Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71
Posts
- Category: Твори на задані теми (continued)
- "Чому навчає нас Мольєр"
- "Чому не відбулося щастя Кареніна?"
- "Чому не можуть злетіти паперові журавлики?" (присвячено аварії на ЧАЕС)
- "Чому образ Одиссея є втіленням ідеї довічного суму?"
- "Чому одні імена навічно закорбовуються в памяті народу, а інші зникають безслідно?"
- "Чому Печорін - герой нашого часу?"
- "Чому повість І. Нечуя-Левицького називають "сміхом крізь сльози" (за твором "Кайдашева сім'я")
- "Чому поему Івана Франка "Мойсей" називають справжнім заповітом українському народу?"
- "Чому Президент утік до Росії?"
- "Чому Сава Чалий - особистість трагічна?"
- "Чому саме злочинці, злодії, грабіжники, за якими плаче шибениця, дали притулок бездомному Оліверу Твісту?"
- "Чому смерть дружини змусила Бронзу змінити своє ставлення до Ротшильда? За оповіданням Антона Чехова "Ротшильдова скрипка"
- "Чому сьогодні стали рідкістю благородство, чесність, великодушність?"
- "Чому у людини червоне серце?"
- "Чому фінал оповідання "Вечір проти Івана Купала" трагічний, хоч головний герой і зумів розбагатіти?"
- "Чому Шекспір є письменником доби Відродження?"
- "Чому я в майбутньому хочу стати лікарем"
- "Чому я не хочу іти в школу?"
- "Чудовий край - Україна"
- "Чужою мовою у державі розмовляє або гість, або найманець, або окупант"
- "Чума як прояв світого зла в однойменному творі Альбера Камю"
- "Чурай - той так: побачив свою долю: - ось ти, ось я, тепер нас буде двоє. А Гриць не так, то розум десь не татків. - З'єднаєм що, нестатки до нестатків?" за романом Л. Костенко "Маруся Чурай"
- "Шанобливе ставлення до природи в повісті М. Стельмаха "Гуси-лебеді летять"
- "Шевченко у моєму житті"
- "Шедеври народного живопису"
- "Шкідливість та небезпека наркотиків"
- "Школа - мій другий дім"
- "Шлях Анни Кареніної до самогубства за одноіменним твором Л. Толстого"
- "Шлях Жульена Сореля - це шлях злету чи падіння?"
- "Шлях Сехисмундо до духовного буття. За твором Кальдерона "Життя - це сон"
- "Шлях Сореля до гільйотини за романом Стендаля "Червоне і чорне""
- "Шляхи подолання негативного впливу людини на біосферу"
- "Шпаргалки - річ потрібна, але не всім"
- "Шукай пригод і життя буде веселіше"
- "Щасливий той, хто мав змогу знайти щасливе життя. Але щасливіший той, хто вміє ним користуватись"
- "Щастя - це те, що було. Щастя - не те, що буде"
- "Щастя в розумінні героїв твору "Наталка Полтавка" Івана Котляревського"
- "Щастя для матері - це її дитина. За творами "Катерина", "Наймичка" і "Марія" Тараса Шевченка"
- "Ще один епізод Великої Вітчизняної війни"
- "Що б сталося, якби Жульєна Сореля не стратили?" за романом Стендаля "Червоне і чорне"
- "Що б я запозичила у членів українських православних братств"
- "Що б я зробила з горіхом вічного життя" за "Легендою про Вічне життя" Івана Франко
- "Що б я порадив, щоб перемир'я між сім'ями Кайдашів тривало переважно довше?"
- "Що буде з нами?"(за мотивами роману "Собор" Олеся Гончара)
- "Що було б, якби всі українці були як одна сім'я?"
- "Що було реальне, а що фантастичне у повісті "Конотопська відьма"
- "Що в житті людини найцінніше? (за повістю "Різдвяна пісня у прозі...")
- "Що важливіше в нашому житті: дружба чи кохання?"
