Мета. Вчити учнів передавати особливості портрету клоуна
Мета. Вчити учнів передавати особливості портрету клоуна, правильно зображати його в русі, доцільно використовувати кольори веселки для передачі настрою і характеру. Закріпити основні поняття з теми кольорознавства про яскраві та святкові кольори. Розвивати навички побудови композиції, почуття ритму. Виховувати в учнів любов до прекрасного.
Завдання, що закладені в основний зміст уроку:
– закріплювати поняття про святкові кольори;
– ознайомити зі специфікою зображення клоуна;
– вчити малювати людину в русі;
–
– сприймання музики та учнівських робіт,
– передача стану настрою через колір;
– виконання композиції “Веселий клоун”.
Мистецька абетка.
ФОРМА – зовнішні контури предмета.
СИМЕТРІЯ – розміщення, в якому половина зображення є дзеркальним відображенням іншої.
АСИМЕТРІЯ – порушення симетрії. Кольори ВЕСЕЛКИ. КОНТРАСТНІ кольори. ВЕСЕЛІ кольори.
Тип уроку. Створення самостійної творчої роботи.
Методи і прийоми. Розповідь, коментар, демонстрація наочності й зразків тканин різних видів, бесіда, колективне обговорення, організація
Обладнання для вчителя. Учнівські роботи, музика для створення настрою, малюнки вчителя на дошці, фарби або кольорові олівці, шаблони людської фігури для магнітної дошки [моделювання рухів людини!
Обладнання для учнів. Папір, фарби, пензлики.
Хід уроку
1. Актуалізація опорних знань.
На початку уроку звучить весела музика. (Музична композиція “Цирк”].
– Який настрій викликала у вас ця музика? (Святковий, радісний, піднесений]
– Якими кольорами ми можемо його зобразити? (Святкові-всі світлі, яскраві кольори)
– Як ще можна назвати ці кольори? (Це кольори Веселки)
– Скажіть, де найбільше бачимо яскравих святкових кольорів? (На святі, в театрі, в цирку}
– Чому?
2. Мотивація навчальної діяльності.
– Сьогодні будемо малювати веселого клоуна.
Цирк, клоун, несподіванки, весела музика, радість – це почуття, які вам необхідно зобразити сьогодні.
– Хто з вас був у цирку? (Відповіді дітей].
– Що вам там найбільше сподобалось? (Клоуни)
– Пригадайте, який вони мають вигляд? (Діти описують клоунів).
– Якої форми у них ніс? (Круглий)
– Який вигляд мають очі та рот? (Розмальовані)
– А яке у них волосся?
(Діти розповідають про колір, форму волосся).
– Що є необхідним атрибутом циркового клоуна?
(Повітряні кульки, смішні капелюхи, яскравий одяг)
3. Засвоєння нових знань.
– З чого почнемо малювати клоуна? (Відповіді дітей).
– Правильно, з фігури, точніше з її положення.
– Щоб вам легше було працювати надлюдською фігурою і ви пригадали, як
Саме мапюється людина в тому чи іншому русі, подивіться, будь ласка, на
Дошку. Для моделювання рухів використовуємо шаблони і магнітну дошку.
Розклавши шаблони так чи інакше, можна змодєпювати будь-який рух клоуна.
(Моделюємо положення тіла, робимо замальовки. Вчитель на дошці, а учні на тренувальних аркушахі
Зразки шаблонів Моделювання рухів
– Як зобразити настрій?
[Треба намалювати певний вираз обличчя).
Розглядаємо таблицю “Міміка людини”.
– Подивіться, як зобразили клоуна ваші ровесники, учні попередніх класів.
4. Визначення практичних завдань:
– намалювати фігуру клоуна в певному положенні;
– визначитись з одягом і мімікою;
– продумати святкову веселу кольорову гаму;
– промалювати одяг і риси обличчя фарбами.
5. Самостійна художньо-практична діяльність учнів.
– Пам’ятайте, що положення тіла клоуна може бути симетричним і
Асиметричним, подумайте, як краще розмістити його на площині та яке
Вибрати положення для аркуша паперу.
(Під час самостійної роботи надаю учням допомогу, скеровую їх дії). В. Підсумок уроку.
– Які кольори використовували, щоб створити веселого клоуна?
– Які веселі кольори використали?
– Молодці! Ви всі сьогодні гарно попрацювали. Ви створили справжній цирк. (Оцінювання і виставка робіт).





