Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71
Posts
- Category: Твори на задані теми (continued)
- "Своєрідність поезії Василя Симоненка"
- "Своєрідність твору Михайла Стельмаха "Правда і кривда"
- "Сенс буття людини XVIII і XXI століть"
- "Сенс назви оповідань "Останній дюйм" і "Останній листок"
- "Сила кохання в оповіданні Марко Вовчок "Максим Гримач"
- "Сила кохання і жаль розлуки в народних піснях"
- "Сила людської думки і духу здатні перемогти всі перешкоди" по оповіданням Р. Шеклі "Запах думки"
- "Сила народу - в єдності за твором І. Франка "Захар Беркут"
- "Сила почуттів у повісті М. Коцюбинського "Тіні забутих предків"
- "Сильна українська людина" (за романом І. Багряного "Тигролови" та іншими творами української літератури й власними спостереженнями)
- "Сильна українська людина" за романом "Тигролови" І. Багряного
- "Симбіоз високої духовності і буденного прагматизму в драмі-феєрії "Лісова пісня" Лесі Українки"
- "Символи повісті М. Коцюбинського "Тіні забутих предків"
- "Символіка образів у творах Гійома Аполлінера"
- "Символічність назви твору Івана Багряного "Тигролови"
- "Символічність образів стежини і рушника в поезії А. Малишка"
- "Син українки"
- "Синтез реального та фантастичного у повісті Григорія Квітки-Основ'яненка "Конотопська відьма"
- "Сирітство у творчості Т. Г. Шевченка"
- "Система образів п'єси Миколи Куліша "97"
- "Система образів роману "Злочин і кара"
- "Система образів у творі "Мина Мазайло"
- "Сім'я - найцінніший скарб"
- "Сім'я - це школа обов'язків, заснованих на любові"
- "Скажемо "ні" війні"
- "Складнощі у розумінні характеру корнелівського героя"
- "Скрізь, де живуть українці, є Україна"
- "Слово - бумеранг"
- "Слово - єдине, що буде жити вічно"
- "Слово - носій добра, істини і краси"
- "Слово на захист молоді"
- "Слово о полку Ігоревім" - видатна пам'ятка літератури українського народу"
- "Слово у нашому житті"
- "Смертна кара: за і проти"
- "Сміливість - це успадкована риса, чи її можна виховати?"
- "Сміх - силі брат. За казкою "Крихітка Цахес"
- "Сміх - це здоров'я тіла і душі"
- "Собори, зведені Дамаскином"
- "Сонети як літературний жанр"
- "Сонце"
- "Соромно бути щасливим одному. За романом Альбера Камю "Чума"
- "Соромно бути щасливим одному" за романом А. Камю "Чума"
- "Софія Київська - оберіг української духовності" ( за мотивами роману Павла Загребельного "Диво")
- "Соціальний, моральний і філософський сенс буття Раскольникова"
- "Соціальні ідеї роману Ф. Достоєвського "Злочин і кара"
- "Соціальній злет та моральне падіння Жульєна Сореля"
- "Співзвучність поезії Івана Франка з народнопісенною творчістю"
- "Співчуття та взаєморозуміння між людьми"
- "Спілкування в нашому житті"
- "Спілкуватися з письменниками різних віків - майже те саме, що подорожувати"
- "Спільне і відмінне Пістряка з "Конотопської відьми" і Тетерваковського з "Наталки Полтавки"
- "Спільне та відмінне в характерах Климка (Г. Тютюнник "Климко") та Михайлика (М. Стельмах "Гуси-лебеді летять")"
- "Спільні риси у творчості Стендаля і Бальзака"
- "Сплата податків, зборів, платежів"
- "Спорідненість душ Генріха Гейне та Лесі Українки"
- "Справжні цінності людського життя в творі Бальзака "Гобсек"
- "Справжній друг - найбільше багатство"
- "Сприйняття сьогодення моїм другом"
- "Срібна доба російської поезії на прикладі Анни Ахматової"
- "Ставлення Гобсека до грошей"
- "Ставлення до тих українців, котрі зрадили свою віру"
- "Ставлення молоді до армії"
- "Старшим - повагу, молодим - дозвілля"
- "Старшим повагу, а молодим - дозвілля"
- "Ствердження величні визвольного подвигу народу в творах української літератури"
- "Стосунки між Седріком, його сином Айвенго та леді Ровеною"
- "Страх перед світом, душевна роздвоєність може призвести до загибелі: за новелою В. Шевчука "Панна сотниківна"
- "Страх"
- "Судити треба не за скорлупою, а за ядром"
- "Сумна історія життя "маленької людини" за творчістю М. Гоголя
- "Сумна історія життя маленької людини"
