Розвиток зв’язного мовлення. Робота над твором “Мій улюблений герой роману”


УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 7 КЛАС

I семестр

ГЕРОЇЧНЕ МИНУЛЕ В ЛІТЕРАТУРІ

УРОК 22

Тема. Розвиток зв’язного мовлення. Робота над твором “Мій улюблений герой роману”

Мета: розвиток зв’язного мовлення учнів; перевірка знань, вдосконалення навичок роботи над твором за планом; виховання культури писемного мовлення.

Обладнання: ілюстрації до роману.

ХІД УРОКУ

І. Актуалізація опорних знань учнів

Читання та обговорення планів до образів леді Ровени і Ребеки. Приблизні плани

(Пропонується прочитати в класі плани-взірці, а тим учням, що будуть писати про цих персонажів, запропонувати записати ці плани.) Леді Ровена

1. Відображення подій Середньовічної Англії в долі персонажів роману В. Скотта “Айвенго”.

2. Леді Ровена – найкращий взірець представниці англійських жінок свого класу.

1) Зовнішня та внутрішня краса дівчини: почуття гідності, вміння себе поводити.

2) Вірність коханому (слово на захист).

3) Милосердя до слабих.

4) Витримка і мужність.

5) Бажання щастя для всіх (розмова з Ребекою).

3. Ставлення автора до героїні.

Моє ставлення до героїні.

Ребека

1. Вплив боротьби англосаксів з норманами на долю чужинки.

2. Неординарність Ребеки, її сила і слабкість.

1) Поєднання зовнішньої та внутрішньої краси в образі Ребеки.

2) Мета Ребеки – допомагати іншим,


підтримувати слабких.

3) Щирість і готовність до самопожертви.

4) Надзвичайна мужність і витримка.

5) Уміння вірити та сподіватися на краще.

6) Цілісність натури Ребеки, вміння скоритися долі (вірність традиціям батьків, нерозділене кохання).

3. Ставлення автора до героїні.

Моє ставлення до героїні.

II. Самостійна робота над твором

III. Домашнє завдання

Підготуватися до контрольної роботи високого рівня; читати повість М. Гоголя “Тарас Бульба”, розділ I-II, скласти план.



1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...


Розвиток зв’язного мовлення. Робота над твором “Мій улюблений герой роману”

Categories: Конспекти уроків

Links