- "Що важче: бути комахою чи людиною?"
- "Що Валерій Шевчук хотів донести читачеві своїм твором "Дім на горі"
- "Що визначає характер і долю людини"
- "Що вище: істина чи дружба?"
- "Що відкрив мені О. Генрі в новелі "Останній листок"?"
- "Що втрачає Грегор Замза разом з людською подобою?"
- "Що головне у житті: титул, гроші чи вміння залишатися людиною у будь-яких життєвих ситуаціях? За твором "Мартин Боруля"
- "Що дає людині реалізація права на працю"
- "Що дає нам навчання?"
- "Що дає сучасному українцеві знання історії?"
- "Що для мене є ідеальна сім'я?"
- "Що для мене значать твори Тараса Шевченка"
- "Що для мене значить дружба"
- "Що для мене значить пісня?"
- "Що для мене кохання" за комедією Вольтера "Простак"
- "Що для мене означає Україна?"
- "Що допомагає людині залишатися людиною в екстремальній ситуації?"
- "Що є виявом багатства духовного світу людини?"
- "Що є символом вічного життя творі "Легенда про вічне життя" Івана Франка?"
- "Що є символом вічного життя у "Легенді про вічне життя" I. Франка"
- "Що є трагічним, а що комічним в оповіданні Стороженка "Скарб" і казці Лепкого "Мишка"
- "Що ж має в людині переважати - матеріальне чи духовне? Де та золота середина?"
- "Що заворожує у поезії П. Верлена "Так тихо серце плаче"
- "Що законодавство розуміє під експлуатацією дітей? Чому таке діяння є злочином?"
- "Що значить - бути багатою людиною?"
- "Що значить бути патріотом своєї країни?"
- "Що значить служити Богові і людям?"
- "Що краще для дорослої людини: жити окремо чи з батьками?"
- "Що людина повинна цінувати? За твором В. Дрозда "Білий кінь Шептало"
- "Що має переважати в людині - матеріальне чи духовне?"
- "Що мене вразило в повісті "Роксолана"?
- "Що мені дало вивчення світової літератури"
- "Що ми знаємо про самобутність української мови?"
- "Що ми повинні відроджувати і чому?"
- "Що нам дає спілкування з природою"
- "Що не звук, то подарунок"
- "Що не купиш за гроші?"
- "Що означає "Служити Богові і людям" по повісті О. Назарука "Роксоляна"
- "Що означає бути щасливим?"
- "Що означає для людини свобода?" (за мотивами твору Фрідріха Шиллера "Вільгельм Телль")
- "Що означає прислів'я "Книга мовчки не розкаже"
- "Що поєднує Наталку Полтавку з п'єси Івана Котляревського та Марусю з повісті Григорія Квітки-Основ'яненка"
- "Що посієш, те й пожнеш"
- "Що потрібно для того, щоб стати людиною з великої літери?"
- "Що потрібно, аби не стати Кайдашами?"
- "Що призвело Жульєна Сореля до злочину?"
- "Що реальне, а що фантастичне у повісті "Конотопська відьма"
- "Що робити дитині під час війни?"
- "Що робити зі сміттям?"
- "Що робити, коли немає заради чого жити?"
- "Що сприяло розвиткові українського художнього слова на зломі двох століть"
- "Що таке "золота середина"?"
- "Що таке "тореадори" за казкою "Тореадори з Васюківки"
- "Що таке Батьківщина"
- "Що таке благородство"
- "Що таке дружба?"
- "Що таке зрада"
- "Що таке краса і де її слід шукати?"
- "Що таке милосердя?"
- "Що таке мистецтво і як я його розумію"
- "Що таке мрія й що потрібно для того, щоб вона здійснилася?"
- "Що таке патріотизм?"
- "Що таке право і навіщо воно потрібно в суспільстві?"
- "Що таке робінзонада?"
