ОПРАЦЮВАННЯ ТЕКСТУ “МРІЯ ЗБУЛАСЯ”. СКЛАДАННЯ УСНОЇ РОЗПОВІДІ НА ТЕМУ “ПРО ЩО ТИ МРІЄШ?”

Мета: закріпити знання учнів про вивчені букви та звуки; вдосконалювати навички читання; збагачувати й активізувати словниковий запас учнів; виховувати наполегливість.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

ІІ. ПОВТОРЕННЯ ТА ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Мовленнєва розминка

1) Робота над скоромовкою.

В ямі не спиться вусатому сому.

Сому вусатому сумно самому.

2) Робота над чистомовкою.

Ись-ись-ись – в школі гарно вчись.

Мо-мо-мо – в космос летимо.

Ив-ив-ив – мрію він здійснив.

2. Гра “жук-буквоїд”

Вставте букви, яких бракує.

Доро. и. го. те. ми зустр. ча. мо хл. б. м-с. лл. на виш. вано. у ру. нику.

3. Читання тексту “хороші звичаї”

4. Робота над загадками

– Блакитна хустина, червоний клубок

По хустині качається, людям усміхається. (Сонце і небо)

– Один баранець пасе тисячі овець. (Місяць і зірки)

– Золоте сховалося, а срібне показалося. (Сонце і Місяць)

– Виконайте звуко-буквений аналіз слів місяць, зірки.

– Визначте наголос і кількість складів у словах баранець, срібне, качається.

III. РОБОТА ЗА БУКВАРЕМ (с. 150)

1. Повідомлення вчителя

Чому зорі світяться? Чому зорі світяться неоднаково? Чому зорі не падають? Що тримає їх на небі? Ці та тисячі інших запитань з давніх-давен цікавили людей. Люди помітили, що небесні тіла знаходяться у певному порядку, і назвали цей порядок космосом. Слово космос у перекладі з грецької мови означає порядок. А людей, які досліджують космос, називають космонавтами. Хто був першим космонавтом у світі?

– Сьогодні ви дізнаєтесь про першого українського космонавта.

2. Опрацювання тексту “Мрія збулася”

1) Читання тексту вчителем.

– Про чию мрію розповідається у тексті?

2) Гра “Бджілки”. Самостійне напівголосне читання оповідання учнями.

– Прочитайте оповідання самостійно і запам’ятайте імена космонавтів.

3) Читання тексту учнями “ланцюжком”.

– Про що мріяв Леонід Каденюк у дитинстві?

– Що він робив для здійснення своєї мрії?

4) Гра “Читає Незнайко”.

Учитель читає речення, навмисно замінюючи в ньому слова. учні відшукують речення і читають його без “помилки”.

Льоня хотів (мріяв) повторити подвиг Юрія Гагаріна. Він гарно (наполегливо) вчився і займався спортом. І свою мрію Юрій (Леонід) Каденюк здійснив. Він побачив нашу українську (рідну) Землю з далекого космосу.

5) Робота за малюнком.

– Розгляньте малюнок у Букварі. Кого і що на ньому зображено?

– Складіть речення. Хто зображений на фотографії?

3. Складання усної розповіді на тему “Про що ти мрієш?”

– У кожної людини існує певна заповітна мрія, до якої вона прагне. Хтось мріє про багатство, хтось – про славу. Один прагне бути гарним, інший – сильним, третій – розумним. Люди мріють стати акторами, музикантами, моделями, політиками, лікарями, хочуть зайнятися бізнесом або присвятити себе науці. А про що мрієте ви? Розкажіть про свою мрію!

IV. ПІДСУМОК УРОКУ

– Про що ви дізналися на сьогоднішньому уроці?

– Що вам найбільше сподобалося на уроці?


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)

ОПРАЦЮВАННЯ ТЕКСТУ “МРІЯ ЗБУЛАСЯ”. СКЛАДАННЯ УСНОЇ РОЗПОВІДІ НА ТЕМУ “ПРО ЩО ТИ МРІЄШ?”