- "Сумно я дивлюсь на наше покоління... Мої роздуми над образом Григорія Печоріна" за романом М. Ю. Лермонтова "Герой нашого часу"
- "Суперечливість теорії крові по совісті та образу Родіона Раскольнікова з роману Федіра Достоєвського "Злочин і кара"
- "Суспільство, в якому я хочу жити"
- "Суть Дон Кіхота: сльози чи радість"
- "Сучасна жінка та мати"
- "Сучасна молодь і мода"
- "Сучасна Україна/Україна сьогодні"
- "Сучасна українська сім'я. Роль у житті української родини чоловіка і батька"
- "Сучасне телебачення"
- "Сучасні уроки Гайдамаччини"
- "Сучасні уроки. Поема Т. Шевченко "Гайдамаки"
- "Та не однаково мені"
- "Таємнича чарівність жіночої природи"
- "Тайнопис"
- "Такий мороз, аж зорі скачуть"
- "Талант Гофмана"
- "Талант можна загубити лише у двох випадках: перебільшеною похвалою і надмірною скромністю"
- "Тарас Бульба - народний герой"
- "Тарас Бульба із синами"
- "Твір, який змусив мене замислитися над сенсом життя"
- "Творіть красу, дерзайте і не спіте"
- "Творчість Богдана-Ігоря Антонича"
- "Творчість в житті людства"
- "Творчість Григора Тютюнника"
- "Творчість і кохання в романні Булгакова "Майстер і Маргарита"
- "Творчість Олександра Довженка"
- "Творчість письменників ХХ століття та ідея праці"
- "Творчість природи і творчість людини відрізняється ставленням до часу. Природа створює теперішнє, а людина майбутнє"
- "Творчість Раїси Іванченко"
- "Творчість Тіртея і Архілоха"
- "Творчість Шарля Бодлера"
- "Те, що нас не вбиває, робить нас сильнішими"
- "Театр корифеїв"
- "Театр минулого і сьогодення"
- "Телебачення і свобода вибору"
- "Телебачення та свобода вибору"
- "Тема війни у світовій літературі"
- "Тема громадянської війни у творах Григорія Косинки"
- "Тема і головна думка твору "Назар Стодоля" Тараса Шевченка"
- "Тема і ідея твору "Звук Павутинки" Віктора Близнеця"
- "Тема кохання в трагедії Гете "Фауст"
- "Тема кохання й вірності в поезії М. Рильського і В. Сосюри"
- "Тема кохання та фольклор в поезії Дмитра Павличка"
- "Тема курсу літератури здається мені найважливішою"
- "Тема та ідея твору "Конотопська відьма"
- "Теорія Раскольникова" за романом Ф. М. Достоєвського "Злочин i кара"
- "Теорія Родіона Раскольникова в романі Достоєвського "Злочин і кара"
- "Терновий вінець Гамлета"
- "Тетяна Ларіна - ідеал російської жінки. За романом О. С. Пушкіна "Євгеній Онєгін"
- "Тече вода в синє море"
- "Ти кермуй туди спокійно, де горить мета твоя"
- "Типи психічних характеристик людей"
- "Типи українців у кіноповісті О. Довженка "Україна у вогні"
- "Типи українців у повісті Олександра Довженка "Україна у вогні"
- "Тільки в любові людину розумна"
- "Тільки родина - як вічна зернина на невмирущому полі життя"
- "Тільки чужа людина може побачити чужі недоліки"
- "Той, хто ні в що не вірить, - усього боїться"
- "Торгівля у Кримському ханстві"
- "Торжество правди в романі Михайла Стельмаха "Правда і Кривда"
- "Травневий вечір"
- "Трагедія "маленької людини" в повісті М. Гоголя "Шинель"
- "Трагедія "маленької людини" в романі Ф. Достоєвського "Злочин і кара"
- "Трагедія дитини у світі дорослих"
- "Трагедія закоханого серця в ліричній драмі Івана Франка "Зів'яле листя"
- "Трагедія маленької людини в романі "Злочин і кара"
- "Трагедія Миколи Куліша "97"
- "Трагедія переселення галицьких селян до Канади за новелою В. Стефаника "Камінний хрест"
- "Трагізм образа Гамлета"
- "Трагізм образу матері в поемі Т. Г. Шевченка "Наймичка"
- "Трагізм у повісті "Климко" Григіра Тютюнника"
- "Трагічна подія як композиційний центр" новел В. Стефаника
- "Трагічне безсилля людини та її нездоланність" за повістю Е. Хемінгуея "Старий і море"
- "Трагічне безсмертя людини та її нездоланність за твором "Старий і море"
- "Традиції і звичаї - важливий складник народної педагогіки"
- "Традиції писанкарства в Україні"
- "Тріумф і поразка Гренуя"
- "Туга за рідним краєм у драмі "Бояриня" Л. Українки"
- "Турботи батьків"
- "Турботливе ставлення до матері"
- "Тут одна лиш стежка бита вас до правди доведе"
- "У боротьбі гартується душа"
- "У дивному світі героїчних пісень та балад"
- "У колективі жити.."