- "Що таке свобода для людини? За твором "Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер"
- "Що таке скаути"
- "Що таке спілкування"
- "Що таке український ідеал?"
- "Що таке шляхетність"
- "Що таке щастя? За твором Євгена Гуцала "Олень Август"
- "Що треба зробити, щоб люди не порушували норми права?"
- "Що треба зрозуміти, вивчаючи трагедію Гете "Фауст"?"
- "Що я взяв би для себе від прочитаних творів "Гуси-лебеді летять" та "Климко"?"
- "Що я можу зробити сьогодні для свого завтра?"
- "Що я найбільш ціную і що зневажаю в Роксолані"
- "Що я поправив би в українському законодавстві"
- "Щоб отримати щастя, потрібно багато праці"
- "Щоб після мене люди жили краще"
- "Щоб створити щось красиве, треба мати красу в душі"
- "Щоб створити щось красиве, треба нести красу в душі"
- "Я - випускник школи, з чим іду у життя"
- "Я - за тверезий спосіб життя"
- "Я - зернинка у рідній землі"
- "Я - римський світ занепаду епохи" за творчістю Поля Верлена
- "Я - член сім'ї, громадянин своєї країни, громадянин планети Земля"
- "Я (Романтика)' М. Хвильового: роль присвяти до твору
- "Я б побажав тобі когось отак любити, як я тебе люблю..." (за поезією Василя Симоненка)
- "Я в країні Яян"
- "Я в майбутньому співак"
- "Я європеєць"
- "Я живу в полікультурному світі"
- "Я живу у вільній країни Україні"
- "Я з Гамлетом говорю крізь століття"
- "Я і мода"
- "Я і Одіссей"
- "Я і світ античної літератури"
- "Я Київщини гордість i надія"
- "Я люблю свій світ"
- "Я людина, і це мене багато до чого зобов'язує "
- "Я малюю кохання"
- "Я маю в серці те, що не вмирає"
- "Я не хочу і не можу вірити, щоб зло було нормальним станом людей"
- "Я обираю тверезе життя"
- "Я п'ятдесятирічній"
- "Я пишаюсь тим, що я українець"
- "Я покликаний був оспівати твої страждання, терпінням вражають народ!"
- "Я схиляюся перед подвигом Прометея"
- "Я українець"
- "Я хочу бути людиною"
- "Я, майдан, майбутнє України!"
- "Як асфальтують дорогу"
- "Як багато означає вміння спілкуватися в людському житті"
- "Як берегти своє здоров'я?"
- "Як би я вчинив, будучи Чіпкою? За твором "Хіба ревуть воли, як ясла повні?"
- "Як би я вчинив, коли мене образив найкращий друг"
- "Як би я змінив кінцівку твору, щоб головний герой Грегор Замза став щасливим?"
- "Як бути молодим"
- "Як в нації вождя нема, тоді вожді її - поети!" за творчістю Є. Маланюка
- "Як взяти інтерв'ю у Жені з твору Євгена Гуцала "Олень Август?"
- "Як ви думаєте, чи можна погодитися зі словами Софокла, про те що людина здатна стати причиною зла?"
- "Як ви розумієте поняття людина з сонячним серцем"
- "Як видозмінюється матеріальна культура українців - регресивно чи прогресивно?"
- "Як вирішити конфлікт з вчителем?"
- "Як виховати справжню людину"
- "Як відродити гідність української людини?"
- "Як відтворити духовність людини?"
- "Як Вольтер у творі "Простак" розкрив своє бачення ідеї природної людини"
- "Як зберегти своє здоров'я?"
- "Як зігріти дитячу душу?"
- "Як змінити світ на краще"
- "Як має чиннити людина коли на шляху їй трапляються проблеми"
- "Як ми розмовляємо"
- "Як нас виховує газета"
- "Як письменниця розкриває в образах матері й Лукаша духовне зубожіння? За твором Лесі Українки "Лісова пісня"
- "Як пізнати себе?"