Схожі твори:
- Глібов Леонід Іванович Встреча (В. Ф. Д.) Опять я встретил вас… Опять в душе печальной Давно забытая встревожилась тоска… В глазах дрожит слеза, как будто в час прощальный, А я с улыбкою смотрю издалека. И рад я вам, как дню после тяжелой ночи, Как ясной радости после горючих слез… Зачем же в этот миг готовы плакать очи...
- Сатиричне зображення царської імперії у поемах “Сон” і “Кавказ” Тарас Шевченко належить до найбільших народних поетів всесвітньої історії літератури. Його поезія національна, й інтернаціональна. Він підніс не тільки тему українського народу, що стогнав під гнітом царизму, але й інших поневолених націй. У своїх творах великий поет пристрасно ставав на захист гноблених, викриваючи й засуджуючи тих, хто знущався з народів,...
- Герої новел Стефаника Творчість Василя Стефаника – оригінальне явище світового рівня. За словами Франка, Стефаник – “може, найбільший артист, який появився у нас від часів Шевченка”. Друг і земляк Василя Стефаника Марко Черемшина, називаючи його “поетом мужицької розпуки”, точно визначив основне тематичне зацікавлення В. Стефаника – українське, а точніше, галицьке селянство. Глибинний реалізм...
- Характери героїв оповідання А. П. Платонова “Юшка” Особливістю оповідання А. П. Платонова “Юшка” можна назвати приголомшливу вірогідність описаної обстановки. У нас, читачів, немає приводу сумніватися в правдивості історії. Усе – і характери героїв, і сама ситуація – здаються цілком правдоподібними й дуже пізнаваними. Про характер людей, імена яких не називаються за рідкісним винятком, можна сказати дуже й...
- Образ Марусі Чурай в українській літературі Постать Марусі Чурай, полтавської піснетворки XVII ст., посіла важливе місце в історії української літератури. Щоправда документальних підтверджень про її існування на сьогодні не знайдено і про реальність поетеси свідчать лише її твори, які до того ж стали вже народними піснями, та художні твори про неї. М. Старицький використовує фольклорний сюжет...
- “Синій птах” М. Метерлінка: жанр, сюжетно-композиційні особливості Моріс Метерлінк – бельгійський поет, драматург, автор трактатів з питань філософії та естетики, теоретик і практик символістської драми, творець “статичного театру”, “театру смерті”. Сучасники називали його “бельгійським Шекспіром”. Лауреат Нобелівської премії (1911). Творчій діяльності віддав 40 років. Писав вірші, прозу, п’єси, деякі з них залишилися невиданими, його перу належать 16...
- Участь Міжнародного Суду у формуванні норм міжнародного права Аналіз розвитку сучасного міжнародного права й міжнародних відносин показує, що Міжнародний Суд перетворився в один з важливих центрів дослідження й тлумачення сучасного міжнародного права. Формулируемие їм конценпции, внаслідок особливого порядку комплектування цього міжнародного органа, його високого статусу, юридичної природи рішень, що виносяться їм, і консультативних висновків впливають на доктрину міжнародного...
- “Я не можу бути там, де зневажають мій народ” (за повістю “Слово матері”) Творчість Бориса Антоненка-Давидовича довгі роки замовчувалася, не видавалися його повісті, оповідання. Чудовий романіст і повістяр, новеліст і репортер знайшов свого читача, на жаль, тільки після своєї смерті. Мого оповідання щирі і людяні, автор торкається в них загальнолюдських проблем. Гортаємо сторінки повісті Антоненка-Давидовича “Слово матері”, і серце щемить від того, що...
- Сатиричні вірші В. В. Маяковського 1. Відношення поета до дійсності. 2. Заклик читача до дії. 3. Сатира й гумор у ранній творчості 4. Сатиричні комедії. 5. Крайній гиперболизм поета. 6. Шарж як викривальний прийом 7. Літературні пародії. В. В. Маяковський є одним з талантливейших поетів XX століття Саме відношення до дійсності в поета завжди було...
- Зображення визвольної боротьби у поемі Джорджа Байрона “Паломництво Чайльд-Гарольда” Видатний англійський поет-романтик. Провідними мотивами його є “світова скорбота” і самотність, бунтівний дух і нескореність а у життєвих битвах. Саме в Творчості Байрона окреслюється той тип героя – самотній, вільнолюбний бунтар з вразливою душею, – який згодом у літературній критиці отримає назву “байронічний герой”. Байрон належав до старовинного англійського роду,...