- "У людини завжди є право вибору"
- "У природу з добром іди"
- "У світі знайдеш усе, крім матері"
- "У чому "Давня казка" може бути сучасною"
- "У чому виявляється актуальність проблем, які буди підняті Гофманом у казці-новелі "Малюк Цахес на прізвисько Цинобер"
- "У чому злочин і кара Родіона Роскольникова з роману Ф. Достоєвського "Злочин і кара"
- "У чому криза державності України"
- "У чому полягає "практичний ідеалізм" письменника-борця Івана Липи"
- "У чому полягає велич людини?"
- "У чому полягає життєва драма Жульена Сореля у романi "Червоне i чорне"
- "У чому полягає найбільша сміливість людини?"
- "У чому полягає небезпека цахесів для суспільства за твором Гофмана "Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер"
- "У чому полягає сенс буття людини XVIII і XXI століть?"
- "У чому полягає трагедія Акакія Акакійовича?"
- "У чому поразка і подвиг Жульєна Сореля? За твором Стендаля "Червоне і чорне"
- "У чому причина величезної популярності у світі роману Патріка Зюскінда "Запахи. Історія одного вбивці"
- "У чому причина особистої драми Мартина Борулі?"
- "У чому причини могутності Цахеса? За повістю-казкою Гофмана "Крихітка Цахес"
- "У чому сенс життя для Фауста?" за твором Гете "Фауст"
- "У чому сенс життя за твором Осипа Турянського "Поза межами болю"
- "У чому сенс життя чоловіка і жінки"
- "У чому сенс життя чоловіка?"
- "У чому сенс людського життя"
- "У чому сенс людського існування? За твором "Маленький принц"
- "У чому Сехисмундо вбачає щастя і волю?"
- "У чому сила держави"
- "У чому трагедія Гамлета?" за твором В. Шекспіра "Гамлет"
- "У чому трагедія Гамлета"
- "У чым філасофскі сэнс назвы паэмы Я. Коласа "Новая зямля"
- "У якій сім'ї із роману "Анна Кареніна" я би хотів жити?"
- "Удаваний друг гірше підступного ворога"
- "Удаваний друг гірший за підступного ворога"
- "Узагальнений образ природи у "Слові о полку Ігоревім"
- "Україна - самостійна держава"
- "Україна у поемі Байрона "Мазепа"
- "Українська гостинність. Яка вона?"
- "Українська ментальність, народна мораль і етика"
- "Українська мова - державна мова України"
- "Українське село 20-х років у п'єсах Миколи Куліша"
- "Українські народні інструменти"
- "Українські страви"
- "Уроки доброти, які я винесла з новели О. Генрі "Останній листок"
- "Уроки доброти, які я виніс з новели О. Генрі "Дари волхвів"
- "Уроки доброти, які я виніс з творчості О. Генрі"
- "Уроки Достоєвського у ХХІ столітті"
- "Уроки Печоріна: чи актуальні вони сьогодні?"