- "Як порозумітися з людиною? За твором Джеймса Олдріджа "Останній дюйм"
- "Як порозумітися з людиною"
- "Як порозумітися рідним людям?"
- "Як порушує тему релігії у своїх творах Тарас Шевченко"
- "Як потрібно жартувати"
- "Як розбагатіти?"
- "Як стати справжньою людиною?"
- "Як стати успішною особистістю?"
- "Як сьогодні розмовляють"
- "Як ти людям, так i тобі вони"
- "Як урятувати Мону Лізу?"
- "Як філософія насолоди впливає на духовний світ людини?" за романом О. Уайльда "Портрет Доріана Грея"
- "Як я бачу свою особисту роль у становленні та розвитку громадянського суспільства в Україні (поза державними установами)"
- "Як я провів літо"
- "Як я розумію вислів "поезія серця"
- "Як я розумію ідею та назву поезії Сontra spem spero?"
- "Як я розумію прислів'я "Гуляєш - кричи, сів їсти - мовчи"
- "Як я розумію слова "Рукописи не горять?"
- "Як я розумію слова давньоримського поета Вергілія "Не для глухих співаю"
- "Як я ставлюся до ворогів? За твором "Гер переможений"
- "Як я ставлюся до Гамлета"
- "Як я ставлюся до твердження О. Уайльда про те, що краса вища моралі" за романом "Портрет Доріана Грея"
- "Як я уявляю майбутнє Нори?"
- "Як я уявляю подальше життя Нори Хельмер" за п'єсою Г. Ібсена "Ляльковий будинок"
- "Як, згідно з фольклорними творами, український народ розуміє сутність справжньої любові? Яку мудрість із цих творів ви візьмете у своє життя?"
- "Яка користь людині, якщо вона володіє всім світом, а душі своїй не належить?"
- "Яка краса врятує світ - внутрішня чи зовнішня? За твором Віктора Близнеця "Звук павутинки"
- "Яка краса врятує світ: зовнішня чи внутрішня?"
- "Яка краса врятує світ" за повістю В. Близнеця "Звук павутинки"
- "Яка людина може бути по-справжньому щасливою?"
- "Яка політична еліта потрібна демократичній державі?"
- "Яка різниця між освіченою і неосвіченою людиною"
- "Яка роль у вашому світогляді належить релігії?"
- "Якби Бетховен не постраждав від глухоти, якби склалося його життя?"
- "Якби я був Інспектором ДАІ"
- "Якби я втратив рідну мову"
- "Якби я потрапив на безлюдний острів"
- "Яке воно, щасливе дитинство" за романом Ч. Діккенса "Пригоди Олівера Твіста"
- "Яке враження справила на мене новела О. Генрі "Останній листок"
- "Яке враження справили б на Воланда сучасні люди? За твором "Майстер і Маргарита"
- "Яке ж воно - справжнє кохання?"
- "Яке значення в нашому житті має людяне й турботливе ставлення до іншого? За новелою О. Генрі "Останній листок"
- "Яке значення надавали просвітники науковим знанням"
- "Яке місце в культурному житті доби Просвітництва займала книга"
- "Який вплив на державну політику Османської імперії мала Роксоляна" за романом О. Назарука "Роксоляна"
- "Який із вивчених творів мені найбільше сподобався у 9 класі з світової літератури і чому?"
- "Який повинен бути справжній друг"
- "Який слід залишу по собі я на цій землі?"
- "Який шлях у житті обираю я?"
- "Який Ярема постає у бою". Поема Т. Г. Шевченка "Гайдамаки"
- "Яким ви уявляєте майбутнє людства"
- "Яким вимальовується в поезії Є. Плужника образ його часу?"
- "Яким є ідеальне майбутнє"
- "Яким має бути наш президент?"
- "Яким має бути сьогоднішній лицар?"
