Твір-Оповідання: Наш шкільний музей

Відомий педагог Сухомлинский затверджував: “Сила й ефективність патріотичного виховання визначається тим, як глибоко ідея Батьківщини опановує особистістю, оскільки яскраво бачить мир і самого себе очами патріота”. У роботі з патріотичного виховання ми використовуємо той величезний потенціал, що несе в собі краєзнавство – знання про свою малу Батьківщину сприяє формуванню любові до неї, дбайливого відношення до всього, що дісталося від попередніх поколінь людей

Центром патріотичного виховання, центром формування цивільної

самосвідомості юних росіян, активної життєвої позиції й свідомості причетності малої Батьківщини до світової історії є наш шкільний музей. Всі предмети, зібрані в музеї, мають багату й довгу історію. Кожний експонат пройшов через багато рук (був подарований, принесений, знайдений) і тепер займає гідне місце в нашім музеї. Хлопці, знайомлячись із експонатами, знайомляться з культурою своїх земляків, починаючи від древніх часів до наших днів. Речі, листа, документи розповідають про людей, що зробили судьбоносное вплив на наш край. І все це через конкретні факти, зустрічі, пошуки.

Робота музею активізує діяльність

хлопців – членів кружка по краєзнавству. У кружку займаються хлопці різних вікових категорій, але поєднує їх одне – любов до одного краю, дбайливе відношення до всього, що дісталося від попередніх поколінь. Хлопці записують спогади, оповідання місцевих жителів про минуле селища, його людях, подіях, пам’ятниках культури; збирають історичні документи, фотографії, предмети побуту, книги

Заняття в кружку – це ще й науково – дослідницька діяльність учнів, навчання їхнім умінням і навичкам дослідницького пошуку. Це важливий фактор навчального змісту предмета історії, тому що самі міцні, коштовні знання добуваються самостійно, у ході власних творчих вишукувань, а також створюються умови, що сприяють саморозвитку особистості учня. На етапі збору матеріалу по історії рідного селища хлопці опановують навичками пошукової, дослідницької, наукової й творчої діяльності, освоюють основи наукової організації праці, відбираючи й вивчаючи історико-літературний матеріал.

Хлопці знімають відеофільми, збирають листа військового років, роблять репортажі, створюють комп’ютерні презентації.

Випускниця школи Миндубаева Сирина до 1000-летию Казані створила відеофільм про історію Республіки й зайняла 3 місце в республіканському конкурсі.

До 60-летию Перемоги хлопці – кружковцы підготували нові експозиції музею – про односільчан, що воювали на 1 Українському фронті

Учні взяли активну участь у районному й надалі в республіканському конкурсі “Мій родовід”, і за підсумками конкурсу наша школа стала лауреатом премії ім. Каюма Насыйри Кабінету Міністрів РТ.

Наш музей відкритий не тільки для учнів нашої школи. У нас буває багато гостей. Екскурсоводи, а це учні 7 – 8 класів, завжди готові до зустрічі з гістьми. Вони не тільки проводять екскурсії, але й виступають із бесідами, проводять конкурси знавців краю, зустрічі зі старожилами села.

Хлопці зацікавлено беруть участь у роботі музею. Після кожної екскурсії музей наповнюється новими експонатами.

Тепер у школі йде капітальний ремонт. І до нашого великого щастя, після ремонту наш музей займе окремих два зали


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 3.00 out of 5)

Твір-Оповідання: Наш шкільний музей