РОДИННО-ПОБУТОВІ ПІСНІ “ЗА ГОРОДОМ КАЧКИ ПЛИВУТЬ”, “СВІТИ, СВІТИ, МІСЯЧЕНЬКУ”, “ЛУГОМ ІДУ, КОНЯ ВЕДУ”

Тема. РОДИННО-ПОБУТОВІ ПІСНІ “ЗА ГОРОДОМ КАЧКИ ПЛИВУТЬ”, “СВІТИ, СВІТИ, МІСЯЧЕНЬКУ”, “ЛУГОМ ІДУ, КОНЯ ВЕДУ”

1. Прохання, з яким звернулася дівчина до козака? (“Лугом іду, коня веду, розвивайся, луже”)

А “Проведи мене до бору”.

Б “Подаруй смарагдове намисто”.

В “Сватай мене”.

Г “Запроси мене на свято”.

2. Негативна риса козака (“Лугом іду, коня веду, розвивайся, луже”), за яку дорікає йому дівчина.

А Брехливість.

Б Улесливість.

В Ненажерливість.

Г Ледачість.

3. Козак

одружився на дівчині (“Лугом іду, коня веду, розвивайся, луже”), якщо б вона…

А Уміла гарно співати і танцювати.

Б Грати на скрипці.

В Вишивати хрестиком.

Г Була багатою.

4. Рослина (“Лугом іду, коня веду, розвивайся, луже”), що зійшла край битої доріженьки після того, як дівчина заміж пішла.

А Ковил.

Б Ромашка.

В Рута м’ята.

Г Барвінок.

5. З яким проханням дівчина звернулася до хлопця? (“Світи, сві­ти, місяченьку, та й на мій перелаз”) Щоб він:

А Не залишав її.

Б Прийшов до неї.

В Поцілував і заспокоїв кохану.

Г Забув іншу.

6. За яких умов любляча

героїня прилетіла серед опівночі до свого коханого? (“Світи, світи, місяченьку, та й на мій перелаз”) Якщо б:

А Крила мала.

Б Вітром стала.

В Була чарівницею.

Г Він їй дозволив це зробити.

7. Цвіт дерева (“Світи, світи, місяченьку, та й на мій перелаз”), що символізував кохання тих, що розлучилися.

А Дуба.

Б Липи.

В Каштана.

Г Берези.

8. Дівчина (“Світи, світи, місяченьку, тай на мій перелаз”) хотіла мати очі…

А Іншої коханої.

Б Солов’я.

В Свого коханого.

Г Добрі і щирі.

9. Заміж, за змістом пісні “За городом качки пливуть”, йдуть ді­вки…

А Багаті.

Б Бідні.

В Які мають вищу освіту.

Г Що вміють господарювати.

10. Що на придане мають багаті дівки? (“За городом качки пливуть”) А Безліч тканого полотна.

Б Велику суму грошей.

В Коней і волів.

Г Повний двір качок.

11. Чому дівчинонька не вийшла на побачення до хлопця? (“За городом качки пливуть”) Бо вона:

А Вже була заручена з іншим.

Б Не кохала його.

В Слухалася своїх батьків, які їй забороняли це зробити.

Г Боялася нічку-петрівочку.

12. Що було перешкодою для одруження молодят? (“За городом кач­ки пливуть”)

А Кріпацтво.

Б Соціальний стан дівчини.

В Непорозуміння із суперницями молодої.

Г Заборона батьків коханої.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 3.00 out of 5)

РОДИННО-ПОБУТОВІ ПІСНІ “ЗА ГОРОДОМ КАЧКИ ПЛИВУТЬ”, “СВІТИ, СВІТИ, МІСЯЧЕНЬКУ”, “ЛУГОМ ІДУ, КОНЯ ВЕДУ”