ЗНО – Тест № 25 – Творчість українських письменників-емігрантів

1. Укажіть, хто з письменників не є емігрантами.

А Улас Самчук

Б Василь Барка

В Євген Маланюк

Г Василь Симоненко

2. У вірші “Стилет чи стилос” Є. Маланюк розмірковує про

А долю України та її народу.

Б творчу місію митця та його покликання.

В роль Кобзаря в українській літературі.

Г давні цивілізації.

3. Укажіть справжнє прізвище Івана Багряного:

А Очерет Б Стрілець В Фітільов

Г Лозов’яга

4. Укажіть першу назву роману І. Багряного “Тигролови”:

А “Огненне коло”

Б “Ave Maria”

В

“Дракон”

Г “Звіролови”

5. Укажіть, хто з героїв роману вважає, що “ліпше вмирати біжучи, ніж жити гниючи”.

А Наталка

Б старий Сірко

В Григорій Многогрішний

Г Фійона

6. У романі “Тигролови” є всі події, крім

А переслідування Григорія Многогрішного майором Медвиним.

Б життя родини Сірків у тайзі.

В зародження кохання між Наталкою і Григорієм.

Г поїздки Григорія в Хабаровськ.

Д загибелі Григорія від руки Медвина.

7. Укажіть особливість, що не є характерною для роману “Тигролови”:

А динаміка розгортання подій;

Б атмосфера таємничості,

загадковості та екзотики;

В наявність фантастичних елементів;

Г насиченість незвичайними подіями;

Д наявність драматичної сюжетної інтриги.

8. Як Наталка з Григорієм повідомили батьків про успішний перехід “кордону”?

А Через Фійону, яка написала інформацію на снігу;

Б прив’язали записку на шию собаці Заливаю;

В Медвиним;

Г мисливцями;

Д “далекосхідним експресом”.

9. Що символізують два експреси, змальовані в зав’язці роману?

А Світ багатих і світ бідних;

Б два світи в одній державі: репресії, муки, пекло та ілюзорний рай;

В два пласти історії України (до революції 1917 р. і після неї);

Г дві сюжетні лінії роману, не пов’язані одна з одною;

Д лінію Дем’яна Многогрішного та лінію його правнука Григорія Многогрішного.

10. Укажіть композиційні особливості роману Івана Багряного “Тигролови”.

А У творі одна сюжетна лінія – любовна;

Б у творі три сюжетні лінії, кожна з яких має трагічну розв’язку;

В роман побудовано за принципом дихотомії (сюжетні лінії розгортаються паралельно, протиставляються і зіставляються);

Г твір складається з окремих новел, пов’язаних за змістом;

Д провідною сюжетною лінією твору є історична, яка не пов’язана з іншими сюжетними лініями.

11. Розмістіть епізоди роману “Тигролови” в порядку їх змалювання у творі.

А Розправа Многогрішного з Медвиним;

В змалювання двох експресів, які мчать сибірськими просторами;

В Григорій у тайзі рятує Наталку від ведмедя;

Г Григорій тікає з поїзда, переховується в тайзі;

Д розповідь Мороза про “місто арештантів” Комсомольськ.

12. Установіть відповідність між рядками з вірша Є. Маланюка “Стилет чи стилос?”

Та засобами образності, використаними в них.

1 Співа трава, ніким ще не зім’ята

2 Там дивний ліс зітхає ароматом

3 Та тільки тут веселий галас бою

4 Безмежжя! Зачарований тобою, живу в тобі!

А епітет Б звертання В гіпербола Г персоніфікація Д епітет, персоніфікація, метафора


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)

ЗНО – Тест № 25 – Творчість українських письменників-емігрантів