- "Усе починається з добра"
- "Усесвіт - це лише галерея символів. За Теодором Сімоном Жуффруа"
- "Усі ми прагнемо бути успішними людьми, але життя не завжди сприяє нашій самореалізації"
- "Успенський собор"
- "Учитесь, читайте, чужому навчайтесь и свого не цурайтесь"
- "Учітесь, читайте, і чужого научайтесь, і свого не цурайтесь"
- "Уява людини. За твором Євгена Гуцало "Олень Август"
- "Уявіть що ви наїзниця у цирку й вам пропонують підготувати номер з конем Шепталом. Які трюки показали б ви глядачам?"
- "Фантазія, уява в житті творчості особистості"
- "Фантазія, уява у житті творчої особистості за творами М. Стельмаха "Гуси-лебеді летять" і Г. Тютюнника "Климко"
- "Фантастична розповідь "Сон про майбутнє"
- "Філософське значення роману "Злочин і кара"
- "Філософський зміст казки Е. Т. А. Гофмана "Крихітка Цахес"
- "Філософські мотиви Івана Франка"
- "Філософські проблеми в романі "Злочин і Кара" Ф. Достоєвського"
- "Філософсько-моральний конфлікт у творі "Життя - це сон"
- "Фольклор - невичерпне джерело духовного багатства"
- "Фольклорна основа "Слова о полку Ігоровім"
- "Фразеологізми та їх стилістична роль"
- "Хазяїн" Івана Карпенка-Карого - славетне досягнення української драматургії ХІХ століття"
- "Характер людини творить її долю"
- "Характеристика англійського суспільства" За романом Ч. Діккенса "Пригоди Олівера Твіста"
- "Характеристика Андрія з повісті "Тарас Бульба"
- "Характеристика Анни і Михайла з твору Ольги Кобилянської "Земля"
- "Характеристика Бальтазара" за казкою Е. Гофмана "Крихітка Цахес"
- "Характеристика Вільгельма Телля"
- "Характеристика Галілео Галілея за твором Бертольда Брехта "Життя Галілео Галілея"
- "Характеристика Гамлета"
- "Характеристика Гая Юлія Цезаря"
- "Характеристика героїв твору Вольтера "Простак"
- "Характеристика головного героя твору "Блакитна дитина"
- "Характеристика головного персонажа Сашка за кіноповістю "Зачарована Десна" О. Довженка"
- "Характеристика Джима Хокінса і Діка Сенда" за романами Р. Стівенсона "Острів скарбів" і Ж. Верна "П'ятнадцятирічний капітан"
- "Характеристика Джульєтти і Офелії"
- "Характеристика до образу Павлуши за твором "Тореодори з Васюківки"
- "Характеристика Дон Кіхота і Гамлета"
- "Характеристика дружини Сави Рахіри"
- "Характеристика Жені з оповідання Євгена Гуцала "Олень Август"
- "Характеристика жіночих образів героїв роману "Герой нашого часу" М. Лермонтова
- "Характеристика ліричного героя Гафіза"
- "Характеристика Лужина i Свидригайла з роману Ф. М. Достоєвського "Злочин i кара"
- "Характеристика Марії" за твором І. Франка "Сойчине крило"
- "Характеристика Мирослави" за твором І. Франка "Захар Беркут"
- "Характеристика Михайлика" за повістю В. Дрозда "Ирій"
- "Характеристика образів драми Ф. Шиллера "Вільгельм Телль"
- "Характеристика образу Адама із повісті В. Близнеця "Звук павутинки"
- "Характеристика образу Акакія Акакійовича з повісті Миколи Гоголя "Шинель"
- "Характеристика образу воїна" за поемою А. Малишка "Прометей"
- "Характеристика образу Джонсі з новели О. Генрі "Останній листок"
- "Характеристика образу Енея" за поемою "Іліада" Вергілія
- "Характеристика образу Єремія Вишневецького"
- "Характеристика образу Захара Беркута з цитатами з твору" за повістю Івана Франко "Захар Беркут"
- "Характеристика образу коня Шептала"
- "Характеристика образу Льоньки із повісті В. Близнеця "Звук павутинки"
- "Характеристика образу Мазепи в поемі Байрона"
- "Характеристика образу Марусі Федорчук з повісті О. Кобилянської "Земля"
- "Характеристика образу Марусі Чурай"
- "Характеристика образу Марусі" за повістю Г. Квітки-Основ'яненки "Маруся"
