Творча доля Ф. Шуберта. Його творче життя
Будучи учнем Віденського конвикта, де вчилися хлопці – півчі, він, ледь ознайомившись із законами гармонії, із таким захопленням став складати музику, що закинув усі інші заняття й був виключений за неуспішність. Пізніше, на настійну вимогу батька, він закінчив учительську семінарію, але зі школи теж був звільнений. Роками поневірявся, жив, не маючи навіть власного закутка, і помер у будинку брата. Останнім було його бажання бути похованим поряд з могилою Бетховена. Так біля пам’ятника видатному композиторові з’явився скромний надгробок
Шуберт створив цикли чудових ліричних пісень, у яких відобразив духовний світ людини, його складність і красу. Це “Прекрасна мірошничка”, “Зимовий шлях”. Музикознавець Борис Астаф’єв писав: “Якщо Бетховен узагальнив героїчні ідеї своєї епохи, то Шуберт був співцем простих, природних помислів, глибокої людяності”. Композитору були підвладні найтонші відтінки переживань. У своїх піснях він розповідав про нерозділену любов, утрату надій, страждання і самотність.
Додаток Пам’ятка Відгук про твір мистецтва
Відгук – це зв’язний текст, у якому оцінюється прочитане, побачене або почуте з висловлюванням свого ставлення та своєї думки.
Приклади відгуків :
-відгук наукового керівника;
-відгук про реферат;
-відгук на останні події;
-відгук про Твори мистецтва. Особливості відгуку:
-актуальність;
-лаконічність;
-відверта, щира оцінка;
-тактовність викладу;
-аргументованість висловлених тверджень;
-ненав’язування читачеві власної оцінки;
-думки викладено від першої особи. Структура відгуку:
-заголовокповинен бути інтригуючим, образним;
-зачин (короткий переказ змісту, стислий опис, висловлюється думка про те, сподобався чи не сподобався твір мистецтва);
-висновки (обгрунтовується висловлена оцінка, звертається увага на залежність форми відгуку (лист, стаття, запис вражень у щоденнику) від адресата відгуку.