- "Яким повинен бути справжній друг" за новелою О. Генрі "Останній листок"
- "Яким повинне бути ставлення до матері"
- "Яким постає у творах А. Малишка рідний дім?"
- "Яким чином впливає здобуття Україною незалежності на долю школярської молоді?"
- "Яким я бачу майбутнє своєї Вітчизни?"
- "Яким я бачу майбутнє України?"
- "Яким я побачив Генріха Гейне за рядками його віршів?"
- "Яким я уявляю людське життя"
- "Яким я уявляю людське щастя"
- "Яким я уявляю майбутнє людства на сьогодні"
- "Яким я уявляю майбутнє України, озираючись на недавні події в нашій державі"
- "Які взаємини можна назвати красивими?"
- "Які життєві принципи сповідував Г. Сковорода? Чи є серед них близькі вам і чим саме?"
- "Які життєві цінності мені відкриває повість про блакитну дитину"
- "Які загальнолюдські цінності відображаються в баладі "Рукавичка" Фрідріха Шиллера
- "Які зміни можна внести, аби головний герой твору був щасливий" за романом Стендаля "Червоне і чорне"
- "Які людські якості потрібні молоді в сучасному світі?"
- "Які міста України могли б стати столицею Європи?"
- "Які міста України могли стати столицею Європи"
- "Які морально-естетичні проблеми в сучасному житті вас хвилюють?"
- "Які перешкоди подолала Наталка з п'єси "Наталка Полтавка"
- "Які перешкоди подолала Наталка Полтавка"
- "Які проблеми порушує автор роману "Айвенго"? Чи актуальні вони сьогодні?"
- "Які риси Гуллівера я взяв би в своє майбутнє життя?"
- "Які соціальні проблеми порушує автор у творі "П'ятнадцятирічний капітан"
- "Які стильові тенденції переважають в індивідуальному стилі письменника?"
- "Які філософські та естетичні ідеї відображає О. Уайльд в романі "Портрет Доріана Грея"
- "Які цінності є важливішими: матеріальні чи духовні?"
- "Які, на мою думку, проблеми, порушені у творах О. Генрі та Дж. Олдріджа є актуальними в наші дні?"
- "Якість програм для дітей і юнацтва сучасного українського телебачення"
- "Якого змісту набуває рефрен у вірші "Незнайома" О. Блока?"
- "Якого ставлення до себе заслуговує Анна Кареніна?"
- "Якої Божої заповіді тобі найважче дотримуватись і чому?"
- "Якою має бути нормальна країна?"
- "Якою на мою думку повинна бути демократична країна"
- "Якою на мою думку повинна бути нормальна держава"
- "Якою повинна бути дружина державного діяча?"
- "Якою повинна бути дружина державного діяча?" за повістю О. Назарука "Роксоляна"
- "Якою повинна бути людина"
- "Якою повинна бути нормальна держава за твором Джонатана Свіфта "Подорож до Ліліпутії"
- "Якою я уявляю Україну ХХІ століття?"
- "Якою я хочу бачити свою державу Україну"
- "Яку б відповідь я дав би на дитяче запитання "що таке трава?"
- "Яку з настанов Г. Сковороди ви хотіли б узяти собі в життя? Чому?"
- "Яку істину я осягнув за романом Федіра Достоєвського "Злочин і кара"
- "Яку культуру треба взяти у майбутнє"
- "Яку культуру я би взяв у своє майбутнє?"
- "Яку людину можна вважати благородною?"
- "Яку людину можна назвати скромною?"