- "Характеристика образу Митька і Сергія" за повістю Я. Стельмаха "Химера лісового озера або Митькозавр з Юрківки"
- "Характеристика образу Простака" за повістю Вольтера "Простак"
- "Характеристика образу Роланда з твору "Пісня про Роланда"
- "Характеристика образу Сехисмундо з твору "Життя - це сон"
- "Характеристика Олександра Македонського"
- "Характеристика Павлуся з оповідання "Скарб"
- "Характеристика персонажів повісті М. Стельмаха "Гуси-лебеді летять"
- "Характеристика Петруся за твором Миколи Гоголя "Вечір проти Івана Купала"
- "Характеристика Родіона Раскольникова"
- "Характеристика Ромео і Джульєтти"
- "Характеристика Сави і Рахіри" за романом О. Кобилянської "Земля"
- "Характеристика Седріка" за романом В. Скотта "Айвенго"
- "Характеристика Семена" за оповіданням С. Васильченка "Басурмен"
- "Характеристика Сент-Iв"
- "Характеристика Соломії" за твором М. М. Коцюбинського "Дорогою ціною"
- "Характеристика Тараса Бульби за повістю Миколи Гоголя"
- "Характеристика Толика з повісті А. Дімарова "Блакитна дитина"
- "Характеристика Фауста"
- "Характеристика Шерлока Холмса і Доктора Ватсона"
- "Характеристика Яви з твору В. Нестайко "Тореадори з Васюківки"
- "Харківський державний академічний драматичний театр імені Тараса Шевченка"
- "Хоробрий лицар Роланд"
- "Хотів би я в слово єдине. За мотивами лірики Генріха Гейне"
- "Християнські мотиви у романі Ф. Достоєвського "Злочин і кара"
- "Хто багато знає, той силу має"
- "Хто ви, пане Журден?"
- "Хто винен у поемі "Катерина" Тараса Шевченка?"
- "Хто доброго чоловіка минає, той щастя не має"
- "Хто з героїв і чому із комедії "Міщанин-шляхтич" викликає вашу симпатію"
- "Хто з героїв Льва Толстого мені найближчий і чому?"
- "Хто з героїв поеми "Іліада" мені сподобався найбільше"
- "Хто і як може врятувати мою країну?"
- "Хто із українців відомий за межами Батьківщини своїми винаходами"
- "Хто любить, мусить розділити долю того, кого він любить"
- "Хто не належить Вітчизні своїй, той не належить людству."
- "Хто про землю дбає, тому вона добром повертає"
- "Хто робить добро іншому, робить добро самому собі"
- "Хто сильніший - людина чи війна?"
- "Хто сказав, що все уже відкрито? Нащо ж ми народжені тоді? За творчістю Василя Симоненка"
- "Хто ясно думає, той ясно говорить"
- "Художнє осмислення чорнобильської трагедії в поемі Івана Драча "Чорнобильська Мадонна"
- "Художні відкриття Аполлінера"
- "Художній аналіз вірша Д. Павличка "Це ти створив мене таким"
- "Художній аналіз оповідання М. Шолохова "Доля Людини"
- "Художній світ української пісні"
- "Художній твір як явище мистецтва"
- "Художня своєрідність оповідання М. Вовчок "Максим Гримач"
- "Цахеси продовжують існувати"
- "Це - голос наш. Це - пісня. Це - душа". За романом Ліни Костенко "Маруся Чурай"
- "Це справжнє щастя для нації - мати такого поета, як Т. Г. Шевченко"
- "Це твоя планета. Збережи її"
- "Цей вчинок я вважаю благородним, тому що..."
- "Цитати про піратів з твору Р. Л. Стівенсона "Острів скарбів"
- "Цікавий числівник"
- "Цікавинки домашнього птацтва"
- "Цінності: вічні чи минущі?"
- "Чаму разышлися шляхи-дароги Лабановича и Ядвиги" за твором Я. Коласа "На розстанях"
- "Чарівна зима"
- "Чарівна сила кохання"
- "Чарівний дивосвіт природи"
- "Чарівний світ шкільного життя"
- "Час не має влади над коханням"
- "Чацький - переможець чи переможений?"
- "Червневий ранок"
- "Червоне - то любов, а чорне - то журба"(інтимна лірика Дмитра Павличка)
- "Червоне" і "чорне" в романі Стендаля "Червоне і чорне"
- "Через відстань віків розмовляю я з Гамлетом знову"
- "Четвертий життєпис хлопчика-фігурки, який задоволений собою" за оповіданням І. Калинця
- "Чи актуальна поема "Іван Вишенський" в наш час?"
