відповідь – 2 бали)
1. Розкрийте образ Жульєна Сореля з роману Стендаля “Червоне і чорне”.
2. У чому полягає філософія влади золота в повісті Бальзака “Гобсек”?
Високий рівень (максимально – 4 бали)
Виконайте одне із завдань.
1. Висловіть свої судження про те, як романтизм і реалізм поєднуються у творах Стендаля.
2. Запишіть уявний діалог з опонентом про те, чи є місце гобсекам у нашому житті.
(Усього – 12 балів)
Варіант II
Початковий і середній рівні (кожна правильна відповідь – 1 бал)
1. Дервіль у повісті Бальзака “Гобсек”:
А) оповідач у творі, композиційний стрижень;
Б) антипод головного героя;
В) головний герой повісті.
2. Оноре де Бальзак пов’язаний із Україною, тому що він:
А) за походженням українець;
Б) тривалий час жив і працював в Україні;
В) одружився з мешканкою України.
3. Що символізують червоний і чорний кольори в романі Стендаля “Червоне і чорне”?
А) Революцію і реакцію;
Б) червоне – то любов, а чорне – то журба;
В) вищий світ і світ людей низького походження, плебеїв.
4. Які аспекти (різновиди жанру) поєднуються в романі Стендаля “Червоне і чорне”?
Достатній рівень (кожна правильна відповідь – 2 бали)
1. Розкрийте образ Гобсека з однойменної повісті Бальзака – “філософа і скнари”.
2. Що спільного й відмінного в жіночих образах роману Стендаля “Червоне і чорне”, кому автор симпатизує більше?
Високий рівень (кожна правильна відповідь – 4 бали)
Виконайте одне із завдань.
1. Висловіть свої судження про новаторство Бальзака в літературі.
2. Запишіть уявний діалог з опонентом про сучасних жульєнів сорелів.
(Усього – 12 балів)
IV. Підбиття підсумків уроку