- "Яку планету я порадив би відвідати маленькому принцу? За твором Антуана де Сент-Екзюпері"
- "Якщо би я був політичнім лідером"
- "Якщо дитину виховує телевізор"
- "Якщо людина втратить пам'ять"
- "Якщо людина зробила протягом дня добрий вчинок, то вона прожила цей день не даремно"
- "Якщо хочеш ти на світ впливати, не потурай смакам чужим"
- "Ян Гус"
- 100 років від дня народження Сосюри
- 120 років від дня народження Ганни Андріївни Ахматовій
- 8 березня
- Автобіографічність циклу Горького "По Русі"
- Актуальність твору О. Турянського " поза межами болю"
- Антиутопія для антилюдства
- Болючі проблеми сучасності в п'єсі О. Коломійця "Дикий Ангел"
- Брати наші, меньші
- Витязь
- Вихованість у житті людей
- Відбиття трагедії особистості, сім'ї, народу в поемі А. Ахматовій "Реквієм"
- Відповідальність за свої вчинки
- Вірність і як я її розумію
- Вірш М. А. Некрасова "Елегія"
- Вірші Бродського
- Вогонь Шевченкового слова
- Всі ми знайомі з таким поняттям, як сила
- Гамлет наш сучасник
- Генрі Філдінг
- Гоголя - про право художника-реаліста
- Головна риса характеру Герасима Калитки (за п'єсою І. Карпена-Карого "Сто тисяч")
- Гомер співець греків і троянців
- Гуманізм поезії Сергія Єсеніна
- Дворянство як міф про краще життя за твором Мартин Боруля
- День вчителя
- Дійсність у романі "Євгеній Онєгін"
- Дружба або гроші
- Дружби по казці X. К. Андерсена "Сніжна королева"
- Думка Л. Толстого про роль особистості в історії
- Духовна людина, хто вона?
- Духовне становлення особистості
- Духовні пошуки Пєра Безухова
- Духовні шукання толстовських героїв (по романі Л. Н. Толстого "Війна й мир")
- Душа мого міста
- Дякую, мамо, за життя
- Життя - це любов, публіцистичний твір з української мови
- Жінка-полонянка Маруся Богуславка
- Жіноча частка (по поемі Некрасова "Кому на Русі жити добре")
- З шаною до всього
- Зміст назви поеми Блоку "Дванадцять"
- Значення роману "Герой нашого часу"
- Значення творчості Чернишевського для російської літератури
- Зустрічають - по одежі, поважають по розуму
- І в таємниці - ти живеш, Русь. О. Блок
- Ідеальна влада (Утопія)
- Ідеї лірики Тютчева
- Ідейно-художній зміст оповідання М. Коцюбинського "Дорогою ціною"
- Ідея "сродної праці" у байках Г. Сковороди
- Ідея безсмертя і торжество правди у романі Михайла Стельмаха "Правда і кривда" (4) Шкільні твори
- Інтимна лірика Дмитра Павличка
- Історична основа повісті І. Франка "Захар Беркут"
- Історичне минуле народу в поезії Шевченка
- Історичне минуле українського народу в творчості Івана Кочерги
- Казки нових часів
- Книга в житті людини (Твір-роздум)
- Книга в моєму житті
- Книга, що хочеться перечитати
- Кохання у романі І. О. Гончарова "Обломов"
- Кохання Через тисячу літ
- Краса душі Катерини. За п'єсою О. М. Островського "Гроза"
- Культурний ренессанс М. Рильський, П. Тичина
- Ліризм "Мисливських усмішок" Остапа Вишні
- Лірика Володимира Сосюри
- Лірика Марини Цветаєвої
- Лірика Михайла Лєрмонтова
- Лірика Ф. І. Тютчева в моєму сприйнятті
- Літописи Русі
- Людина і природа в поезії М. Рильського
- Людина і природа у поемі Б. Олійника "Крило"
- Людство та цивілізація
- Мир поезії Ганни Ахматовій
- Мир, у якому всі вирішують гроші
- Мій Бунін
- Мій добрий і мудрий друг (книга в моєму житті)
- Мій улюблений герой Тетяна Ларіна
- Мова, наша мова
- Моє відношення до Чацькому й Молчаліну
- Моє розуміння трагедії Печоріна?