- "Чи актуальна проблема Катерини у наш час? За твором "Катерина" Тараса Шевченка"
- "Чи актуальне милосердя у наш час?"
- "Чи актуальні нині проблеми відповідальності вченого за свої відкриття за п'єсою Брехта Бертольда "Життя Галілея"
- "Чи актуальні нині проблеми відповідальності вченого за свої відкриття" за п'єсою Б. Брехта "Життя Галілея"
- "Чи актуальні проблеми твору "П'ятнадцятирічний капітан" сьогодні?"
- "Чи багато читають українці?"
- "Чи буде колись час, коли люди не знатимуть, що таке зрада?"
- "Чи була б щасливою Мавка в сьогоднішньому світі?"
- "Чи важко бути доброзичливою людиною?"
- "Чи важко бути людиною?"
- "Чи варто плекати в собі чесноти, якщо твої друзі не поділяють такої точки зору?"
- "Чи варто торгувати честю i гідністю заради високого титулу?" за твором Мольєра "Міщанин-шляхтич"
- "Чи вважаю я себе яскравою особистістю?"
- "Чи вибачає злочини Гренуя його талант?"
- "Чи виправдана зрада кохання Андрія?"
- "Чи виправдана зрада кохання?"
- "Чи вірить Довженко у світле майбутнє України ("Щоденник" О. Довженка)?"
- "Чи все в житті вимірюється грошима? За п'єсою "Сто тисяч"
- "Чи все можна купити за гроші?"
- "Чи є для людини місце у цьому вічному, красивому і водночас жорстокому безмежжі і чи можна поєднати непоєднуване?" за повістю Е. Хемінгуея "Старий і море"
- "Чи є зміна переконань ознакою слабкості?"
- "Чи є користь від читання книг?"
- "Чи є патріотизм у наш час?"
- "Чи є Цахеси серед нас?"
- "Чи живуть з вами планетники?"
- "Чи завжди ми додержуємося принципів толерантності?"
- "Чи загрожує чума людству"
- "Чи загрожує чума сучасному світу?"
- "Чи замінить Інтернет телебачення, книжку, театр?"
- "Чи заспокоївся б Герасим Калитка після придбання землі Смоквина? За твором "Сто тисяч" Івана Карпенко-Карого"
- "Чи застаріла комедія Мольєра "Міщанин-шляхтич"
- "Чи згодні ви з твердженням, що Микола Гоголь - яскравий представник української культури? Доведіть свою думку прикладами з його біографії та художніх творів"
- "Чи існують шляхи подолання самотності?" за твором "Сто років самотності" Габріеля Гарсіа Маркеса
- "Чи кожен із нас іменує себе українцем?"
- "Чи кожен може дорівнятися до людини?" за казкою-повістю Гофмана "Крихітка Цахес"
- "Чи кожна людина може стати відомою?"
- "Чи кохав Жульєн Сорель Луїзу де Реналь по-справжньому?" за романом Стендаля "Червоне і чорне"
- "Чи легко бути молодим?"
- "Чи легко бути творчою особистістю?"
- "Чи лише волосини затьмарили розум обивателям суспільства?"
- "Чи має людина право на вибір?"
- "Чи має майбутнє суспільство бути байдужим до долі дитини?"
- "Чи має право родина Кайдашів на існування?" за твором І. Нечуй-Левицького "Кайдашева сім'я"
- "Чи модно зараз бути патріотом?"
- "Чи може бути щасливою нечесна людина?" за твором Мольєра "Міщанин-шляхтич"
- "Чи може гумор бути зброєю у боротьбі з недолiками життя?"
- "Чи може гумор, сатира, бути зброєю в боротьбі з недоліками життя"
- "Чи може душа бути рівноцінною платою за вічну молодість" за романом О. Уайльда "Портрет Доріана Грея"
- "Чи може зберегти сучасна людина свою індивідуальність при життєвому виборі? На основі твору Володимира Дрозда "Білий кінь Шептало"
- "Чи може ідея врятувати світ? За романом Федіра Достоєвського "Злочин і кара"
- "Чи може комп'ютер замінити книжку?"
