Роман “Сьомий хрест” вище досягнення Зегерс
Самим великим художнім твором Зегерс у роки мексиканської еміграції став роман “Транзит” (1943), в основу якого лягли події, пов’язані з катастрофою Третьої республіки у Франції в травні 1940 року. Зегерс сама випробувала багато чого з того, що випало па частку її героїв, і тому роман виглядає часом як свідчення очевидця. Це враження ще більше підсилює композиція добутку: роман написаний у формі сповіді головного героя, німецького антифашист^-антифашиста-емігранта-антифашиста Зайдлера.
Поразка Франції й систематичні переслідування,
В останні роки еміграції Зегерс написала дві повісті – “Прогулянка мертвих дівчин” і “Саботажники”, у яких перед читачем знову стала Німеччина. У першій повісті, створеної у вільній формі особистих спогадів, де минуле й сучасність переходять друг у друга, письменниця виразно показала, яку страшну роль у долі її покоління зіграли націоналістична ідеологія, німецький мілітаризм і гітлерівська диктатура. Це найбільш автобіографічний і ліричний добуток Зегерс, і тому туга за батьківщиною проявляється в ньому особливо гостро.
Повість “Саботажники” Зегерс присвятила тим німецьким робітником, які стали соратниками радянського народу з першого ж дня нападу гітлерівців на Радянський Союз. Це добуток, що запам’ятав характерні риси боротьби німецького підпілля в роки війни, переконливо свідчило про те, що гітлерівцям так і не вдалося знищити антифашистський Опір у Німеччині й що провідною силою в ньому були саме робітники-комуністи. Тим самим Зегерс прямо виступила проти тих фальсифікацій історії німецького Опору, які поширювалися западногерманскими буржуазними письменниками
Після повернення в 1947 році на батьківщину суспільно-політична й літературна діяльність Ганни Зегерс придбала особливо великий розмах. Письменниця повернулася з незакінченим рукописом великого антифашистського роману. Цей роман “Мертві залишаються молодими”, як і його романи, що продовжили, “Рішення” і “Довіра”, стали самими великими добутками нового етапу її творчості