ПІДСУМКОВИЙ УРОК ЗА РОЗДІЛОМ “У КРАЇНІ ГУМОРУ”

Мета: узагальнити знання учнів за прочитаним розділом “У країні гумору”; вчити порівнювати, співставляти прочитані твори; розвивати творчі здібності учнів, уміння узагальнювати, висловлювати оцінні судження; виховувати любов до художнього слова.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА (див. додатковий матеріал до уроку на с. 105)

III. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

Гра “Обличчям до обличчя”

Учні в парах повертаються одне до одного і переказують зміст оповідання Григора Тютюнника “Біла мара”.

IV.

МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

– Який розділ ми завершили вивчати?

– Сьогодні ми підіб’ємо підсумки роботи за розділом “У країні гумору”. Перевіримо здобуті знання, узагальнимо вивчений матеріал.

V. СИСТЕМАТИЗАЦІЯ Й УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Гра “Чи уважний ти читач?”

Тестування

1. Кого злякався Толя-хвастунець?

А) Миші;

Б) ящірки;

В) кота.

2. Що мив павучок – рудий бочок?

А) Ніжки;

Б)

спинку;

В) вусики.

3. Біля якого міста мешкала Стонога?

А) Сміла;

Б) Веселе;

В) Біла.

4. Бекас – це птах:

А) болотяний;

Б) лісовий;

В) степовий.

5. Як прозивали діда Арсена?

А) Бушля;

Б) Мушля;

В) Карась.

6. Яка тварина налякала діда Арсена?

А) Їжак;

Б) вовк;

В) заєць.

Відповіді: 1б; 2а; 3в; 4а; 5а; 6а.

2. Фізкультхвилинка

Тут трава росте висока,

Тут стежинонька вузька.

Вище руки, вище ноги –

Не проста у нас дорога.

А тепер ідемо боком –

Із підскоком, із підскоком.

Походили на носочках,

А тоді на п’ятках.

Випростали добре спини

І звели лопатки.

3. Гра “З’єднай назву твору з його автором”

“Павучок – рудий бочок”

Грицько Бойко

“Стонога”

Остап Вишня

“Біла мара”

Ірина Жиленко

“Бекас”

Іван Світличний

“Хвастунець”

Григір Тютюнник

4. Гра “Хто це сказав?”

– Слово честі, не хвалюся –

Я ні-чо-го не боюся! (Толя. Грицько Бойко “Хвастунець”)

– Та я позавчора Ішов через річку,

Крізь лід провалився

В холодну водичку. (Микола. Грицько Бойко “Викрутився”)

– Досить!

Не пустуйте, час у ліжко! (Павучок. Ірина Жиленко “Павучок – рудий бочок”)

– Годі спати,

Вже давно пора вставати.

Всі, хто спали,

Повставали,

Тільки ми одні проспали. (Мама. Іван Світличний “Я їм про Хому, а вони про Ярему”)

– Клята!

Стій! А де ж це сорок п’ята? (Стонога. Ян Бжехва, переклад Івана Світличного “Стонога”)

– Ухопив, кажеш? Ну неси, неси, погодуй своїх голопуцьків. (Арсен. Григір Тютюнник “Біла мара”)

– Чого ти це сьогодні так рано вернувся? (Арсениха. Григір Тютюнник “Біла мара” )

VI. ПІДСУМОК УРОКУ

Гра “Закінчи речення”

– Сьогодні на уроці я вчився…

– Найбільше мені сподобалося…

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Відповідати на запитання рубрики “Повтори і пригадай” (с. 128).


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...


ПІДСУМКОВИЙ УРОК ЗА РОЗДІЛОМ “У КРАЇНІ ГУМОРУ”

Categories: Конспекти уроків

Links