- "Чи може комп'ютер замінити людину?"
- "Чи може лицемірство і честолюбство привести людину на вершину влади? За твором Стендаль "Червоне i чорне"
- "Чи може людина за будь-яких умов зберегти свою гідність і чи можна назвати Многогрішного супергероєм?" (Тигролови. І. Багряний)
- "Чи може людина існувати поза суспільством? За новелою Михайла Коцюбинського "Intermezzo"
- "Чи може образ Сехисмундо бути вічним?"
- "Чи може один вчинок зробити людину безсмертною?"
- "Чи можливе добро без зла, а зло без добра?"
- "Чи можливе кохання Івана і Марічки у наші часи?"
- "Чи можливо в сучасному світі дотримуватися моралі?"
- "Чи можливо добро без зла, а зло без добра?"
- "Чи можна вважати "Портрет Доріана Грея" моральною чи аморальною книгою?"
- "Чи можна вважати вчинком образливе слово?"
- "Чи можна вважати Енея головним героєм "Енеїди" за поемою Вергілія "Енеїда"
- "Чи можна вважати себе справжнім українцем, не спілкуючись рідною мовою?"
- "Чи можна вважати соціальну нерівність вічною проблемою? За твором "Наталка Полтавка"
- "Чи можна вважати Толіка "блакитною дитиною"?
- "Чи можна віднести Печоріна до плеяди зайвих людей?"
- "Чи можна зберегти людські якості, ставши багатою людиною?"
- "Чи можна здолати самотність? По твору "Сто років самотності" Гарсіа Маркеса"
- "Чи можна знайти спільну мову з кожним?"
- "Чи можна зустріти Мартинів Боруль у сучасному житті?"
- "Чи можна когось або щось любити до безтями?"
- "Чи можна Печоріна віднести до плеяди "зайвих людей" за романом М. Лермонтова "Герой нашого часу"
- "Чи можна писати вірші після Освенциму і про Освенцим"
- "Чи можна поєднати честолюбство і кохання?"
- "Чи не надто дорога ціна волі героїв в повісті М. Коцюбинського "Дорогою ціною"
- "Чи підкорив місто Степан Радченко?"
- "Чи повинна держава втручатися у сiмейнi вiдносини?"
- "Чи поводився Дик Сенд як п'ятнадцятирічний підліток? У чому на вашу думку полягає дорослість?"
- "Чи потрібен сучасному світу театр?"
- "Чи потрібна акція милосердя у наш час?"
- "Чи потрібна вища освіта всім?"
- "Чи потрібна нам війна"
- "Чи потрібна нам романтична спадщина минулого?"
- "Чи потрібна освіта сьогодні?"
- "Чи потрібна поезія сучасній людині?"
- "Чи потрібна романтична література в наш час?"
- "Чи потрібна сучасній людині гідність"
- "Чи потрібна сьогодні освіта?"
- "Чи потрібні державі освічені люди?"
- "Чи потрібні Дон Кіхоти сьогодні?" за романом М. Д. Сервантеса "Хитрий ідальго Дон Кіхот Ламанчський"
- "Чи потрібні лицарі сьогодні?"
- "Чи потрібні лицарі у всі часи?"
- "Чи потрібні нашій державі розумні люди?"
- "Чи потрібні сучасній людині загальнолюдські цінності"
- "Чи потрібні сьогодні українські традиційні промисли?"
- "Чи потрібні сьогодні честь і чесність?"
- "Чи потрібні уроки етики у школах?"
- "Чи потрібно берегти пам'ять предків?"
- "Чи потрібно втручатися в хід історії?"
- "Чи потрібно змінити світ? За твором Федіра Достоєвського "Злочин і кара"
- "Чи потрібно людині шукати відповідь на питання про доцільність підкорення природи й володарювання над нею?"
- "Чи потрібно нам здоров'я?"
- "Чи престижно мати міцні знання і навчатися успішно?"
- "Чи приносить золото щастя?" за мотивами повісті Оноре Де Бальзака "Гобсек"
- "Чи роблять нечесно зароблені гроші та багатства людину щасливою? За оповіданням Миколи Гоголя "Вечір проти Івана Купала"
- "Чи справді краса врятує світ?"
- "Чи сучасно бути вихованим?"
- "Чи хотів би ти стати планетником?"
