ЩО НА ГОРОДІ РОСТЕ? В. ПАРОНОВА “СПЕРЕЧАЛИСЬ ОВОЧІ”

Мета: вдосконалювати навички правильного, виразного читання; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати усне мовлення, спостережливість, вміння зв’язно відповідати на запитання; виховувати бажання вживати корисну їжу.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Мовленнєва розминка

1) Робота над скоромовкою.

Кіт котові каже: “Коте, до комори кадуб вкотили.

Вкинеш в кадуб капустину, кілька китичок калини”.

2) Робота над чистомовкою.

Чок-чок-чок – ось червоний бурячок.

Чу-чу-чу – я капусту посічу.

Щок-щок-щок – в чавунці зварю борщок.

Чний-чний-чний – получився борщ смачний.

2. Читання текстів О. Кротюк “Наша хмара”, В. Федоренко “Жаліслива хмара”

3. Робота над загадками

– На городі виріс дужий,

Круглий, жовтий і байдужий

До червоних помідорів,

До капусти і квасолі.

Хто цей гордий карапуз?

Здогадалися?.. (Гарбуз).

– Довгий, зелений,

Добрий і солоний,

Добрий і сирий.

Хто він такий? (Огірок)

– В полі хороше мені

Зеленіти навесні.

Чим же я – не молодець?

Маю диво-корінець,

Все про нього дбаю,

Цукор відкладаю. (Буряк)

– Кажуть, щоб хвороб не знати,

Треба всім мене вживати.

Може, ви мене й з’їсте,

Тільки сльози проллєте. (Цибуля)

– Що то за голова,

Що лиш зуби й борода?

(Часник)

III. РОБОТА ЗА “ПІСЛЯБУКВАРЕМ” (с. 90-92)

1. Опрацювання вірша В. Паронової “Сперечались овочі” (с. 90-92)

1) Читання вірша вчителем.

– Про що сперечалися овочі?

2) Гра “Доведи або запереч. Фантазуй!”.

– Морквиця на городі – мов цариця, тому що смачна і вітамінна.

– Буряк червоніший і товстіший, бо в борщі найголовніший.

– Цибуля – лікарська рослина. А чого ж на неї нарікають?

– Часник гіркий, та всім його потрібно їсти.

– Продовж: “Хто їсть кашу гарбузову,…”.

3) Читання вірша учнями.

– Що можна сказати про користь овочів?

– Якими ви уявили овочі за описом поета? А якими їх зобразив художник?

4) Читання вірша за особами.

– Розподіліть ролі й прочитайте вірш за особами.

– Голосом передайте вдачу і настрій кожної дійової особи.

– Розпитайте у дідуся чи бабусі, що вони знають про цілющі властивості овочів.

Словничок

Канапка – невеличкий бутерброд.

2. Робота над скоромовкою

Кавун кавуну через пліт,

Передав від кавуна привіт.

А. Камінчук

IV. ПІДСУМОК УРОКУ

– Які твори прочитали на уроці?

– Чи можна певний овоч уважати головним?

– Чому овочі вважають корисними?


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

ЩО НА ГОРОДІ РОСТЕ? В. ПАРОНОВА “СПЕРЕЧАЛИСЬ ОВОЧІ”

Categories: Конспекти уроків

Links