Есе “Творчість та креативність у рекламі та її вплив на продаж товару”
З 2004 року в Україні став бурхливо розвиватись рекламний ринок, який отримав на свою долю два сильні спади – під час кризи 2009 року та з початком подій у році 2014-му. Спочатку реклама в країні стала активно розвиватися на тлі посиленої конкуренції і боротьби агентств та компаній. Кількість рекламної преси стала активно зростати.
Зараз тема реклами дуже важлива, і не тільки тому, що більшості населення набридло постійно слухати по телебаченню тільки про приїзд тітки Асі або розглядати розчленовані тіла в рекламних роликах, – реклама це
Щодня кожна людина отримує певну порцію рекламного матеріалу. Як би ти не намагався сховатися від настирливих рекламних щитів, і як би вправно не ковзали пальці пультом управління телевізором, реклама все одно просякає в наші голови. Кожен товар потребує рекламної підтримки, і люди вже звикли до величезного натиску подібної інформації. Але річ не в тому, що реклама – це зло, річ у тому, що неякісна реклама часто з`являється набагато частіше якісної.
Поглянувши на