- "Чи хотів би я бути Планетником?"
- "Чи хотів би я виїхати з України?"
- "Чи хотів би я жити в Ліліпутії? За твором Джонатана Свіфта "Мандри Гуллівера"
- "Чи хотів би я мати таке щастя як Павло із твору Олекси Стороженко "Скарб"
- "Чи цілеспрямована я людина?"
- "Чим був цікавий для мене роман Р. Л. Стівенсона "Острів скарбів"
- "Чим Достоєвський близький сьогоденню? За твором "Злочин і кара"
- "Чим захоплює мене творчість М. Старицького"
- "Чим зворушила і над чим змусила мене замислитися повість Григіра Тютюнника "Климко"
- "Чим мене вразив роман Булгакова "Майстер і Маргарита"
- "Чим мене захоплює князь Святослав із твору "Слово о полку Ігоревім"
- "Чим мене приваблює образ Чарлі з твору Роальда Даля "Чарлі і шоколадна фабрика"
- "Чим мене приваблює твір Ярослава Стельмаха "Химера лісового озера"
- "Чим мені запам'ятався Айвенго?"
- "Чим мені запам'ятався твір "Наталка-Полтавка"?"
- "Чим мені сподобався Олівер Твіст"
- "Чим мені сподобалась героїня твору Роксолана?"
- "Чим небезпечне знецінення моральних чеснот"
- "Чим образ Наталки Сірко приваблює і захоплює читача?" за романом "Тигролови" І. Багряного
- "Чим приваблює сучасного читача образ Айвенго"
- "Чим приваблює читачів образ детектива-мислителя Шерлока Холмса"
- "Чим приваблює читачів образ детектива-мистителя Шерлока Холмса?"
- "Чим роман "Анна Кареніна" відрізняється від типового сімейно-психологічного роману"
- "Чим цікавий образ Прометея" за трагедією Есхіла
- "Чим я можу бути корисним для України?"
- "Чистота душі, остереження гріха - Божий і людський заповіти за твором Миколи Гоголя "Вечір проти Івана Купала"
- "Чистота нашого міста"
- "Читання словників - інтелектуальне і духовне зростання"
- "Читаючи Аполлінера... "
- "Читаючи Фрідріха Шиллера"
- "Чіпка - бунтар, правдошукач чи злочинець" за романом Панаса Мирного "Хіба ревуть воли, як ясла повні?"
- "Чого здатна навчити книжка?"
- "Чого мене вчить "Енеїда" Вергілія"
- "Чого мене навчає Джонатан Свіфт"
- "Чого мене навчив роман "П'ятнадцятирічний капітан"
- "Чого мене навчив твір "Маленький принц"
- "Чого мене навчила казка про яян"
- "Чого можна навчитись в Олівера Твіста?"
- "Чого навчає історична повість Нечуя-Левицького "Єремія Вишневецький"?
- "Чого навчив мене твір "Крихітка Цахес"
- "Чого навчило мене оповідання Я. Стельмаха Митькозавр з Юрківки?"
- "Чого нас навчає історична повість І. Франка "Захар Беркут"
- "Чого нас навчає повість Чайковського "За сестрою"
- "Чого не купиш за гроші"
- "Чого собі не бажаєш, не роби й іншим"
- "Чого сьогодні не вистачає українцям?"
- "Чому Генріха Гейне називають творцем вільної пісні романтизму?"
- "Чому деякі люди самотні?"
- "Чому Дон Кіхот є вічним образом?"
- "Чому дорога до батьківського дому найсвятіша?"
- "Чому драма "Вільгельм Телль" залишається актуальною у наші дні?"
- "Чому Жульєн народився пізно?" за романом Стендаля "Червоне і чорне"
- "Чому ЗМІ вважається четвертою гілкою влади?"
- "Чому Іван Франко сьогодні з нами?"
- "Чому Кафка є нашим сучасником?"
- "Чому кохання - вічна таїна? За творчістю Михайла Коцюбинського"
- "Чому літературна молодь кінця ХІХ початку ХХ століття тяжіла до модернізму"
- "Чому люди вдома тримають котів?"
- "Чому люди виїжджають за кордон?"
- "Чому людина прагне волі?"
- "Чому людська душа не завжди відкрита щирому співчуттю?"
- "Чому на мою думку не склалося сімейне щастя в родині Хельмерів?"