- Моє сприйняття творчості А. Головка
- Молодь і суспільство
- Моральні проблеми в оповіданні О. І. Солженицина "Матрьонин двір"
- Мотиви лірики В. Симоненка
- Моя майбутня професія - Вчитель
- Моя майбутня професія - лікар
- Навіщо потрібно навчатися
- Найвищі життєві цінності в творчості Осипа Турянського
- Настрої любовних віршів Блока
- Не вишуканість і простота музи Некрасова
- Неопалима пам'ять
- Новаторство Антона Чехова-драматурга
- Новелі Гі де Мопассана "Пампушка"
- О. С. Пушкін - наш сучасник
- Образ Андрія Болконского (по романі "Війна й мир")
- Образ батьківщини в поезії Лєрмонтова
- Образ Ганни Сергіївни Одинцовій і його ролі у романі І. С. Тургенєва "Батьки й Діти"
- Образ городничого в творі Гоголя "Ревізор"
- Образ жінки-Берегині у творчості А. Малишка
- Образ капіталіста в комедії Карпенко-Карого "Хазяїн"
- Образ полководця Кутузова очами Л. Н. Толстого (по романі "Війна й мир")
- Образ Пьера Безухова (по романі Л. Толстого "Війна й мир")
- Образ Рахметова
- Образ Собакевича у романі Гоголя "Мертві душі"
- Образ Христа в поемі Блоку "Дванадцять"
- Образ Христа й загадка фіналу поеми Блоку "Дванадцять"
- Образи головних героїв Школи для дурнів Соколова
- Одвічний конфлікт батьків і дітей: у пошуках компромісу
- Опису природи Слідом за уявою
- Освіта: чи потрібна вона?
- Особистість
- Особливості композиції поеми Блоку "Дванадцять"
- Особливості стилю С. Васильченка
- Патріотичні мотиви в поезії Володимира Самійленка
- Пейзажна лірика М. Ю. Лєрмонтова
- Переосмислення біблійних образів у романі "Майстер і Маргарита" М. Булгакова
- Письменник не суддя
- Піклуйтесь про рідну землю
- Побут і звичаї купецтва в драмі О. М. Островського "Гроза"
- Погиб Поэт! - невольник чести
- Подвиг людини землі
- Подвиг Прометея заради людей?
- Подорож по Русі (По особистих враженнях)
- Подорож у слово
- Подяка вчителям
- Поезія А. Малишка воєнних років
- Поемі І. Драча "Чорнобильська Мадонна"
- Поетизація любові і радощів життя в ліриці Сапфо і Анакреонта
- Поленічна література і видатні полемісти
- Праця в житті людини
- Прийом контрасту в поемі А. А. Блоку "Дванадцять"
- Природа в поезії Некрасова
- Про любов
- Проблема влади в "Історії одного міста"
- Проблеми екології на Землі
- Психологізм драми О. М. Островського " Безприданниця"
- Пушкін наш сучасник
- Реалізм віршів Буніна
- Рідна мова в поезіях М. Рильського та В. Сосюри
- Розвінчання романтики більшовицької революції у творі "Я (Романтика)"
- Роздум про долю рідного в посланні Т. Г. Шевченка "І мертвим, і живим"
- Роздуму про людину в п'єсі М. Горького "На дні"
- Роль пейзажу у романі І. С. Тургенєва "Батьки і діти"
- Роль художньої літератури в духовному українців
- Світло Росії в лірику С. О. Єсеніна
- Своєрідність любовної лірики А. А. Блоку
- Селянська тематика у п'єсах Миколи Куліша
- Сербська балада "Смерть Марка Королевича"
- Сила і великодушність
- Сила характеру Катерини у драмі О. М. Островського "Гроза"
- Символіка образа хуртовини в поемі Блоку "Дванадцять"
- Скоти, що володіють людьми
- Совість Григорія Мелехова
- Співаючий поет Юрій Визбор
- Співець вільності української
- Справжне кохання
- Ставлення людей до природи
- Станьмо на сторожі слова!