- Відображення побуту старої інтелігенції після перевороту 1917 року (за комедією “Мина Мазайло”) Микола Куліш у своїй комедії “Мина Мазайло” намагався зобразити побут старої інтелігенції, якої залишилося не так вже багато серед представників його сучасності. Багатьох знищило суспільство, яке вважало їх за зайвих людей, багатьох вбили революція і війна. Тому дуже важливо прислухатися до їхніх думок, сподівань, спостережень, незважаючи навіть на деяку кумедність...
- Протест проти рабської моралі українців у поезіях Руданського Розквіт творчості Степана Руданського припадає на 1850-ті – початок 1860-х років. Центральним у ліриці національно-патріотичного плану, як і в більшості його творів інших жанрів, є мотив неволі України. Автор використовує широкі алегорії, а часом вдасться і до прямих закликів “не гнути козацької шиї”: Нехай знову брязне шабелька стальна В козацьких...
- Видання Афанасьєва За своїми науковим якостям видання Афанасьєва далеко перевершує видання братів Грімм. Афанасьєв не дозволяв собі жодних переробок, шлифовок і літературних обробок, які виробляли брати Грімм. Афанасьєв увімкнув у своє видання варіанти, чого ставок брати Грімм. Казки братів Грімм розраховані на читача з середнього та малого бюргерства. Видання Афанасьєва переслідувало суто...
- “Характеристика образу Мазепи в поемі Байрона” Джордж Гордон Байрон, як усім добре відомо, був письменником, який творив в рамках жанру романтизм. У зв’язку з цим немає нічого дивного, що найбільш цікавим у творах авторства цього письменника були внутрішні переживання головного героя, а зовсім не будь-які інші події, які з ним відбувалися. За цієї причини для розуміння...
- “Оцінка вчинку Андрія з точки зору козаків і з точки зору сучасності за твором Миколи Гоголя “Тарас Бульба” Один з цікавих творів Миколи Гоголя “Тарас Бульба” оповідає читачам про життя та пригоди козацького співтовариства в цілому і деяких його членів зокрема. У творі розкриті характери його цікавих головних героїв. Одним з таких героїв є Андрій, який був сином головної людини у війську Тараса Бульби. Андрія можна сміливо називати...
- ЕПІТЕТ. НАТАЛЯ ЗАБІЛА ЗІРОЧКИ Мета: розкрити учням красу і своєрідність поезії Наталі Забіли; вдосконалювати навички свідомого виразного читання віршованих творів; навчати розуміти поетичну мову, знаходити епітети, порівнювати поезії; розвивати вміння заглиблюватися в поетичні образи; виховувати любов до поетичного слова. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА 1. Читання слів, чітко вимовляючи звуки і...
- Мій друг Максим (твір-оповідання) Ми з Максимом навчаємось в одному класі і дружимо вже два роки. Я впевнений, що мій друг завжди допоможе мені і будь-кому, бо він добрий, сміливий і чесний. Ще два роки тому якось ми повертались зі школи додому. Ішов невеличкий дощик, було холодно, і вода на землі швидко перетворювалась на...
- Людина, яка позбавлена історичної пам’яті Шкільний твір на тему Засудження жаху війни у повісті В. Викова “Альпійська балада” та в оповіданні Г. Белля “Подорожній, коли ти прийдеш в Спа!”. Людина, яка позбавлена історичної пам’яті, прирікає! себе на духовне зубожіння. Кожен з нас повинен відчувати^ нерозривний зв’язок епох, поколінь, традицій. Василь Биков, пройшовши пекло війни, тяжко...
- Життя людини в повісті Лєскова “Леді Макбет Мценского повіту” Варто відзначити, що для російської літератури взагалі не характерні чіткі, концентричні сюжети, доцентровість і напруженість дії (згадаємо “п’єси життя” Островського, “підводний плин” у Чехова). Лісочків особливо тяжів до хронікального, екстенсивного принципу сюжетосложения. Багато хто його добутки написані в жанрі хроніки, і слова оповідача в “Дитячих роках (Зі спогадів Меркула Праотцева)”...
- НАДІЯ КИР’ЯН. ЄВШАН Мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання літературних творів; вчити аналізувати прочитане; розвивати творчу уяву, образне мислення; виховувати любов до Батьківщини. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ Знов луна шкільний дзвінок, Всіх нас кличе на урок. Ви гарненько всі сідайте Спинки рівненько тримайте. II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА 1. Гра “Прочитай слова” – Розв’яжіть...