УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ. ДОБРИДЕНЬ, ШКОЛА!

І семестр

З НАРОДНОГО ДЖЕРЕЛА

НАРОДНІ ДИТЯЧІ ПІСНІ ТА МАЛІ ЖАНРИ

Урок 6. УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ. ДОБРИДЕНЬ, ШКОЛА!

Мета: формувати уявлення учнів про загальнолюдські цінності, роль знань у житті людини; викликати інтерес до навчання в школі; розвивати читацькі навички, пам’ять, образно-аналітичне мислення; виховувати сумлінність, старанність.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

…Ось і школа. Квіти, квіти

Загойдалися вгорі.

Ті, що звались просто діти,

Нині звуться школярі.

Школа, – вчителька сказала, –

Це не просто гарний дім

І не просто класи, зали –

Треба знати нам усім.

В школі всіх наук джерела

Дбало зібрані людьми.

За віки міста і села

Школа вивела з пітьми.

Усього багато в школі

Є цікавого для вас.

А тепер ідіть поволі,

Любі діти, в другий клас.

П. Воронько

– Про що йтиметься на уроці?

Складання усної розповіді “Що тобі найбільше подобається в школі”.

III. ОБГОВОРЕННЯ ПРОЧИТАНОГО ТВОРУ.

ОПОВІДАННЯ А. КОВАЛЬ “ЗДРАСТУЙ, ШКОЛА!”

– Який вік нашої школи?

– Як давні греки називали школу?

Хто міг відвідувати школи Стародавньої Греції?

– Коли школа прийшла на наші слов’янські землі?

– Спочатку хлопчики ходили до школи…

– Завершувалося навчання в спеціальній школі…

– Дорогою до нас школа побувала у Стародавньому Римі…

Вірші: “До школи” Р. Росяника, “У школу” Л. Храпливої, “Головна професія” А. Костецького.

Наука дасть нам силу

Дістатись до мети,

А Україні милій

В потребі помогти.

– Хто автор цього вірша?

Вчить пташка мати

Своїх пташат

Вгору здійматись,

В хмари злітать.

– З якого вірша слова?

Учитель, лікар чи геолог,

Письменник, слюсар чи кресляр –

Всі називають головною…

– Якими словами продовжується вірш?

Фізкультхвилинка

IV. КОЛЕКТИВНЕ ЧИТАННЯ Й ОБГОВОРЕННЯ КАЗКИ

– Що вирішило лисенятко?

– Яку відповідь дала мама?

1) Куди ходило лисенятко?

А) У ліс;

Б) в садок;

В) у школу.

2) Чому лисенятко не хотіло йти до школи?

А) Болів живіт;

Б) боліла голова;

В) болів зуб.

3) Що вирішила мама?

А) Вирвати зуб;

Б) пожаліла і залишила вдома;

В) завела в школу.

4) Як повелося лисенятко?

А) Утекло;

Б) злякалось і вирішило йти до школи;

В) погодилося вирвати зуб.

V. ПІДСУМОК УРОКУ

– Що сподобалося на уроці?

– Що дає вам школа?

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

– Наступний урок позакласного читання проведемо за темою “Осінь щедра, осінь золотава”. Завдання до уроку та список літератури ви знайдете в куточку читача.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)

УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ. ДОБРИДЕНЬ, ШКОЛА!