- Субнультури в сучасному суспільстві: за і проти
- Сувора правда життя в добутках О. І. Солженицина
- Тарасова молитва
- Твiр на тему "Проблема морального вибору людини" за поемою I. Я. Франка "Iван Вишенський"
- Твiр на тему "украйiна моя батькiвщина"
- Твiр на тему: "Благородний вчинок товариша"
- Твiр на тему: "Лiтописцi - справжнi патрiоти рiдного краю"
- Твiр на тему: "Мiй вибiр. Безвiдповiдальнiсть чи виконання обов'язкiв"
- Твiр на тему: "Проблема родинних стосунків в новелі Ф. Кафки "Перевтілення"
- Твiр на тему: "У чому виявляється активнa життєва позицiя та максимальна сaмореалiзaцiя людини?"
- Твiр на тему: Фауст, символiчный образ людства
- Твiр-опис на тему "Портрет Марії Максимович (Тарас Шевченко)"
- Твiр-роздум в публiцистичному стилi на тему "Що таке зрада?"
- Твiр-роздум на тему "Бережи матiр-природу" за творчістю Б. Харчука
- Твiр-роздум на тему: "Висвiтлення у творi "Fata morgana" проблеми людини i землi"
- Твiр-роздум на тему: "Що вище: істина чи дружба?"
- Твір - Мої міркування перед вибором
- Твір - опис за власним спостереженням "складання букетів"
- Твір - роздум Робот Саліеис, або Куди нас приведе технічний прогрес
- Твір - роздум у публіцистичному стилі "Ліс у житті людини"
- Твір - роздум: Телебачення та його вплив на сучасну людину
- Твір "Зимова казка"
- Твір "Пісня - душа народу"
- Твір "Подорож моєї мрії"
- Твір "Про зиму"
- Твір "У кожної душі окремий світ, для кожної душі будь-яка інша душа - потойбічний світ" (Ф. Ніцше) за твором "Cойчине крило"
- Твір "Улюблене місце відпочинку моєї сім'ї"
- Твір "Як я уявляю щастя"
- Твір в науково-популярному стилю про якусь тварину
- Твір з зарубіжної літератури для 10 класу на тему: "Історія трагічного кохання А. Кареніної (Чому любов - пристрасть Анни і Вронського обернулась трагедією?)"
- Твір з обрамленням "Історія одного фото із сімейного альбому"
- Твір з укр. літератури на тему Павлусь - відважний лицар та герой (Заповістю А. Чайковського За сестрою)
- Твір з української мови: "Для чого ми вивчаємо Рідну мову?"
- Твір з української мови: "Не бійтесь заглядати у словник....."
- Твір з української мови: "Процес труда"
- Твір з української мови: "Слово - лінгвосфера Землі"
- Твір з української мови"Хто такий громадянин?!!!!"
- Твір за новелою-казкою Е. Т. А. Гофмана "Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер" за темою: "Чи місце чарам у буденному житті?"
- Твір за оповіданням Р. Бредбері усмішка знищення природи цівілізації і культури як наслідок бездуховності суспільства
- Твір за повістю Григорія Квітки-Основ'яненка "Конотопська відьма": "Найпряміше та найблагородніше моє прагнення - показати, від чого у нас зло"
- Твір міркування Моє відкриття Замятіна
- Твір міркування: Як я розумію слово "честь"
- Твір на вільну тему Двомовність - як роздвоєне жало
- Твір на вільну тему: "Наша земля - Україна"
- Твір на прикладі долі Григорія Мелехова по роману М. О. Шолохова "Тихий Дон"
- Твір на суспільну тему "Київська Русь в історії України"
- Твір на тему : "Література 19 століття в сприйнятті сучасної людини"
- Твір на тему : "Людина - борець!" за творами Альбера Камю
- Твір на тему : "Шляхетна доба лицаря Роланда"
- Твір на тему " Роксоляна - видатна постать історичної доби 16 століття"